مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این روزها که قیمت‌ها روز‌به‌روز افزایش می‌یابند، برنامه‌ریزی بسیاری از افراد برای خرید گوشی هوشمند به‌هم خورده است. فرض کنید شما طی یک برنامه حساب شده،‌ ماهانه مقدار معینی پول کنار می‌گذارید تا در 6 ماه آینده یک گوشی تهیه کنید،‌ غافل از اینکه قیمت گوشی پس از آن 6 ماه سربه فلک کشیده است! اما دیگر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید، زیرا فروشگاه موبایل تکنولایف امکان خرید قسطی را به محصولات خود اضافه کرده است. به‌کمک این روش، فروشگاه تکنولایف قصد دارد تا خرید حتی گران‌ترین گوشی های هوشمند مانند گوشی آیفون را برای تمام افراد در قشرهای مختلف ممکن سازد. درادامه این مطلب توضیحات بیشتری درمورد راهنمای خرید قسطی از تکنولایف آورده‌ایم.

همچنین با مراجعه به سایت تخفیف هات می توانید از آخرین کد تخفیف تکنولایف با خبر شوید.

روش‌های خرید قسطی از تکنولایف

ایزی‌پی، یک پلتفرم فروش اقساطی و اعتباری است که شرایط خرید اقساطی از تکنولایف را فراهم می‌کند. درواقع، شما خرید خود را از فروشگاه تکنولایف انجام می‌دهید و اقساط خود را به ایزی‌پی می‌پردازید. توجه داشته باشید که این روش نیازمند هماهنگی است، درنتیجه سفارشات ثبت شده نهایتا تا 72 ساعت پس از ثبت سفارش ارسال می‌شوند. استفاده از این روش به دو صورت امکان‌پذیر است:

 

خرید قسطی

در این روش امکان خرید اقساطی از تکنولایف تا 12 ماه وجود دارد. برای خرید قسطی هیچ نیازی به ضامن و پیش پرداخت نیست و تنها با استفاده از یک برگ چک و با پرداخت کارمزد 2 درصد در ماه می‌توانید از آن بهره ببرید. 

 

خرید اعتباری

در خرید اعتباری،‌ شما می‌توانید کالاهای مورد علاقه خود را از فروشگاه تکنولایف خریداری کرده و مبالغ آن را یک ماه بعد از طریق ایزی‌پی تسویه کنید. در این روش کارمزد درنظر گرفته نشده است و دریافت کالاها مانند روش خرید قسطی، به‌صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد.

 

چطوری می‌توانم از طرح خرید قسطی تکنولایف استفاده کنم؟

مراحل ثبت نام و دریافت اعتبار در ایزی‌پی به‌صوزت زیر است:

ثبت نام در ایزی‌پی و عقد قرارداد الکترونیکی
درخواست درگاه اعتباری و خرید قسطی
ارجاع به سیستم اعتبار سنجی و احراز هویت بانکی
تایید نهایی و اعطای اعتبار خرید
خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد ازجمله تکنولایف

منبع:
https://giland.ir/blog/%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D8%B3%D8%B7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

سامانه پیامک یک نرم افزار اینترنتی و تحت وب برای ارسال پیامک از طریق اینترنت است، همانگونه که برای ارسال ایمیل، وارد جیمیل می شویم برای ارسال پیامک می بایست از نرم افزار اینترنتی سامانه پیامک استفاده کنیم و برای ارسال پیامک انبوه نیاز به خرید هیچ سخت افزار یا سیمکارتی نمی باشد.

شماره موبایل افراد را چگونه جمع اوری کنم؟


با خرید سامانه پیامک بانک شماره موبایل های سراسر کشور به تفکیک استان، شهر، پیش شماره، کدپستی، سن و جنسیت، مکان در اختیار شما برای ارسال پیامک قرار می گیرد و نیازی به خرید شماره یا جمع اوری شماره از سمت شما نیست

 

پنل اس ام اس فقط برای تبلیغات است؟


با توجه به توضیحات، شاید شما هم تصور کنید که پنل اس ام اس فقط برای تبلیغات است، درست است بخش عمده‌ای از کاربرد سامانه پیامکی برای تبلیغات است اما در کنار تبلیغات و بانک شماره موبایل موجود، پنل اس ام اس کاربردهای دیگری هم می‌تواند داشته باشد.

مثلا شاید برای شما جالب باشد در بعضی از فروشگاه‌ها زمانی که فاکتور شما صادر می‌شود یک پیامک برای شما ارسال می‌شود و از خرید شما تشکر می‌کنند، برای انجام این کار نیازی به برنامه نویسی پیچیده یا آپولو هوا کردن نیست، کافی است نرم افزار حسابداری را به پنل اس ام اس متصل نمایید. تا بعد از ثبت فاکتور به‌صورت خودکار برای مشتری پیامک ارسال شود.

در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال کد اعتبارسنجی پیامکی متداول‌تر است، همین پیامک‌هایی که به عنوان ارسال پیامک کدفعال سازی به گوشی شما ارسال می‌شود و شما می‌بایست در اپلیکیشن یا وب‌سایت وارد نمایید به ارسال پیامک از طریق وب سرویس معروف است و از طریق پنل پیامک به‌صورت اتوماتیک ارسال می‌شود.

همچنین می‌توانید از سامانه پیامک به عنوان ابزاری برای قرعه کشی پیامکی، صندوق پیشنهادات و انتقادات و نظرسنجی پیامکی استفاده نمایید.

 

 

برای خرید پنل اس ام اس همین الان می‌توانید در گوگل سامانه مدیانا را جستجو کنید، براساس نیاز و تعداد ارسال SMS ماهیانه یک پنل پیامکی را انتخاب کنید. همچنین با مراجعه به سایت تخفیف ها می توانید کد تخفیف مدیانا را دریافت کنید و در هزینه ای کسب و کار خود کاهش بدهید.

 

منبع:
https://virgool.io/@samaneline.ir/%D9%BE%D9%86%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-nxpzehnxqope

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

برای انتخاب کفش مناسب باید در ابتدا به رنگ شلوار و سپس به مدل شلوار جین دقت کنید. اگر شلوار جین شما دارای سنگ شور و طرح های زخمی می باشد بهتر است، کتانی بپوشید.  چرا که یک اسنیکرز سفید با شلوار های جین آبی سنگ شور شده ترکیب فوق العاده جذابی خواهد ساخت.

البته پوشیدن کفش های کتانی با مدل ها و شکل های مختلف با شلوار جین آبی یک تصمیم سلیقه ای است و هرکس می تواند جذاب ترین ترکیب از نظر خود را بسازد. اما یک هشدار و نکته مهم!!!!!!!!

در مورد شلوار جین که دارای طرح و سنگ شور است، پوشیدن کفش های چرم براق و یا کلاسیک به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. اگر دوست دارید کفش چرم یا نیم بوت مثل چوکا بپوشید بهتر است شلوار جین تیره یا سرمه ای ساده انتخاب کنید که سایز دم پای آن با مدل کفش تناسب داشته باشد.

شلوار جین اسکینی نیز با کفش های کتانی یا لوفر بسیار جذاب ست می شوند.

مدل های شلوار جین های طرح دار و دارای جیب های اضافی یا شلوار جین شش جیب نیز مخصوص ست شدن با کفش های کتانی اسپرت می باشد.  همچنین اگر دوست دارید پیراهن با شلوار جین خود بپوشید بهتر است از مدل پیراهن های چهار خانه اسپرت استفاده کنید.

 

ست کردن شلوار جین مشکی با کفش و تیشرت


یکی از محبوب ترین مدل های شلوار جین نیز شلوار جین مشکی است. شلوار های جین مشکی ظاهری کلاسیک و ساده دارند که مناسب با هر سن و سلیقه ای می باشد. ست کردن شلوار جین مشکی با لباس های دیگر کار سختی نیست و همه با سلیقه های مختلف در مورد خرید لباس می توانند به راحتی استایل خاص خود را بسازند. می توانید از وب سایت جین وست شلوارهای لی اصل و باکیفیت بخرید. برای دریافت کد تخفیف جین وست می توانید به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

شلوار جین همیشه و همه جا مد بوده است و یکی از ترند های همیشگی و پرطرفدار در بین آقایان به شمار میرود. شلوار جین مشکی برای استایل کژوال و حتی مینیمال نیز مناسب است و  می توانید در مهمانی های رسمی کوچک و خودمانی یا حتی قرار های عاشقانه آن را مورد استفاده قرار دهید.

البته شلوار جین مشکی خود به تنهایی کافی نیست و بایستی متناسب با هر مکان و موقعیت خاص آن را ست کنید. مثلا اگر می خواهید به کارهای روزمره خود برسید و استایل کژوال یا خیابانی داشته باشد بهتر است به همراه شلوار جین مشکی خود یک تیشرت یقه دار یا پولوشرت بپوشید. بر اساس هر موقعیت بایستی طرز پوشش خود را نیز تغییر دهید.

با انجام این موارد و اصول می توانید شلوار جین مشکی را در طول سال در مکان ها و موقعیت های بسیاری بدون اینکه آسیبی به تیپ و استایل شما برسد؛ مورد استفاده قرار دهید و استایل بی نظیر و جذابی را داشته باشید.


منبع:
https://blog.gerad.ir/%DA%86%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C/

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رانندگان، پرداخت خلافی خودرو است. تخلفات عمدی و غیرعمدی هزینه‌های زیادی روی دست رانندگان می‌گذارد. پرداخت این جریمه‌ها در بین مردم به صفر کردن خلافی شهرت پیدا کرده است.

برخلاف چندسال پیش که حتما بایستی برای دریافت خلافی ماشین به مراکز پلیس +۱۰ به صورت حضوری مراجعه می‌کردیم، حضور فناوری کار را راحت کرده است. در حال حاضر از طریق 3 روش بدون مراجعه حضوری می‌توان خلافی خودرو را دریافت کرد. بعد از گرفتن خلافی خودرو می توانید برای خرید و فروش آسان آن از سایتهایی معتبر کمک بگیرید. همچنین با داشتن کد تخفیف از سایت های معتبری مثل تخفیف هات میتوانید هزینه خود را کاهش دهید.

 

استعلام خلافی خودرو با پیامک

استعلام جریمه با این روش نیز برای شما هزینه دارد و هزینه ارسال هر پیامک خلافی 350 تومان است. برای استعلام خلافی از طریق این روش، کافی است کد vin را به شماره 1101202020 ارسال کنید. میزان خلافی و مبلغ جریمه برای شما ارسال می‌شود. از معایب این روش عدم امکان پرداخت خلافی است.

 

استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت

با مراجعه به سایت راهور نیز می‌توانید خلافی خودرو را استعلام و پرداخت کنید. کافی ست به آدرس www.rahvar120.ir مراجعه کنید و در منوی سمت راست گزینه خدمات را انتخاب و سپس روی استعلام میزان تخلفات رانندگی کلیک کنید. مطابق راهنمای صفحه، بارکد پستی 8 رقمی و کد کپچا را وارد کنید. لیست جرایم رانندگی را در این صفحه می‌بینید. برای پرداخت نیز می‌توانید با انتخاب درگاه بانکی، موارد دلخواه را پرداخت کنید. همچنین در این صفحه امکان چاپ خلافی خودرو نیز میسر است.
 

استعلام خلافی خودرو با فرمون

اغلب کاربران برای استعلام خلافی خودرو هر چند وقت یک‌بار نحوه دریافت خلافی خودرو را در گوگل جست‌وجو می‌کنند تا شماره پیامک استعلام خلافی یا آدرس سایت راهور را یافته و خلافی بگیرند. فرمون برنامه‌ای جامع برای استعلام خلافی خودرو است. این برنامه با امکان پرداخت خلافی در سریع‌ترین زمان را فراهم می‌کند. با نصب آن روی گوشی، علاوه بر این امکان، امکانات دیگری نیز خواهید داشت.

با استفاده از این برنامه می‌توانید قبض‌های جریمه خود را استعلام و پرداخت کنید. این اپلیکیشن خلافی خودرو را به‌سرعت از سامانه راهور استعلام می‌کند و لیست جریمه‌های رانندگی را به‌صورت موردی به‌همراه کد تخلف، محل وقوع تخلف، مبلغ جریمه و… در اختیار شما می‌گذارد.

بعد از گرفتن خلافی خودرو مورد نظر میتوانید با داشتن کد تخفیف همراه مکانیک به این سایت مراجعه کرده و خرید یا فروش لذت بخشی را تجربه نمایید.


 منبع:
https://www.chetor.com/156234-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%9F/

 

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی ویترینی شو- vitrinisho

ویترینی شو یک فروشگاه اینترنتی است. در این فروشگاه هر کالایی مرتبط با دکوراسیون منزل و اداری را پیدا خواهیدکرد. مدیران مجموعه ویترینی شو به دو اصل کیفیت بالا و تضمین کمترین قیمت برای عرضه کالا تاکید دارند و پایبند هستند. سرعت در ارسال کالا از دیگر نکاتی است که توجه مشتریان این فروشگاه آنلاین را به خود جلب کرده است. حفظ کیفیت بالا در طول زمان را میشود بزرگ ترین نقطه قوت این مجموعه دانست که باعث وفاداری مشتریان به این مجموعه شده است. شما هم با همراهی این مطلب میتوانید از مزایای خرید از ویترینی شو و استفاده از کد تخفیف ویترینی شو بهره مند شوید. 

چطور در سایت ویترینی شو ثبت سفارش کنیم؟

در قدم اول باید محصول مدنظرتان را در سایت پیدا کنید. برای این کار میتوانید از دسته بندی ها کمک بگیرید یا از گزینه جستجو کمک بگیرید. در نتایج به دست آمده باید بر روی عکس گزینه ها کلیک کنید تا به صفحه آنها وارد شوید. در صفحه مورد نظر تمام اصلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری شما موجود است. اگر تصمیم به خرید گرفتید، سرویس مورد نظر را تعیین کنید. قیمت برای شما تعیین میشود و میتوانید آن را به سبد خرید اضافه کنید. 
زمانی که تمام محصولات را به سبدتان اضافه کردید، میتوانید به سبد مراجعه کنید. شهر و استان را تعیین میکنید و بعد باید وارد حساب کاربریتان شوید. بعد از آن کافی است نحوه ارسال و پرداخت را انتخاب کنید. بعد از نهایی شدن سفارش شما یک شماره سفارش خواهیدداشت و با تمام شدن فرآیند خرید اطلاعات کالا و شماره پیگیری برایتان ایمیل خواهدشد.

همچنین با استفاده از سایتهای مثل تخفیف هات  میتوانید کد تخفیف برای خرید از ویترینی شو دریافت کنید. که در ادامه نحوه استفاده از آن را توضیح میدهیم.

کد تخفیف ویترینی شو را چطور استفاده کنیم؟

برای استفاده از تخفیف، اول باید به تخفیف هات مراجعه کنید و کد تخفیف ویترینی شو را جستجو نموده و بر گزینه خرید کلیک نمایید. بعد از آن  به سایت ویترینی شو میروید و  محصولاتی که در این سایت شامل تخفیف و یا ارسال رایگان هستند را مشاهده کنید.
 

منبع:
https://takhfifhot.com/%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D9%88

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

این روز ها که اکثر افراد در هر جایی که باشند به کمک تلفن های همراهشان به اینترنت و فضای مجازی دسترسی دارند، خرید اینترنتی محبوب تر شده است. خرید آنلاین دست شما را در انتخاب باز می گذارد و هزینه های مالی و زمانی شما را کاهش می دهد. از همین رو است که به تدریج روش های سنتی طرفداران خود را از دست داده و منسوخ می شوند. 
در زمان خرید اینترنتی توجه به اعتبار فروشگاه بسیار زیاد است. برای همین است که یکی از چالش هایی که در زمان خرید اینترنتی با آن رو به رو هستیم، تشخیص اصالت فروشگاه و اصالت کالا است. هر چقدر کالایی که می خواهید تهیه کنید، ارزشمند تر و گران قیمت تر باشد این چالش بزرگ تر می شود. تلفن همراه هم در این دسته قرار می گیرد. برای رفع این چالش در زمان خرید تلفن همراه می توانید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف خرید کنید. اگر تا به حال از این فروشگاه خرید نکرده اید، در این مطلب با چگونگی خرید از آن به همراه کد تخفیف آشنا خواهید شد.

نحوه خرید از تکنولایف

تکنولایف یک فروشگاه برای فروش محصولاتی مثل تلفن همراه و تبلت و وسایل جانبی آن ها است. وجود نماد اعتماد الکترونیکی در این فروشگاه، نشانه ی خوبی است تا اعتماد مشتریان را نسبت به اصالت این فروشگاه و اعتبار آن جلب کند. با توجه به امتیازاتی که این فروشگاه مشتریانش می دهد، شما می توانید یک خرید عالی را  در این فروشگاه تجربه کنید. ضمانت هفت روزه کالا و امکان باز گرداندن آن به فروشگاه یکی از این امتیازات است. اگر در تهران حضور داشته باشید، در همان روز کاری که سفارشتان را ثبت کنید، کالا را دریافت خواهید کرد. برای خارج تهران هم این زمان بسیار کوتاه است و بین بیست و چهار تا حداکثر چهل و هشت ساعت کاری محصول به دست مشتریان می رسد.

شما می توانید با استفاده از کد تخفیف تکنولایف و… گوشی مدنظر خود را با تخفیف های ویژه و با قیمتی به صرفه خریداری کنید.

نحوه خرید از تکنولایف

 

 

راهنمای خرید از تکنولایف

خرید از تکنولایف بسیار آسان است. لازم است بدانید که برای خرید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف لازم است تا در این سایت ثبت نام کنید. برای این کار بر روی گزینه ورود/ عضویت در بالای صفحه، سمت چپ کلیک کنید. در صفحه ای که وارد آن خواهید شد، نیاز است تا شماره تلفن همراهتان را وارد کنید. 
بعد از آن کد تاییدی به شماره شما ارسال خواهد شد و نیاز است تا آن را وارد کنید. حالا وارد یک حساب کاربری خواهید شد. در قدم بعدی می توانید خرید را شروع کنید. به کمک دسته بندی ها یا فیلتر جست و جو به دنبال محصول مد نظرتان بگردید. در نتایج پیدا شده، با کلیک بر روی هر محصول می توانید وارد صفحه ی آن شوید. برای خرید گوشی ارزان می توانید به تکنولایف مراجعه کنید و با تخفیف های فوق العاده گوشی های خود را خریداری کنید.

آموزش خرید از تکنولایف

بعد از پیدا کردن محصول و ورود به صفحه ی آن، می توانید اطلاعات و نظرات کاربران را درباره محصول مد نظرتان بخوانید. این صفحه به تصمیم گیری بهتر شما برای خرید کمک می کند. 
با مطالعه اطلاعات موجود اگر تصمیم به خرید کردن گرفتید، میتوانید با کلیک بر روی گزینه سبز رنگ افزودن به سبد خرید، اقدام به خرید محصول کنید. با همین روش تمام محصولاتی را که میخواهید بخرید به سبد خریدتان اضافه کنید. بعد از کلیک بر روی گزینه افزودن به سبد خرید، به صفحه ی سبد خرید منتقل می شوید. در این صفحه فاکتور و محصولاتی که می خواهید بخرید به شما نشان داده می شود. می توانید تعداد آن ها را تغییر داده و یا کلا حذفشان کنید. بعد از تنظیم آن ادامه فرآیند خرید را کلیک کنید.
حواستان باشد، گارانتی و رنگ محصول را قبل از افزودن به سبد خرید، در همان صفحه ی محصول مشخص کنید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%81

 

  • مژده زمانلو