مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

۲۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با کپی کد تخفیف DHHOT170 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 170 هزار تومان کد تخفیف اسنپ تریپ  از سایت تخفیف هات ، برای رزرو هتل بهره مند شوید.

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

اگر نمی داند دقیقا نیاز دارید تا چه محصولی را بخرید و اگر نمی دانید کدام محصول مناسب شما است، نگران نباشید. تکنو لایف به دلیل تنوع بالایی که در محصولاتش با کد تخفیف تکنو لایف و کد تخفیف سایت تکنولایف دارد، می تواند در خرید کردن به شما بسیار کمک کند. شما می توانید به کمک فیلتر های سایت انتظاراتتان از محصول را مشخص کنید. در نتایج این فیلتر ها محصولات مختلف متناسب با خواست شما نمایش داده می شود. بعد از آن می توانید به صفحه مربوط به هر کالا بروید و اطلاعات کامل، نقد و بررسی و نظرات کاربران را بخوانید. بعد از آن انتخاب و بررسی برایتان بسیار آسان خواهد شد.

علاوه بر این در سایت تکنو لایف بخش هایی وجود دارد که انتخاب کالا را برای شما آسانتر میکند. در این قسمت شما می توانید براساس هزینه ای که میخواید بپردازید یا نوع دوربین، باتری و سایر ویژگی ها نتایج را محدودتر کرده تا زودتر کالای مناسب خود را بیابید.

 

چطور به فروشگاه تکنولایف اعتماد کنیم؟

تضمین ها و رزومه و سرگذشت یک فروشگاه از مواردی هستند که به اعتماد سازی مشتریان بسیار کمک خواهد کرد. علاوه بر این موارد نماد اعتماد هم یکی از نکات مهم در فروشگاه های اینترنتی معتبر است. فروشگاه اینترنتی تکنولایف هم دارنده نماد اعتماد الکترونیکی است. از طرفی هم خود نماینده رسمی فروش چندین برند معتبر است. ارائه ضمانت هفت روزه ی تکنولایف هم یکی دیگر از نشانه های معتبر بودن این فروشگاه و مزایای خرید از آن است. عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی هم یکی دیگر از سمبل های اعتماد ساز در این سایت است.

برای مشاهده نحوه خرید از تکنولایف به وبلاگ تخفیف هات مراجعه کنید.

 

 

منبع:
https://takhfifhot.com/%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%81?page=1&pageType=0&canonical=1

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با کپی کد تخفیف avalazonja و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 12 درصدی  کد تخفیف باسلام، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن اسنپ اکسپرس قرار دارند برای حداقل خرید 500 هزار تومان، بهره مند شوید.

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با کپی کد تخفیف AF11YFFLD1 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 40 هزار تومان کد تخفیف اسنپ اکسپرس، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن اسنپ اکسپرس قرار دارند برای حداقل خرید 80 هزار تومان، بهره مند شوید.

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با کپی کد تخفیف takhot از سایت تخفیف هات و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 30 هزار تومان کد تخفیف افق کوروش، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن افق کوروش قرار دارند برای حداقل خرید 150 هزار تومان، بهره مند شوید.

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با کپی کد تخفیف pino10 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 10 درصدی کد تخفیف دیجی کالا، ویژه خرید محصولات منتخب مراقبتی کودک بهره مند شوید.

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

در ادامه برخی از مهم ترین مزایای خرید از اسنپ اکسپرس را مرور می کنیم:

  • تحویل فوری کالا ( حدود 30 دقیقه)
  • تنوع محصولات بالا
  • قیمت مناسب به همراه تخفیف های متنوع و مناسبتی
  • امکان خرید اعتباری
  • امکان مقایسه قیمت کالاها با یکدیگر
  • پیگیری مسیر سفارش و پشتیبانی 

 

محصولات اسنپ اکسپرس از چه فروشگاه هایی تامین می شود؟

محصولات موجود در اسنپ اکسپرس بسیار متنوع بوده و توسط تامین کنندگان مختلفی تهیه می شود. علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای، تعداد زیادی از سوپرمارکت های محلی، میوه و سبزی فروشی بسته به مکان شما در اسنپ اکسپرس فعالیت دارند. برای مشاهده این فروشگاه ها تنها کافی است وارد اپلیکیشن یا سایت اسنپ اکسپرس شوید و آدرس مکان خود را وارد نمایید، سپس تمامی فروشگاه هایی که در محدوده شما فعال می باشند را مشاهده خواهید کرد.
 

اسنپ اکسپرس در چه شهر هایی خدمات میدهد؟

اسنپ اکسپرس هم اکنون در اکثر کلان شهرها مانند: تهران، اصفهان، مشهد مقدس، تبریز، شیراز، اهواز، یزد، قم، سمنان، بندر انزلی، جزیره کیش و قشم فعال است و به زودی در سایر شهرها نیز شروع به فعالیت خواهد کرد.

تفاوت اسنپ اکسپرس با اسنپ مارکت در چیست؟

این دو سرویس هر دو متعلق به شرکت اسنپ بوده اما در اپلیکیشن های خود قابل استفاده هستند. به طور کلی اگر بخواهیم اسنپ مارکت را با اسنپ اکسپرس مقایسه کنیم به این موارد خواهیم رسید:
تنوع و تعداد سوپرمارکت هایی که تحت پوشش اسنپ اکسپرس بوده بالاتر از اسنپ مارکت است. در نتیجه تنوع محصولات آن نیز بالاتر می باشد. در اسنپ اکسپرس شما می توانید زمان دریافت خرید را خودتان تعیین کنید و امکان انتخاب نزدیک ترین سوپر مارکت محل زندگی شما مقدور است. در نتیجه ارسال آن با توجه به نزدیک بودن به شما سریعتر و هزینه کمتری دارد. کد تخفیف اسنپ اکسپرس نیز در سایت تخفیف هات موجود است.

تفاوت اسنپ مارکت و اکسپرس مارکت در چیست؟

اکسپرس مارکت با اسنپ مارکت بسیار متفاوت است. اکسپرس مارکت به فروشگاه فیزیکی که توسط گروه اسنپ اکسپرس ایجاد شده، گفته می شود. اگرچه شما می توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ اکسپرس از اکسپرس مارکت نیز به صورت آنلاین خرید کنید.

 

منبع:
https://takhfifhot.com/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

رزرو اینترنتی هتل مشهد مزایای قابل توجهی را برای هر کاربری به دنبال دارد. ذاتا رزرو اینترنتی این امکان را به شما می دهد تا به صورت شفاف تمام انتخاب های مقابلتان را بررسی نمایید و در نهایت با انتخابی درست با توجه به بودجه، منطقه مورد نظر و... اقامتی همراه با آرامش و لذت را تجربه کنید.

 

4 مورد از محبوب ترین هتل های مشهد برای رزرو 

شهر مشهد به دلیل اینکه شهری توریستی و گردشگری است، شاهد ساخت هتل های زیادی با کیفیت بالا بوده است. در این قسمت به معرفی محبوب ترین هتل های مشهد می پردازیم:

  1. هتل قصر طلایی: این هتل  پنج ستاره است و علاوه بر محبوبیت بالا در میان مهمان های ایرانی، در مهمان های خارجی نیز محبوبیت بالایی دارد.
  2. هتل درویشی : این هتل 25 طبقه دارد و از دلایل محوبیت ان می تواند به داشتن اتاق هایی با تم های خاص اشاره کرد.
  3. هتل پردیسان: از هتل های لوکس مشهد است. از ویژگی های این هتل استخر و حمام ترکی ان است.
  4. هتل الماس نوین : از هتل های نوساز مشهد که مسافران از تمیزی و کیفیت بالای خدمت رسانی آن ها بسیار راضی هستند.

رزرو هتل در مشهد

شما با مراجعه به وب سایت های مختلف رزرو هتل می توانید به صورت واضح قیمت ها و خدمات را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت همان چیزی را که رزرو کرده اید بدون هیچ کم و کاستی دریافت نمایید. این مسئله یکی از بزرگترین پوئن های رزرو آنلاین هتل در مشهد محسوب می شود. هر چقدر رزرو اینترنتی هتل پوئن های مثبتی را در اختیار شما می گذارد، رزرو هتل آپارتمان مشهد دو چندان شما را به وجد خواهد آورد.

 

تخفیف هات با ارائه کد تخفیف رزرو هتل آپارتمان مشهد شما را از تخفیف هتل های مشهد در نقاط مختلف شهر بهره مند می سازد. تخفیف هات تمام سعی خود را برای ارائه کد تخفیف رزرو هتل آپارتمان مشهد از مراجع برتر و با کیفیت می کند تا کاربران با خیالی آسوده به خرید تخفیف هتل برای کد تخفیف رزرو هتل در مشهد و همچنین رزرو هتل مشهد بپردازند.

منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84%D9%84-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

در این مقاله که توسط تیم محتوای تخفیف هات تهیه شده است به معرفی بهترین سایت تخفیف در ایران خواهیم پرداخت. اگر می خواهید با سایت های تخفیف گروهی مانند نت برگ و تخفیفان و سایت های ارائه دهنده کد تخفیف برای خریدهای آنلاین بیشتر آشنا شوید، از مطالعه این مقاله غافل نشوید.

بهترین سایت تخفیف ایرانی کدام است؟

امروزه سایت‌ های زیادی در حوزه تخفیف ‌های گروهی راه ‌اندازی شده‌ اند. این وب سایت ها با خدماتی که به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می‍دهند در تلاشند که خود را به عنوان بهترین سایت تخفیف معرفی کنند. نکته‌ای که باعث میشود مشتریان زیادی جذب یک وبسایت تخفیف برای خرید گروهی در ایران بشود، رایگان بودن خدمات میباشد. رایگان بودن خدمات به معنی ارائه کدهای تخفیف کاربردی میباشد. در واقع یکی از مهمترین ملاک های تشخیص بهترین سایت های تخفیف دار گروهی همین مسئله می‌باشد. ایده‌ی کسب و کارهای اینترنتی عموماً با ارائه کدهای تخفیف شکل می‌گیرد. فروشگاه‌های اینترنتی برای جذب مخاطبان بیشتر در مناسبت‌های مختلف کدهای تخفیفی ارائه می‌دهند و شما را نسبت به خرید از آن فروشگاه اینترنتی ترغیب می‌کنند. ما در ادامه قصد داریم بهترین سایت‌های تخفیف گروهی را معرفی کنیم و پس از مقایسه کردن آن‌ها، شما بتوانید بهترین سایت تخفیف ایرانی را بشناسید. در اینجا علاوه بر معرفی تمام سایت های تخفیف برای شما کد تا 100% تخفیف رایگان قرار داده ایم.

 

تخفیف هات، مناسب ترین بستر برای خرید‌های ارزان قیمت

یکی از بهترین وب‌سایت هایی که در حال حاضر کدهای تخفیف متنوعی را ارائه می‌دهد، وب سایت تخفیف هات می‌باشد. شما در وب سایت تخفیف هات می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده به صدها کد تخفیف دسترسی داشته باشید. برای راحتی مخاطبان، این کدهای تخفیف در دسته‌بندی های مختلفی ارائه شده است. این دسته‌بندی به شما کمک می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمامی کدهای تخفیفی که در این وب‌سایت وجود دارد، قبل از قرار داده شدن بر روی وب‌سایت توسط کارشناسان تست می‌شود. زمانی‌که کارشناسان از فعال بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند این کدهای تخفیف جهت استفاده در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که تمامی خدماتی که وب سایت تخفیف هات به شم ارائه می‌کند رایگان می‌باشد. بنابراین شما نیازی نیست که برای استفاده از خدمات این وب‌سایت، هزینه‌ای پرداخت کنید.

 

نیو تخفیف، مرجع ارائه کد ‌های تخفیف

یکی دیگر از وب‌سایت هایی که در حوزه تخفیف‌های گروهی فعالیت می‌کند وب سایت نیو تخفیف می‌باشد. هدف از راه اندازی این وب سایت کمک به مردم برای انتخابی هرچه هوشمندانه‌تر می باشد. در نیو تخفیف تلاش می‌شود تا با بررسی دقیق تخفیف های ارائه شده و ارائه توضیحات جامع و کامل در مورد آنها، کالاها و خدمات خود را با بهترین قیمت و کیفیت دریافت کنید. استفاده از خدمات نیوتخفیف رایگان می باشد و هدف اول و اصلی این وب سایت تنها کمک به مردم خوب کشورمان می باشد. نیو تخفیف شاید در آینده بتواند گوی رقابت را از سایر وب‌سایت های تخفیف دار گروهی نظیر ارزان‌کده، بانی سایت، موکاتگ، شیراز تخفیف و... به عنوان بهترین سایت تخفیف گروهی در ایران شناخته شود. اگر قصد استفاده از خدمات این وب‎‌سایت را دارید، کافی است به نشانی اینترنتی Newtakhfif.com مراجعه کنید.

 

نت برگ، جزو اولین وب سایت ‌های خرید گروهی در ایران

نت برگ یکی دیگر از وب‌سایت های تخفیف گروهی می‌باشد که با یک فاصله بیست روزه بعد از تخفیفان شروع به کار کرده است. صاحبان این کسب و کار اینترنتی تلاش زیادی برای راه‌اندازی وب‌سایت خود داشتند به طوری‌که تنها روند انتخاب نام برای این وبب‌سایت تخفیف گروهی نزدیک به 4 ماه زمان برده است. نت برگ با تبلیغاتی مناسب و هوشمندانه ورود خود به بازار کسب و کار اینترنتی ایران را اعلام کرد. قبل از تاسیس رسمی این وب‌سایت تمامی مراحل مربوط به راه‌اندازی از طریق وبلاگ به مردم اطلاع رسانی می‌شد. نت برگ تاکنون بیش از30 هزار پیشنهاد تخفیف گروهی ارائه کرده که فروش 702 کوپن پیست کارتینگ مجموعه آزادی تهران بیشترین فروش این وب‌سایت بوده است. نت برگ در مقایسه با وب‌سایت هایی نظیر صدرا، کرج آفر، ایران تیکت، آفکادو، تیپ بازار و.... عملکرد استثنایی داشته است و به عنوان یکی از بهترین سایت تخفیف گروهی شناخته می‌شود.

 

تخفیفان، یکی از بهترین سایت‌ های تخفیف گروهی

اولین وب سایت تخفیف گروهی که در ایران راه‌اندازی شد، وب‌سایت تخفیفان نام دارد. تخفیفان تاکنون تعداد زیادی خرید گروهی با 40 الی 80 درصد تخفیف ارائه کرده است که اکثر آنها شامل خدمات مختلفی نظیر بلیط کنسرت، استفاده از منوی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های معتبر، تفریح و سرگرمی می‌باشد. طبق آماری که توسط خود وب‌سایت تخفیفان ارائه شده است، بیشترین کوپن فروخته شده مربوط به استفاده از ماشین‌های صحرایی بوده که تعداد 901 کوپن فروخته شده است. برای اطلاع از پیشنهادهای روزانه تخفیفان می‌توان در خبرنامه آن به شکل رایگان عضو شد تا پیشنهادهای تخفیفان به صورت روزانه برایتان ایمیل شود. تخفیفان تنها سایت تخفیف گروهی در ایران است که موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی شده است. با توجه به همین موضوع می‌توان تخفیفان را به عنوان بهترین سایت تخفیف ایرانی شناخت.

 

 

منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

یک سوپری آنلاین همانند یک هایپر مارکت اجناس زیادی را از جمله مواد پروتئینی، سبزیجات، خشکبار و ... را در سبد کالای خود دارد و این حق انتخاب زیادی در خرید از یک سوپرمارکت اینترنتی به شما می دهد. شما میتوانید بهترین اجناس را با کدتخفیف سوپرمارکت مناسب از سوپرمارکت آنلاین خرید کنید. وقتی که تصمیم می گیرید از هایپر مارکت اجناس ضروری و مایحتاج زندگی خود را تهیه کنید ممکن است زمان زیادی را صرف انتخاب و خرید صرف نمایید. در سوپرمارکت اینترنتی زمانی که صرف خرید می کنید بسیار کاهش خواهد یافت. اگر روزی عجله داشتید و اصلا زمان کافی نداشتید تا از یک فروشگاه نزدیک محل زندگی تان خرید کنید حتما سراغ یکی از این فروشگاه های معتبر بروید و از آن خرید کنید، شاید برای همیشه مشتری خرید اینترنتی با کد تخفیف سوپر مارکت، خرید آنلاین از سوپرمارکت و کد تخفیف اکالا شوید.

 

تنوع محصولات در سوپر مارکت های آنلاین:

خیلی مواقع پیش آمده است که وارد مغازه شوید و محصول دلخواهتان را نیابید و مجبور باشید به خاطر کمبود وقت یا به خاطر موقعیت خاصی که در آن قرار دارید برند یا کالایی که کیفیت مورد نظر شما را ندارد، بخرید. بنابراین سوپرهایی که تمام کالاهای موردنیاز ما را دارند، در هنگام انتخاب در اولویت هستند. قفسه‌های پرشده از کالاهای متنوع و رنگارنگ با برندهای مختلف از محصولات خوراکی و بهداشتی، توجه مشتری را به خود جلب می‌کند. بنابراین شما این امکان را دارید که با خرید آنلاین از سوپرمارکت با یک کلیک ساده، تمام کالاهای مورد نظرتان را با خیال راحت و بدون دغدغه خریداری کنید. هرچه تنوع کالاهای موجود سوپری های آنلاین بیشتر باشد، راحت‌تر می‌توانیم تمام موارد لیست خرید خود را تهیه کنیم. برای دریافت جدید ترین تخفیف ها مانند کد تخفیف اولین خرید سوپر مارکت، تخفیفات سوپرمارکت دیجی کالا، کد تخفیف پینکت و… به تخفیف هات مراجعه کنید.

 

 

منبع:
https://takhfifhot.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C

 

  • مژده زمانلو