مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اولین ویژگی که باید مدنظر قرارداد کیفیت تصاویر دریافتی می باشد. در صورتی که برای شما دقت و کیفیت تصاویر مهم می باشد باید دوربین مدار بسته خریداری شده از حداقل کیفیت مدنظر شما برخوردار باشد که این موردی است که باید با دقت به آن توجه شود. در حال حاضر دوربین هایی با کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد که براساس نیاز خود نسبت به تهیه آنها اقدام نمایید.برای نمونه اگر شما فقط نیاز دارید که آدمهایی که در حال رفت و آمد هستند را مشاهده کنید شاید یک دوربین با کیفیت 1.3 مگاپیکسل جوابگو نیاز شما باشد ولی اگر نیاز باشد که شماره روی بسته های خروجی از انبار قابل خواندن باشد قطعا این دوربین نیاز شما را برآورده نمی سازد.

 

دید در شب، ویژگی اختصاصی برخی دوربین های مدار بسته

دوربین های مدار بسته ویژگی دید در شب نیز دارند که با توجه به نیاز باید مورد استفاده قرار گیرد که با تابش نور مادون قرمز امکان تصویربرداری در تاریکی را در اختیار می گذارند اما این ویژگی براساس مسافت است یعنی که قابلیت فیلم برداری در شب را دارد تا مسافت مشخصی مثلا قابلیت فیلم برداری در شب تا 50 متر را دارا می باشد. در صورت نیاز به این ویژگی حتما در هنگام خرید دوربین به کارشناس اطلاع دهید چون تمامی دوربین های مدار بسته این ویژگی را دارا نمی باشند و از کارشناس مربوطه اطلاعات دقیقی را دریافت کنید.

 جدید ترین کد تخفیف دیجی کالا را از تخفیف هات دریافت کنید.

 

زاویه دید دوربین های مدار بسته

ویژگی بعدی که در خرید دوربین مداربسته تاثیرگذار است زاویه دید دوربین هست. اینکه این دوربین چند درجه زاویه دید دارد و چه مقدار از فضا محیط را تحت پوشش قرار می دهد. در هنگام نصب دوربین مدار بسته تصویر دریافت شده براساس زاویه دید اعلام شده قابل مشاهده است؛ در نتیجه به این ویژگی با دقت توجه کنید تا در زمان نصب دوربین دچار مشکل نشوید.

 

دوربین های مداربسته حرکتی

دوربین مدار بسته دارای ویژگی حرکت نیز هستند که این حرکت به دو صورت عمودی و افقی تعریف می شود. که در صورت امکان حرکت زاویه مشخصی را پوشش می دهند. این نیز یکی از ویژگی هایی است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید که دوربین های گردان این امکان را دارا می باشند.بی سیم و باسیم بودن دوربین های مدار بسته از آن خصوصیت هایی است که همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد و باید به آن توجه ویژه ای کرد. همان طور که از اسمش مشخص است نحوه اتصال دوربین را مشخص می سازد.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%871

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

باید بگوییم که طراحی محصولات سامسونگ از مهندسی خاصی برخوردار است که این ویژگی باعث شده است در مقایسه با برند های موجود دیگر در بازار مورد توجه بیشتری قرار گیرد و از طرفی دیگر محصولات این کشور به صورت مداوم به روز رسانی می شوند که بااین کار مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است .از طرفی دیگر شرکت ال جی بیشتر روی محصولات تولیدی اش در زمینه مصرف انرژی بهینه و طول عمر بالا تمرکز دارد که امری کاملا مهم است ولی بیشتر خریداران به شکل طراحی محصولات بیشتر توجه می کنند که سامسونگ بیشتر روی این موضع تمرکز کرده است.شرکت های سامسونگ و ال جی امروزه دو غول بزرگ تولید محصولات خانگی و گوشی های هوشمند هستند که با تنوع محصولات و تبلیغات پی در پی خریداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کرده اند و شهرت جهانی یافته اند.

 

چگونه محصولات برند ال جی و سامسونگ را قیمت مناسب تری خریداری کنیم؟

این دو برند با توجه به محبوبیتی که در بازار ایران دارند، محصولات زیادی را نیز روانه بازار ایران کرده اند. باتوجه به خارجی بودن این برند ها در بازار ایران محصولات آن ها نیز قیمت بالایی را نسبت به برند های ایرانی دارد. اما شما می توانید محصولات این دو برند که شامل تخفیفات لوازم خانگی هستند را با تخفیف های ویژه از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید. کد تخفیف این فروشگاه ها را نیز می توانید از سایت های تخفیفی مانند تخفیف هات به صورت رایگان و معتبر دریافت کنید. جدید ترین کد تخفیف ها مانند کد تخفیف دیجی کالا و… را در تخفیف هات دریافت کنید.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

ال جی رقیب قدیمی

شرکت ال جی نیز از لحاظ محبوبیت و تقاضا برای مصرف کنندگان ایرانی برندی شناخته شده و مورد اطمینان است. این شرکت طی یک سال گذشته فقط بیش از ۴ درصد به درآمد بخش موبایل خود افزوده است و در سایر محصولات مثل فروش تلویزیون ال جی، لباسشویی ال جی نیز رشد داشته و همپای سامسونگ سهم بزرگی از بازار فروش ایران را به خود اختصاص داده است ولی همچنان از نظر فروش از دیگر رقیب کره ای خود عقب است.هدف اصلی این شرکت پی رفتن به سمت تولید وسایل الکترونیکی است. ال جی اولین شرکتی بود که تلویزیون, یخچال ها, ماشین های لباس شویی و کولرهای کره ای را ساخته است.از عوامل موفقیت این شرکت در بازار امروز ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان است.

 

تاریخچه شرکت ال جی

این شرکت در سال 1958 با نام گلداستار فعالیت خود را آغاز کرد و شروع به تولید لوازم خانگی در اروپا کرد.در واقع شرکت ال جی از ادغام دو شرکت با نام های لاکی و گلداستار می باشد.ال جی اولین شعبه خود را در خاج از کشور در نیویورک و اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تاسیس کرد.

سامسونگ یا ال جی

دلیل محبوبیت تلویزیون ال جی ، گوشی سامسونگ ، لباسشویی ال جی و... چیست؟

به هرحال اغلب کارشناسان بازار معتقدند که سامسونگ و ال جی دو برند برتر در تولید محصولات الکترونیکی در دنیا هستند و این موفقیت مختص به یک بازه زمانی خاص نیست و این دو از موفق ترین شرکت ها در تمام ادوار تاریخ بوده اند. برای این محبوبیت دلایلی زیادی میتوان ذکر کرد که در ادامه به ۳ دلیل عمده آن می پردازیم.

 جدید ترین کد تخفیف دیجی کالا را از تخفیف هات دریافت کنید.

تنوع محصول

فعالان بازار معتقدند که دلیل اصلی محبوبیت این برندها در بازار ایران، تنوع بالای محصولاتشان (تلویزیون ال جی، گوشی سامسونگ، لباسشویی ال جی و...) است و همواره این جایگاه را حفظ میکنند و با ارائه جدیدترین مدل ها مبتنی بر تکنولوژی به روز، از سایر رقبای خود جلو میزنند.

 

بازار باز ایران

اما عمده ای از منتقدان هم معتقدند که بازار باز ایران و عدم وجود کنترل های لازم از سوی گمرکات کشور باعث شده است که این شرکت های کره ای با فرار از پرداخت مالیات های واقعی، کالاهای خود را به بازار ایران تزریق کنند و با حمایت هایی دولتی که وجود دارد کار را برای سایر شرکت های تولیدکننده ایرانی سخت نمایند.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

فروشگاه بزرگ دیجی کالا بخشی را راه اندازی کرده است که به صورت روزانه محصولاتی را در این بخش با تخفیف های باورنکردنی و استثنایی در مدت یک روز قرار می دهد. شما در این بخش می توانید هر محصولی با قیمتی ارزان و فوق استثنایی پیدا کنید. از انواع موبایل و لپ تاپ گرفته تا انواع پوشاک، لوازم آشپزخانه ، موارد غذایی و… در این بخش به تخفیف گذاشته می شوند. حتما دقت کنید که هر محصول فقط یک روز در این بخش قرار می گیرد و شما تا پایان آن روز فرصت خرید آن محصول را با آن قیمت دارید. جدا از این بخش می توانید برخی کدتخفیف های هیجان انگیز دیجی کالا را در تخفیف هات نیز پیدا کنید و در زمان ثبت سفارش از آن ها استفاده کنید.

 

شگفت انگیز خرید از فروشگاه دیجی کالا خرید کن

تخفیف هات به عنوان مجری تخفیف های آنلاین به ارائه کد تخفیف های خاص دیجی کالا مانند تخفیف کد تخفیف دیجی کالا می پردازد. شما با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا می توانید انواع کالا های مورد نیاز تان مانند خرید گوشی ارزان، خرید لباس نوزاد و ... را با صرف هزینه بسیار کمتر خرید از فروشگاه دیجی کالا نمایید و بابت کیفیت و اصالت آن خاطر جمع باشید. با خرید شگفت انگیز از فروشگاه دیجی کالا فرصت خرید محصولات گران قیمت را با صرف بودجه های معقول از دست ندهید.

منبع: تخفیف هات

https://mag.takhfifhot.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

گاها در روز های خاصی از سال هم کمپین های تخفیفی گسترده ای توسط همه این شرکت ها ارائه می شود تا فضایی شاد و فعال را بین کاربران برای افزایش افراد به خرید های اینترنتی ایجاد کنند. یکی از موفق ترین نمونه های استفاده از تخفیف را می توانیم فروشگاه اینترنتی دیجی کالا معرفی کنیم. این شرکت محبوب با ارائه تخفیف های فردی و همینطور همینطور کد تخفیف دیجی کالا، زاویه متفاوتی از تخفیف ها و استفاده از آن را ارائه کرده که نسبتا موفق هم عمل می کند.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فرصت معتبر خرید آنلاین

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه کسب و کار های اینترنتی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور در حال حاضر توانسته بیش از یک میلیون محصول را گردآوری و ارائه نماید. به عبارتی شما در مواجه با سایت digikala با بیش از یک میلیون محصول مختلف مواجه خواهید شد که تضمین حفظ اصالت کالا و همینطور قیمت مناسب برای همه آن ها ارائه شده است. از طرفی شما با مطالعه محتوا تولید شده برای هر کدام از محصولات می توانید گزینه های مورد نظرتان را با یکدیگر مقایسه نمایید تا در نهایت خریدی بصرفه و با کیفیت را تجربه کنید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

خرید انواع رنگ رژ لب

تخفیف خرید رژ لب ویژه یک پوئن مثبت برای بسیاری از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی در خصوص جذب کاربران است و از طرفی یک فرصت مهیج برای کاربران می باشد تا نیاز های خودشان را با صرف هزینه کمتر و مطابق با همان کیفیت رایج تامین کنند. عموما کاربران سراغ فروشگاه هایی که کمپین خرید رژلب با تخفیف ویژه اجرا می کنند، می روند و همین استقبال مردم باعث شده تا شرکت های مختلف به صورت مداوم در روز های مختلف سال و با تکیه بر مناسب های مختلف کمپین های خرید رژلب با تخفیف ویژه را اجرایی کنند.

 

تخفیف های به یاد ماندنی خرید انواع مدل رژ لب

افزوده بر تمام این موارد شما با مراجعه به سایت های تخفیف مانند تخفیف هات می توانید تخفیف برای انواع محصولات و فروشگاه های اینترنتی مانند کد تخفیف خانومی و… را تهیه کنید تا خرید کالا خوش رنگ رژ لب را تجربه نمایید و از لذت خرید رژلب با تخفیف بچشید. خرید انواع مختلف مدل رژلب، خرید لباس زنانه با تخفیف، خرید محصولات دیجیتال با تخفیف و... از جلمه مواردی هستند که می توانید تخفیف آن ها را از طریق تخفیف هات تهیه کنید. به هر حال خرید انواع مدل رژلب با تخفیف شگفت انگیز از جمله خرید های خاطره ساز برای شما خواهد بود.

خرید لوازم آرایشی با تخفیف

خرید لوازم آرایشی با کیفیت و از برند های معتبر هزینه زیادی را در بر می گیرد. امروزه نیز خانم ها به دنبال خرید لوازم آرایشی با کیفیت با هزینه کمتری هستند، از این رو کد تخفیف های لوازم آرایشی بسیار پر طرفدار است. اما در میان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، رژ لب ها به دلیل تنوع بالا و مدل های مختلف، هزینه بیشتری را برای خرید نیاز دارند. استفاده از کد تخفیف خرید رژ لپ از فروشگاه های آنلاین می تواند راهکار خوبی برای خرید رژ ارزان تر باشد. شما می توانید این کد تخفیف ها را از تخفیف هات دریافت کنید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

چند دهه ای است که اینترنت و پیرو آن خرید اینترنتی بخشی از تاروپود زندگی افراد در سراسر دنیا شده اند. مردم برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها و همینطور توانایی انتخاب و مقایسه گسترده ای که فضای اینترنت در اختیار آن ها قرار می دهد، ترجیح می دهند خرید های شان را به صورت اینترنتی انجام دهند.

این امر فضای اینترنت را به یکی از رقابتی ترین فضا های موجود برای رقابت شرکت های مختلف تبدیل کرده است. کد تخفیف خرید رژ لب ویژه یک راهکار مناسب برای اغلب شرکت های آرایشی است که از طریق آن به حفظ مشتریان گذشته و جذب مشتریان جدید می پردازند. کد تخفیف خرید رژ لب نه تنها برای شرکت ها و افراد سودهایی دارد بلکه خرید اینترنتی را نیز مهیج تر می کند.

 

خرید رژ

 

خرید لوازم آرایشی با تخفیف

خرید لوازم آرایشی با کیفیت و از برند های معتبر هزینه زیادی را در بر می گیرد. امروزه نیز خانم ها به دنبال خرید لوازم آرایشی با کیفیت با هزینه کمتری هستند، از این رو کد تخفیف های لوازم آرایشی بسیار پر طرفدار است. اما در میان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، رژ لب ها به دلیل تنوع بالا و مدل های مختلف، هزینه بیشتری را برای خرید نیاز دارند. استفاده از کد تخفیف خرید رژ لپ از فروشگاه های آنلاین می تواند راهکار خوبی برای خرید رژ ارزان تر باشد. شما می توانید این کد تخفیف ها را از تخفیف هات دریافت کنید.

 

 

 

خرید انواع رنگ رژ لب

تخفیف خرید رژ لب ویژه یک پوئن مثبت برای بسیاری از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی در خصوص جذب کاربران است و از طرفی یک فرصت مهیج برای کاربران می باشد تا نیاز های خودشان را با صرف هزینه کمتر و مطابق با همان کیفیت رایج تامین کنند. عموما کاربران سراغ فروشگاه هایی که کمپین خرید رژلب با تخفیف ویژه اجرا می کنند، می روند و همین استقبال مردم باعث شده تا شرکت های مختلف به صورت مداوم در روز های مختلف سال و با تکیه بر مناسب های مختلف کمپین های خرید رژلب با تخفیف ویژه را اجرایی کنند.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰
  • هر دوی این کنسول ها در دو نسخه متفاوت عرضه می شوند.
  • بازی پلی استیشن 4 دارای یک نسخه ی باریک (Slim) و یک نسخه?ی 4K است.
  • ایکس باکس نیز دارای دو نسخه Xbox One S و Xbox One Xاست.
  • هر دوی این کنسول ها دو نسخه سخت افزار متفاوت به کار رفته است. با آمدن نسخه های جدید از این دو کنسول بزرگ این تفاوت روز به روز در حال بیشتر شدن است.

 

پلی استیشن4

 

 

راهنمای خرید ایکس باکس One S

در این قسمت به راهنمای خرید ایکس باکس می پردازیم:

نسبت به نسخه ی قبلی بهبود یافته است بسیاری از تکه های بیرونی حذف شده و آن تکه ی بزرگ منبع تغذیه نیز دیگر دیده نمی شود. در کل یک کنسول تراشیده و شیک تری نسبت به نسخه اولیه آن است. اندازه ی آن11.6 x 8.9 x 2.5 اینچ و پشتیبانی از نسخه های 4K،Ultra-HD، Blu-rayرا در دستور کار خود قرار داده است.

Xbox One X ممکن است از Xbox One S باریک تر باشد اما هنوز هم بطور قابل توجهی سنگین تر از Xbox One اولیه است که در اندازه 11.81 x 9.44 x 2.36 اینچی ارائه شد و وزن آن حدود 4 کیلوگرم است و همچنین منبع تغذیه داخلی جای خودرا به منبع تغذیه ی بیرون داده است. این نسخه قدرتمند ترین نسخه ی Xbox One است که به بازیکن های اصیل خودش اجازه استفاده از پلیر 4K Ultra-HD Blu-ray را می دهد که این نکته در PS4 دیده نمی شود. پشتیبانی این کنسول از هارد اکسترنال و ویندوز خیلی منحصر به فرد است. شما می توانید با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا این دستگاه های بازی را با هزینه کمتر به صورت آنلاین خریداری کنید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-4

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با گسترش فروشگاه های اینترنتی سازمان صنعت معدن و تجارت اقدام به افزایش امنیت خرید در سایت های خرید کرد و نماد الکترونیکی را برای محصولات قرار داد تا خریدار با کسب اطمینان از معتبر بودن فروشگاه و کالا اقدام به خرید نماید. حاصل این اطمینان رشد ۱۵۰ درصدی فروش اینترنتی سیسمونی نوزاد در ایران طی چند ماه اخیر بوده است.

لباس نوزادی

وجود تنوع بسیار در محصولات سیسمونی نوزاد پسر

این فروشگاه ها علاوه بر اینکه محدودیت مکانی و زمانی را از بین برده اند و ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی به مشتریان هستند، دارای تنوع بالا محصولات می باشند و به راحتی میتوان کلیه لوازم سیسمونی نوزاد پسر را از آنها خریداری کرد.

 

بهره گیری از خدمات پس از فروش سیسمونی نوزاد دختر

ارائه ضمانت کالا، مشاوره قبل از خرید، پرداخت وجه پس از تحویل، تضمین اصالت کالا و حتی ارسال رایگان محصول، همگی دلیلی برای افزایش میزان علاقه خانواده ها به خرید سیسمونی نوزاد دختر از طریق فروشگاه های اینترنتی است.

 

صرفه جویی در زمان، سوخت، انرژی و هزینه در خرید لیست سیسمونی نوزاد

به علت عدم وجود صف برای خرید لیست سیسمونی نوزاد، عدم وجود مسافت، رفت و آمد و ترافیک برای بازدید و خرید سیسمونی، عدم وجود خستگی از جستجو و پیدا نکردن جنس مطلوب در بازار و از همه مهم تر وجود رقابت قیمتی بین برندهای مختلف لیست سیسمونی نوزاد که سبب کاهش قیمت ها برای خریدارمی شود، صرفه جویی چشمگیری در وقت، سوخت، انرژی و بودجه خرید اتفاق می افتد و این موضوع رضایت خانواده ها را در بر خواهد داشت.

منبع» تخفیف هات

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

طی سالهای اخیر خانواده ها استقبال زیادی از خرید اینترنتی یک محصول علی الخصوص سیسمونی داشته اند و برای آن هم دلایل متعددی دارند که مهم ترین آنها، وجود اطلاعات فراوان در مورد وسایل سیسمونی نوزاد پسر، امکان مقایسه کیفیت و قیمت کالاها با یکدیگر، صرفه جویی در زمان و هزینه، کاهش سختی های رفت و آمد مادران باردار ، تنوع در جنس و قیمت می باشد. بطورکلی بارزترین مزیت خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد پسر، راحتی خرید عنوان شده است. علاوه بر این دلایل دیگری نیز وجود دارد که خرید اینترنتی را به جایگزین مناسبی برای خریدهای حضوری تبدیل کرده است.

 

امکان استفاده از تخفیفات ویژه در خرید سیسمونی نوزاد دختر

فروشگاه های اینترنتی با حذف بسیاری از هزینه های اضافی که اغلب فروشگاه های سنتی ملزم به پرداخت آن هستند، این امکان را فراهم می آورند که کدتخفیف ها و فروش های ویژه خاصی را ارائه دهند و با استفاده از این تخفیفات میتوان با هر توان مالی نسبت به خرید سیسمونی نوزاد دختر مناسب اقدام نمود. از جمله این فروشگاه ها دیجی استایل است که شما می توانید از کد تخفیف دیجی استایل استفاده کنید.

 

امنیت بالا در خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد

با گسترش فروشگاه های اینترنتی سازمان صنعت معدن و تجارت اقدام به افزایش امنیت خرید در سایت های خرید کرد و نماد الکترونیکی را برای محصولات قرار داد تا خریدار با کسب اطمینان از معتبر بودن فروشگاه و کالا اقدام به خرید نماید. حاصل این اطمینان رشد ۱۵۰ درصدی فروش اینترنتی سیسمونی نوزاد در ایران طی چند ماه اخیر بوده است.

منبع»

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF

  • مژده زمانلو