مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

۲۶ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در دنیای مدرن امروز خواسته یا نا خواسته به دلیل گسترش پیدا کردن شهر ها و روستا ها‌‌ و همچنین پیشرفت تکنولوژی همه مردم از پیر و جوان روی به تجارت الکترونیک آورده اند. سایت های اینترنتی در حوزه های مختلف خدماتی و کالا در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

در اصل عوامل مختلفی مانند افزایش جمعیت شهر ها و روستا ها مردم را ترغیب به استفاده از سایت های اینترنتی کرده اند. برای مثال خیلی از افراد شاغل توانایی گذراندن وقت زیادی در بانک ها یا فروشگاه ها برای انجام خدمات مورد نیاز و خرید کالای مورد علاقه شان ندارند و چی از سایت های اینترنتی که امروزه در هر جامعه ای از محبوبیت بالایی برخوردار هستند بهتر؟

یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات مختلف اینترنتی و مکالمه به هم وطنان عزیز سایت همراه اول می باشد. همراه اول اولین و بزرگ ترین ارائه دهنده نسل چهار و نیم اینترنت و اپراتور تلفن همراه می باشد. شما برای بسته اینترنت ارزان همراه اول می توانید به سایت اینترنتی تخفیف هات مراجعه کنید و با نوشتن عبارت همراه اول در کادر جستجو راهنمای بسته های اینترنت همراه اول و دیگر خدمات را به راحتی مشاهده کنید

راهنمای بسته های اینترنت همراه اول

در ابتدا برای آموزش راهنمای بسته های اینترنت همراه اول در گوگل عبارت همراه اول را سرچ کنید و از بین سایت های بالا آمده اولین سایت برای همراه اول می باشد. وقتی روی سایت همراه اول کلیک کنید صفحه ای مطابق عکس برای شما نمایان می شود. برای راهنمای بسته های اینترنت همراه اول روی تب اینترنت کلیک کنید. همانطور که در کادر قرمز مشاهده می کنید راهنمای بسته های اینترنت همراه اول نوترینو و دیگر اینترنت ها با تنوع زیاد برای مخاطبین همراه اول به وجود آمده است.

کد دستوری همراه اول

 

نحوه استفاده از کد شارژ همراه اول چگونه است؟

نحوه استفاده از کد شارژ همراه اول با کد تخفیف های آن بدین صورت می باشد که با وارد شدن به سایت از تب های موجود در بالای صفحه روی شارژ و صورت حساب کلیک کنید. نحوه استفاده از کد شارژ همراه اول به دو صورت می باشد که سری اول برای خط های دائمی می باشد و اصلا نیازی به کد شارژ نیست در واقع نحوه استفاده از کد شارژ همراه اول را که در ادامه می خواهیم به شما بگوییم برای خط های اعتباری است.

برای نحوه استفاده از کد شارژ همراه اول برای خط های اعتباری می توانید روی اعتباری ها کلیک کنید و با گزینه های متفاوتی برای خرید شارژ خط خود مواجه شوید. با کلیک بر روی خرید شارژ به صفحه دیگری منتقل می شوید. با کلیک بر روی خرید شارژ به صفحه ای که در عکس مشاهده می کنید منتقل می شوید. در باکس اول این صفحه شماره موبایل خود را وارد می کنید و در مرحله بعد روی مبلغ شارژی که مد نظرتان است کلیک می کنید و به صفحه دیگری منتقل خواهید شد که از کارت اعتباریتان مبلغی کم می شود.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

ایسام ابتدا یک شرکت توسعه فناوری اطلاعات سیستم های تجارت به نام ویرا سام بود که در سال 1387 با نام تجاری ایسام وارد بازار شد و به این نام به ثبت رسید. این شرکت که هم اکنون یک سایت اینترنتی فوق العاده است یک سیستم خدمات خرید، فروش و مزایده آنلاین می باشد که الگوی خود را از سایت eBay گرفته است.

این سایت جذاب این امکان را برای افراد به وجود آورده که بتوانند جدا از خرید برای خود فروشگاه راه اندازی کنند تا بتوانند به صورت آنلاین محصولات خود را به روش های مختلف مانند مزایده به فروش برسانند. این سایت در پی این راه مجوزاتی دریافت کرده که در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر شما آن ها را مطرح کرده ایم.

 

برای دریافت کد تخفیف ایسام، کد تخفیف تیمچه و سایر کد تخفیف ها کلیک نمایید.

 

منبع

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

کاربران تخفیف هات میتوانند با کپی کرده کد تخفیف و کلیک بر روی "خرید کنید" از 40% مکتبخونه بهره مند شوند. لازم به توضیح است این تخفیف برای تخصص ها قابل اعمال نخواهد بود.

کد تخفیف: masia%0mU0vH2eF0

اعتبار : فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین  کد تخفیف هورا ، کد تخفیف مکتب خونه و... به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 

https://takhfifhot.com/%D9%85%DA%A9%D8%AA%D8%A8%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

اگر میخواهید خریدتان ارزان تر از ارزش واقعی آن تمام شود، یکی از راه ها این است که از کد تخفیف استفاده کنید. دیجی استایل در زمان های مختلف برای مشتریان جدید و قدیمی خود و جلب رضایت آن ها کد تخفیف های مختلفی در نظر میگیرد. شما با سر زدن به تخفیف هات در هر زمان میتوانید از جدید ترین کد تخفیف های موجود دیجی استایل با خبر شوید.

برای استفاده از کد تخفیف دیجی استایل میتوانید به راحتی و با کمک تخفیف هات اقدام کنید. در قدم اول به تخفیف هات بروید. در این وب سایت به دنبال صفحه ی دیجی استایل بگردید. بعد از پیدا کردن صفحه ی دیجی استایل، در میان تخفیف های موجود و فعال گزینه مناسب خودتان را انتخاب کنید. آن را کپی کنید و به فروشگاه بروید. در فروشگاه مراحل خرید را مثل قبل طی کنید تا به صفحه ی آخر برسید. قبل از پرداخت، در همان صفحه ای که روش پرداخت را انتخاب میکنید، کادری مخصوص کد تخفیف مشاهده خواهید کرد. این قسمت سمت راست صفحه ی شما قرار دارد. کد تخفیف را در باکس مشخص شده وارد و اعمال کنید. حالا باید شاهد کاهش هزینه های تمام شده ی فاکتورتان باشید.

اگر مبلغی از فاکتورتان کسر نشده است، احتمالا کد تخفیف را صحیح وارد نکرده اید یا تخفیف مناسبی را انتخاب نکرده اید. به نکات استفاده از تخفیف دقت کنید تا بدون مشکل بتوانید ارزان تر خرید کنید.

برای دریافت کد تخفیف دیجی استایل، کد تخفیف اسنپ مارکت، کد تخفیف پول تیکت و ... کلیک نمایید.

 

منبع

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

 همه ما برای یک بار نه بلکه برای چندین بار گذرمان به درمانگاه ها و داروخانه ها افتاده تا برای مدتی هم که شده از شر درد و بیماری خلاص شویم. در این بین تمامی دکتر ها داروهایی را برای بهبود ما تجویز می کنند که هر یک دارای عوارض و تداخل هایی هستند. خیلی از افراد عوارض و تداخل داروهایی که مصرف می کنند را نمی دانند که نتایج آن برخی اوقات ناخوشایند است. به همین دلیل ما می خواهیم در ادامه شما را با عوارض و تداخل های شایع ترین دارو ها اشنا کنیم تا اطلاعات مفیدی در این زمینه داشته باشید پس در ادامه کمی از وقت با ارزش خود را به ما اختصاص دهید. همچنین می توانید از سایت تخفیف هات جدیدترین کد تخفیف ها برای خرید دارو را دریافت کنید.

برای دریافت کد تخفیف داروکده، کد تخفیف داروخانه آنلاین و سایر کد تخفیف ها ... کلیک نمایید.

منبع

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با استفاده از لینک اختصاصی تخفیف هات می توانید تا 10% تخفیف از پیشنهادات ویژه روزانه بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا بتوانید از تخفیف استفاده نمایید.

کد تخفیف : پیشنهاد تخفیف دار

اعتبار: فعلا معتبر

 

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف ویترینی شو ، کد تخفیف ویلامبل و... به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 

https://takhfifhot.com/%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D9%88

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

برای دریافت بهترین کالا های دیجیتالی می توانید از سایت تکنولایف با کد تخفیف تکنو لایف و حتی بدون کد تخفیف خرید کنید. برای خرید لپ تاپ با تخفیف ویژه بهترین سایتی که می توانید به آن مراجعه کنید سایت تکنولایف می باشد.

از طریق لینک اختصاصی تخفیف هات و با کلیک بر روی "خرید کنید" می توانید بدون محدودیت سفارش اول، از حداکثر تخفیف سایت تکنولایف بهره مند شوید. 

کد تخفیف : پیشنهاد تخفیف دار

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف بیزسمارت ،  کد تخفیف تکنولایف و... به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%81

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

کاربران تخفیف هات میتوانند با استفاده از کد تخفیف از 50% تخفیف ویژه برای انواع مشاوره از دکتر ساینا بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می توانید کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

کد تخفیف: sai50

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف داروخانه روشا ، کد تخفیف دکتر ساینا و... به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

از طریق سایت تخفیف هات و با وارد کردن کد تخفیف می توانید از 15% تخفیف آچاره برای تمامی خدمات بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این کد تخفیف بدون محدودیت سفارش اول و تا سقف 50 هزارتومان است. جهت استفاده از تخفیف کد را کپی کرده و بر روی "دریافت خدمات" کلیک نمایید تا از تخفیف بهره مند شوید.

کد تخفیف: A4TKHFHT15G

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین  کد تخفیف آچاره سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A2%DA%86%D8%A7%D8%B1%D9%87

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با توجه به گسترش و پیشرفت اینترنت فعالیت انسان ها نیز در این عرصه تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. امروزه همه ما میبینیم که مراکز علمی و تحقیقاتی یا حتی سازمان ها به جای استفاده از روش های سنتی مانند تلفن و تلویزیون از تکنولوژی های جدید و کاملا به روز مانند اینترنت اشیاء, تلفن های اینترنتی, داد و ستد الکترونیکی, لوح های فشرده بر خط, پست الکترونیکی, سیستم موقعیت یابی جهانی و... استفاده می کنند.

وجود کد تخفیف آسیاتک و تعرفه های ارزان آن و همچنین داشتن کیفیت بالا باعث متمایزی این شرکت از سایر رغبای خود شده است. در اینجا قصد داریم راهنمای خرید اینترنت ثبت آسیاتک را برای شما شرح دهیم. در ابتدا برای راهنمای خرید اینترنت ثابت آسیاتک باید وارد سایت آن شوید. برای راهنمای خرید اینترنت ثابت آسیاتک همان طور که در عکس پایین مشاهده می کنید گزینه هایی با عنوان " اینترنت پرسرعت Adsl " و " اینترنت TD_LTE " برای شما گذاشته شده که با کلیک بر روی هر کدام می توانید اینترنت مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنید.

کد تخفیف باسلام ، کد تخفیف تیمچه، کد تخفیف بیزاسمارت و... را به صورت رایگان و معتبر از تخفیف هات دریافت کنید.

 

 

اینترنت آسیاتک

اینترنت

چرا اینترنت پرسرعت آسیاتک را انتخاب کنیم؟

شرکت های زیادی هستند که اینترنت های خانگی با امکانات متفاوت را ارائه می دهند.اما می خواهیم با بیان چند دقیق به شما بگوییم که را آسیاتک بهترین انتخاب است

  • قابلیت پشتیبانی 24 ساعته
  • تنوع بسیار در سرویس های اینترنت
  • قابلیت شارژ بعد از پایان اینترنت
  • امکان شارژ و… به صورت غیرحضوری
  • و…

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9

  • مژده زمانلو