مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

۱۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کد تخفیف تیمچه تا 200 هزار تومان برای کاربران تخفیف هات


شما می توانید با خرید موبایل بالای 10 میلیون تومان از کد تخفیف 200 هزار تومانی  برخوردار شوید.
فقط کافیست  کد تخفیف تیمچه  را در هنگام خرید وارد کنید!

 

کد تخفیف 200 هزار تومانی تیمچه :  mamobth

 

 

منبع :

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AA%DB%8C%D9%85%DA%86%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

ارائه کد تخفیف داروکده برای خرید اینترنتی دارو:

داروخانه آنلاین  darukadeبا راه اندازی این وب سایت همواره در تلاش است فضایی را ایجاد کند تا مشتریان قبل از حضور فیزیکی در محیط داروخانه بتوانند در یک فرصت مناسب و فارغ از شلوغی ها و با خیالت آسوده جنس مورد نیاز خود را بررسی، مقایسه و انتخاب نمایند. قطعا مصرف کنندگان با خرید اینترنتی دارو و لوازم آرایشی بهداشتی وقت و هزینه کمتری را صرف خرید احتیاجات مورد نیاز خود می کنند. همچنین که شما می توانید در سایت تخفیف هات با دریافت کد تخفیف سایت داروکده برای خرید اینترنتی به صورت ارزان تر اقدام نمایید. کد تخفیف دارو کده را از تخفیف هات بگیرید. سایر کد تخفیف ها مانند کد تخفیف دیجی کالا  و... نیز در تخفیف هات موجود است.

 

استفاده از کد تخفیف

جهت استفاده از کد تخفیف داروکده می توانید از 40 هزارتومان تخفیف از سبد پرفروش های وبسایت داروکده بهره مند شوید.

 

منبع :

https://takhfifhot.com/%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%DA%A9%D8%AF%D9%87

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

همه ما به دنبال دانلود فیلم مورد نظرمان و انجام امور دانشگاهی و سازمانی با اینترنت پرسرعت و قوی هستیم. اما همان طور که می دانید بسیاری از اینترنت ها مانند داده گوشی یا وای فای های معمولی از سرعت بسیار پایینی برخوردار هستند علاوه بر این مورد برای خرید مودم یا اینترنت پرسرعت از طریق بسیاری از سایت ها اعتماد کافی نداریم و نگران کیفیت و هزینه خود هستیم. سایت مبین نت در این مورد به کمک ما آمده است. شرکت مبین نت شبکه اینترنتی سراسری خود را بر پایه فناوری وایمکس در سال 87 راه اندازی کرده است.

 در حقیقت مبین نت با ایجاد شبکه ی نسل چهار در کشور ایران به عنوان اولین اپراتور دارای LTE معرفی شده است. حتی لازم به ذکر است که مبین نت به عنوان اپراتور اصلی ارائه دهنده اینترنت ثابت بی سیم توانسته است حدود 57 شهر از استان های کشور عزیزمان را تحت پوشش اینترنت بی سیم TD-LTE قرار دهد. در ادامه برای راهنمای خرید اینترنت TD-LTE مبین نت و تخفیف اینترنت با ما همراه باشید تا در عرض چند دقیقه راهنمای خرید اینترنت TD-LTE مبین نت را فرا بگیرید.

 

راهنمای خرید اینترنت TD-LTE مبین نت

اینترنت بی سیم TD-LTE جدید امروز یکی از فناوری های ارائه اینترنت ثابت در کشور عزیزمان است که سرعت بسیار بالا و قوی در مقایسه با اینترنت ADSL دارد و از این اینترنت بی سیم می توانید برای انجام تمامی امور سازمانی و خانگی در هرجا به آسانی استفاده کنید. خرید بسته اینترنت از سایت مبین نت به راحتی امکان پذیر است فقط کافیست راهنمای خرید اینترنت TD-LTE مبین نت را بلد باشید تا از سرعت بالا نهایت لذت را ببرید. برای راهنمای خرید اینترنت  TD-LTEمبین نت همان طور که در عکس مشاهده می کنید با وارد شدن به سایت مبین نت گزینه ای با عنوان درخواست خرید در بالای صفحه برای شما نهاده شده است.

با کلیک بر روی گزینه موجود در کادر قرمز وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید که طرح های خرید اینترنت TD-LTE به همراه مودم و سیم کارت و حجم اینترنت برای شما قرار داده شده است. پس از بررسی و انتخاب حجم اینترنت مورد نیازتان روی الان سفارش دهید کلیک کنید.

 

راه های شارژ مبین نت

 

در حقیقت سایت مبین نت برای راحتی کاربران خود راه های شارژ مختلفی قرار داده است که هرکس با هر روشی که راحت می باشد اقدام به شارژ اینترنت خود می کند. یکی از راه های شارژ مبین نت نصب اپلیکیشن مبین نت در تلفن های همراه تان می باشد که پس از نصب این اپلیکیشن شاهد گزینه تمدید و خرید اشتراک خواهید بود و با کلیک بر روی این گزینه ها به راحتی می توانید اینترنت خود را تمدید یا خریداری کنید.

اگر از طریق اپلیکیشن نتوانستید خرید یا تمدید اینترنت خود را انجام دهید به هیچ وجه نگران نباشید چون یکی دیگه از راه های شارژ مبین نت زنگ زدن به پشتیبانی می باشد. در حقیقت در هر ساعت از شبانه روز فرقی نداره و با کلیک بر روی سامانه صدای مشتری می توانید مشکل خود را برای خرید یا تمدید اینترنت از طریق گفت و گوی آنلاین حل کنید.

 

آشنایی با TD-LTE مبین نت

 

از طریق آشنایی با TD-LTE مبین نت خیالی راحت را تجربه خواهید کرد. اینترنت بی سیمی که اسم آن TD-LTE گذاشته شده است در حقیقت اخرین تکنولوژی اینترنت پرسرعت نسل 4.5 در کشور عزیزمان می باشد. از ویژگی های باور نکردنی و جذاب این اینترنت سرعتی تا 40 مگابیت بر ثانیه, پایداری بالای اینترنت بی سیم, نصب و راه اندازی سریع و آسان در خانه و مراکز سازمانی, عدم نیاز به خط تلفن و پورت مخابراتی برای ارائه سرویس اینترنت و ... نام برد. علاوه بر این موارد که برای آشنایی با TD-LTE مبین نت گفته شد با کلیک بر روی مناطق تحت پوشش یا طرح ها و تعرفه ها می توانید اطلاعات بیشتری از این اینترنت قوی و پرسرعت کسب کنید.

 

طرح تعویض مودم مبین نت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی اپراتور مبین نت سرویس قبلی خود یعنی وایمکس را در بسیاری از نقاط شهر خاموش یا متوقف کرده است و اگر در مناطقی هم در حال فعالیت است و کار می کند به زودی قطع خواهد شد. در اصل شرکت مبین نت در یک طرح جدید طرح تعویض مودم مبین نت با مودم های قدیمی وایمکس مطرح کرد. مشترکینی که اقدام به طرح تعویض مودم مبین نت خود بکنند می توانند یک سیم کارت نسل جدید TD-LTE با سرعت حداکثر 40 مگابیت دریافت کنند. همچنین در این طرح 80 هزار تومان تخفیف به مشترکین فعال طرح های وایمکس داده خواهد شد.

 

جهت مشاهده ادامه مطلب به وبلاگ takhfifhot مراجعه کنید.

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

در دنیای پر مشغله امروز هر کس به دنبال افزایش اطلاعات خود از طریق راه های مختلف است. بیشتر جوانان امروزه به جای ثبت نام در کلاس های حضوری و رفت و آمد های خسته کننده آموزش مجازی را ترجیح می دهند. اما سایتی که از آن در مورد آموزش هایش اطمینان داشته باشیم کم پیدا می شود. یکی از سایت های اینترنتی آموزش مجازی که در سال 87 با ارائه آموزش های مرتبط و هوش مصنوعی و برنامه نویسی افتتاح شد فرادرس می باشد. 

با گذشت سال ها فرادرس تبدیل به یکی از بزرگ ترین پلتفرم های دروس دانشگاهی و آموزش آنلاین مانند آموزش زبان های مختلف مانند انگلیسی، آموزش گیتار و ... شده است. حتی در سایت اینترنتی فرادرس علاوه بر دانشجویان ایرانی دانشجویان کشور های دیگه مانند افغانستان و تاجیکستان و ... نیز از آموزش مجازی فرادرس و فیلم های آموزشی آن استفاده می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه خرید از فرادرس را برای شما شرح دهیم. در حقیقت پس از یادگیری نحوه خرید از فرادرس به راحتی می توانید در خانه به تماشای فیلم های آموزشی و ... بپردازید.

 

جهت مشاهده ادامه این مقاله و دریافت کد تخفیف فرادرس به وبلاگ تخفیف هات مراجعه کنید.

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری مردم به سایت های اینترنتی مراجعه می کنند چرا که تحمل ترافیک های سنگین و شلوغی مغازه همه را دلسرد کرده است. از طرفی در سایت های اینترنتی هر چیزی را که بخواهیم می توانیم پیدا کنیم و از شیر مرغ تا جان ادمیزاد در این سایت ها وجود دارد. به وسیله این سایت های اینترنتی حتی لازم نیست برای خرید شارژ یا انجام کارهای بانکی مان ساعت های طولانی معطل شویم. اگر برای خرید اینترنت ثابت ای دی اس ال یا شارز وای فای خود نیز به مشکل برخورده اید ما سایت پیشگامان را به شما پیشنهاد می کنیم. 

شرکت اینترنتی پیشگامان در راستای توسعه صنعت اینترنت فعالیت خود را به وسیله نیرو های مجرب و کارامد در سال 82 به طور رسمی اغاز کرده است. اکنون این شرکت با گذشت زمان دامنه فعالیت و سرویس های خود را مانند ای دی اس ال در سی استان و بیش از سیصد شهر ارائه می نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه استفاده از کد تخفیف پیشگامان اشنا شده و در هنگام دریافت خدمات مد نظرتان تخفیف هم دریافت کنید.

 

 

آگاهی در مورد نحوه استفاده از کد تخفیف پیشگامان

 

در این بخش قصد داریم شما را با نحوه استفاده از کد تخفیف پیشگامان اشنا کنیم تا در هنگام خرید اینترنت ای دی اس ال یا شارژ و تمدید بسته های اینترنتی تان از ان استفاده کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای دریافت کد تخفیف شرکت پیشگامان و اشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف پیشگامان کافیست به یکی از سایت های اینترنتی مانند تخفیف هات مراجعه کنید. سایت تخفیف هات در واقع در حوزه ارائه کد تخفیف اینترنت رایگان به کاربران فعالیت می کند. 

برای اشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف پیشگامان کافیست به این سایت اینترنتی مراجعه کنید. به محض وارد شدن به این سایت از ساده بودن این سایت احساس لذت خواهید کرد. در این بخش قصد داریم راه های دریافت کد تخفیف اینترنت پیشگامان همراه با نحوه استفاده از کد تخفیف پیشگامان را اموزش دهیم برای این کار در نوار سرچ این سایت کلمه پیشگامان را بنویسید.

راهنمای استفاده از کد تخفیف پیشگامان به سادگی

در بخش راهنمای استفاده از کد تخفیف پیشگامان به صفحه ای همانند عکس بالا منتقل می شوید. در این صفحه کد تخفیف پیشگامان همراه با چکیده ای از شرایط استفاده ان برای شما نوشته شده است. پس از بررسی های لازم با کلیک بر روی گزینه مشاهده تخفیف فوق به صفحه دیگری منتقل خواهید شد.

 

جهت مشاهده ادامه مطلب و دریافت کد تخفیف به وبلاگ تخفیف هات مراجعه کنید.

 

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

هاست ویندوز در واقع فضایی در محل ذخیره سرور است که داده های موجود در آن بارگزاری می شوند و سیستم عامل آن سرور، نسخه خاصی از ویندوز برای سرور است. با توجه به پروتکل هایی که میخواهید از آن ها بهره ببرید با انواع زبان های برنامه تویسی می توانید این بستر ویندوز را طراحی و ست کنید. هاست ویندوز بر پایه وب سرور IIS استوار است این وب سرور در مخفف Internet Information Services  بوده که مخصوص وب سرور های مایکروسافت است. برای یک مقایسه بهتر است بدانید به دلیل وجود لایسنس برای محصولات مایکروسافت معمولا سیستم عامل ویندوز قیمت بالاتری نسبت به لینوکس دارد. این در حالی است که سیستم عامل ویندوز قابلیت های بیشتری داشته اما در مقایسه فاکتور امنیت لینوکس دارای پایداری و امنیت بهتری در مقابل ویندوز می باشد و تا کنون حمله های کمتری به سرور تحت لینوکس ثبت شده است. البته امروز از نظر سطح امنیتی هر دوی این موارد دارای امنیت های تضمین شده و پشتیبانی مداوم هستند

 

ویژگی های هاست ویندوز

از جمله ویژگی های هاست ویندوز راحتی استفاده ازآن است، همانطور که می دانید رابط کاربری مایکروسافت یکی از بهنیه ترین و خوش ظاهر ترین فضای کاربری را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد. دومین ویژگی هاست ویندوز، پشتیبانی زبان های برنامه نویسی چون،ASP ،.NET ،Visual Basic  وC#  است.پایداری نرم افزار های تولید شده برای سیستم عامل مایکروسافت از خواص مورد توجه می باشد که در وب سرور های تحت ویندوز بسیار حائز اهمیت است. امروز با بالا رفتن سطح امنیتی هاست ویندوز و استفاده از پروتکل های تامین امینت و احراز اصالت باعث شده سرور های تحت ویندوز در میان طراحان سایت از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشند. هاست ویندوز با در اختیار داشتن تعامل کافی در مقابل میزان اطلاعات و دانش کاربر، حتی برای آندسته از مشترکین کم تجربه و تازه کار بستر مناسبی برای شروع و پیشرفت روز افزون در میان رقابت شبکه محتوایی اینترنت را فراهم می کند.

 

بهترین هاست ویندوز را چگونه برگزینیم؟

گاها نیاز به منابع سخت افزاری قدرتمند که پیشنیاز بارگزاری نرم افزار است،  به عنوان عیب سرور تحت ویندوز شناخته می شود و اکثر به دلیل نداشتن این امکانات به سمت هاست های دیگر سوق داده می شوند حتی به این قیمت که کارایی لازم را در هاست های انتخابی دیگر به درستی بدست نیاورند. پیش تر گفتیم که قیمت بالاتر هاست های ویندوز به دلیل داشتن لایسنس از طرف شرکت مایکروسافت یکی از دغدغه های مشترکین سرور های ویندوز است. اما با انتخاب هاستی مناسب از ارائه دهندگان بهترین هاست ویندوز باعث می شود بخشی اعظمی از این دغدغه ها کاسته شده و با خیالی آسوده تر با به عرصه طراحی سایت و تولید محتوا برای شبکه ی گسترده ی اینترنت بگذاریم. یافتن بهترین خدمات از جمله پشتیبانی، داشتن سرویس پایدار، بهرمندی از پروتکی های قدرتمند امنیتی و ... از پررنگ ترین ویژگی های گزینش بهترین هاست ویندوز می باشد.

 

مقایسه میان هاست ویندوز و لینوکس

همانطور که از نام آنها پیداست سیستم عامل سرورهای لینوکس، لینوکس و سیستم عامل سرورهای ویندوز، ویندوز هستند، اولین وجه تمایز میان هاست ویندوز و هاست لینوکس، شرکت ارائه دهنده آن دو است، به این منظور که تنها پشتیبانی کننده خدمات ویندوز شرکت مایکروسافت است اما شرکت های متعددی وجود دارند که سیستم عامل لینوکس را ارائه می دهند و این به دلیل اوپن سورس بودن لینوکس و قابلیت توسعه دلخواه آن است. رایج ترین وب سرور مورد استفاده در لینوکس، آپاچی می باشد که با زبان های برنامه نویسی رایجی مانند، PHP و Python قابل برنامه نویسی است در حالیکه وب سرور های هاست ویندوز از نوع ios می باشد که با زبان ASP و NET برنامه نویسی می شوند. از دیگر این تمایزات، سرویس پشتیبانی پایگاه داده، امنیت اطلاعات، رابط گرافیکی با کاربر، سرعت سیستم وب سایت طراحی شده و ... می باشندکه مباحث پس زمینه ای بسیار دارند.

 

کیفیت هاست های ایرانی ، بهترین هاستنیگ در داخل کشور

هاست های ایرانی به دلیل اینکه در پایگاه های داده ای داخلی میزبانی می‌شوند دارای سرعت بالاتری نسبت به هاست های خارجی هستند. دلیل آن هم فقط نزدیکی مکان سرورها به کاربران داخلی است. البته هاست های ایرانی دارای ضعف‌هایی هم هستند که بسیاری از مدیران سرور ترجیح می‌دهند از این نوع سرویس‌ها استفاده نکند از جمله مشکلات رایج می‌توان به پایین بودن کیفیت، تحریم بودن در انتخاب IP  و به مشکل خوردن بعضی از سرویس‌ها، سرعت پورت به مراتب کمتر نسبت به پایگاه داده های خارجی، قطعی‌های بیشتر و همچنین پهنای باند محدود و گران اشاره کرد. ولی خوب در زمان‌هایی شاید نیاز باشد که از این سرویس‌های میزبانی استفاده شود.

 

معرفی تعدادی  از ارائه دهندگان بهترین هاست ویندوز در ایران

یافتن بهترین هاست ویندوز در شمار کثیر خدمات دهندگان گاه با آزمون و خطا همراه است. خریداری و سپس پی بردن به عدم کارایی سرور مطابق با آنچه که در سر داشتید می تواند هزینه اضافه در وقت و سرمایه اولیه ایجاد کسب و کارتان داشته باشد.

• آذر انلاین

• سرور پارس

• هاست ایران

• ایران هاست

• میهن وب هاست

• پارس دیتا

• آبتین وب

• وب رمز

• نگاه روشن پارس

• پرشین تولز

 وبسایت های لیست فوق، در زمینه ارائه بهترین هاست ویندوز در ایران فعالیت دارند. شما میتوانید با مراجعه به هر کدام از بسترهای اینترنتی که برایتان معرفی کردیم، اطلاعاتی مفید را برای شروع احداث یک وبسایت از تجهیزات نرم افزاری گرفته تا ادوات سخت افزاری و خرید دامنه به مراه هاست مناسب که تمامی این پکیج را پوشش بدهد، بدست آوردید. بهترین ها در ارائه خدمات هاست هیچگاه کیفیت بد را فدای تخفیف های غیر منطقی تنها برای جذب اولیه مشتری نمی کنند. 

 

جمع بندی

در این نوشته به چگونگی طراحی و کارکرد یک سرور ویندوز پی بردیم و المان های بهترین هاست ویندوز از نظر عملکرد برشمریدم. بیاد داشته باشید که بهره مندی از قیمت های خوب تنها در ازای خدمات با کیفیت و دارای پشتیبانی همه جانبه به خصوص بحث امنیت اطلاعات، ارزشمند است. فاکتور های سخت افزاری یک از محدودیت های جدی در انتخاب هاست ویندوز مناسب برای کارایی مطلوب در زمینه مورد نظر است. شما می توانید با مطالعه فرمت های مختلف هاستینگ و بیاد داشتن نکات کلید و لازم به توجه، بهترین هاست ویندوز را از وب سایت هایی که برایتان معرفی شد به خصوص پارس پک که یکی از ارائه دهندگان با سابقه و کیفیت محور داخلی بوده و عنوان یکی از بهترین سرویس دهندگان را با خود یدک می کشد، انتخاب کنید.

در پایان لازم به ذکر است که انواع کدتخفیف مانند کد تخفیف ایران هاست و ... را برای خرید هاست ارزان و ... می توانید از تخفیف هات دریافت نمایید.

 

 

منبع:

https://takhfifhot.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

خیلی از دانش اموزان امروزه برای داشتن یک رتبه خوب و قبولی در دانشگاه مد نظرشان راه های بسیار سختی را طی می کنند. راه هایی از قبیل رفتن به همایش های مختلف اموزشی یا خرید کتاب های اموزشی فراوان که برای انجام هر یک از این ها باید ساعت های زیادی در ترافیک بمانیم و وقت با ارزشمان در این صورت تلف می شود. وب سایت کلاسینو در این مورد به کمک دانش اموزان کشورمان امده است. شما با وارد شدن به سایت کلاسینو به راحتی می توانید از دوره های اموزشی مختلف کنکور برخوردار شوید کافیست از لپ تاپ یا کامپیوتر خود به اینترنت وصل شده و وارد کلاسینو شوید. در حقیقت شما هر دوره اموزشی را که بخواهید با توجه به رشته درسی تان در کلاسینو وجود دارد. همچنین کلاسینو برای کاهش هزینه های کاربران و جذب بیشتر دانش اموزان اقدام به ارائه کد تخفیف کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از کد تخفیف کلاسینو را به شما اموزش دهیم.

 

نحوه استفاده از کد تخفیف کلاسینو سامانه آموزش آنلاین

در ابتدا پیش از پرداختن به موضوع اصلی یعنی نحوه استفاده از کد تخفیف کلاسینو کمی به امکانات کلاسینو میپردازیم تا اشنایی کامل در مورد این سامانه آموزش آنلاین داشته باشید. سامانه اینترنتی کلاسینو از امکانات بسیار زیادی بهره گرفته که همین امر باعث توجه بسیار از جوانان و حتی خانواده های انان شده است. از جمله این امکانات می توان به وجود پنل کاربری خصوصی اشاره کرد یعنی هر دانش اموز در کلاسینو دارای یک پنل کاربری مخصوص به خود می باشد ودر این پنل تمامی اطلاعات از دوره ها، همایش ها، کلاس ها، کلیپ های ویدئویی و ازمون ها در اختیار دانش اموز قرار می گیرد علاوه بر این مورد تمامی کلاس ها در کلاسینو به صورت زنده و انلاین راس ساعت مشخص شده توسط استاد مربوطه برگزار خواهد شد. 

 

از امکانات کلاسینو که بگذریم به بحث اصلی یعنی نحوه استفاده از کد تخفیف کلاسینو می رسیم. امروزه سایت های اینترنتی زیادی به دنبال افزایش راه های ارتباطی به وجود امده اند که با پیشرفت تکنولوژی سعی در ارائه خدمات بهتر دارند یکی از این سایت ها تخفیف هات می باشد. شما برای نحوه استفاده از کد تخفیف کلاسینو یا دیگر سایت های اینترنتی کافیست به این سایت مراجعه کرده تا شاهد کد های تخفیفی جذاب و هیجان انگیزی باشید.

 

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

امروزه سایت های اینترنتی زیادی در حوزه خرید و فروش محصولات خانگی و ... فعالیت می کنند کاربران به وسیله اینترنت به راحتی و بدون دردسر می توانند ان ها را خریداری کنند. از طرفی امروزه با جمعیت زیاد کلان شهر ها ترافیک های سنگینی به وجود امده که برای خریدن کوچک ترین چیز باید ساعت های طولانی در این ترافیک های سنگین بمانیم و وقت خود را از دست دهیم. به همین دلیل امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای ماندن در ترافیک های سنگین کالای مورد نیاز خود را از سایت های اینترنتی خریداری کنند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های ارتباطی نوین کسب و کارهای جدیدی مانند سایت باسلام در حوزه اینترنت به وجو امده اند.

 سایت فروشگاه باسلام در اصل یک فروشگاه آنلاین می باشد که در ان محصولات محلی و سنتی نیز به فروش می رسد. حتی باید گفت محصولات جذاب و جالبی در این سایت وجود دارد که در کمتر سایتی امروزه دیده می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید از باسلام اشنا شوید و لذت یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.

 

ادامه این مطالب را در سایت ارائه دهنده کد تخفیف، تخفیف هات مشاهده کنید.

 

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با توجه به گسترش و پیشرفت اینترنت که در ابتدا به طور مختصر برای شما گفته شد فعالیت انسان ها نیز در این عرصه تا حد زیادی تغییر پیدا کرده است. امروزه همه ما می بینیم که در بیشتر مراکز علمی و تحقیقاتی مانند دانشگاه ها و اداره جات به جای استفاده از روش های سنتی مانند تلفن و ... از تکنولوژی های جدید و کاملا به روز مانند اینترنت اشیاء، تلفن های اینترنتی، داد و ستد الکترونیکی، پست الکترونیکی، سیستم موقعیت یابی جهانی و... استفاده می کنند زیرا تمامی این تکنولوژی های باعث ذخیره وقت و راحتی ما می شود.

وجود کد تخفیف آسیاتک و تعرفه های ارزان آن که با یادگیری نحوه استفاده از کد تخفیف آسیاتک ارزان تر هم می شود باعث متمایزی این شرکت از سایر رغبای خود شده است. در اینجا قصد داریم نحوه استفاده از کد تخفیف آسیاتک را برای شما شرح دهیم. در ابتدا برای نحوه استفاده از کد تخفیف آسیاتک باید وارد سایت تخفیف هات شوید. به محض وارد شدن به این سایت با نوشتن آسیتک در نوار سرچ این سایت آیکون برند آن برای شما نمایش داده می شود.

 

ادامه مطلب نحوه استفاده از کد تخفیف آسیاتک را در سایت ارائه دهنده کد تخفیف، تخفیف هات مطالعه نمایید.

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با توجه به گسترش و پیشرفت اینترنت فعالیت انسان ها نیز در این عرصه تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. امروزه همه ما میبینیم که مراکز علمی و تحقیقاتی یا حتی سازمان ها به جای استفاده از روش های سنتی مانند تلفن و تلویزیون از تکنولوژی های جدید و کاملا به روز مانند اینترنت اشیاء, تلفن های اینترنتی, داد و ستد الکترونیکی, لوح های فشرده بر خط, پست الکترونیکی, سیستم موقعیت یابی جهانی و... استفاده می کنند.

وجود کد تخفیف آسیاتک و تعرفه های ارزان آن و همچنین داشتن کیفیت بالا باعث متمایزی این شرکت از سایر رغبای خود شده است. در اینجا قصد داریم راهنمای خرید اینترنت ثبت آسیاتک را برای شما شرح دهیم. در ابتدا برای راهنمای خرید اینترنت ثابت آسیاتک باید وارد سایت آن شوید. برای راهنمای خرید اینترنت ثابت آسیاتک همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید گزینه هایی با عنوان " اینترنت پرسرعت Adsl " و " اینترنت TD_LTE " برای شما گذاشته شده که با کلیک بر روی هر کدام می توانید اینترنت مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنید.

 

ادامه مطلب راهنمای خرید اینترنت ثابت آسیاتک را در وبلاگ سایت تخفیف هات، ارائه دهنده کد تخفیف های معتبر مطالعه نمایید.

برای دریافت کد تخفیف اینترنت کلیک نمایید.

  • مژده زمانلو