مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پاور بانک 20000 میلی آمپر مدل 2C شیائومی

پس از فراگیر شدن پاور بانک‌های مختلف شیائومی، این کمپانی همچنان به توسعه‌ی این محصولات محبوب خود ادامه می‌دهد. پاوربانک 20000 شیائومی اولین نسخه از سری 20000 بود که عرضه شد. پس از آن پاور بانک 20000 نسخه 2 و سپس نسخه 2C عرضه شدند. جدیدترین سری پاور بانک 20000 شیائومی، همین نسخه‌ی 2C است که تمام ویژگی‌های بارز پاور بانک 20000 نسخه 2 شیائومی را دارد، با این تفاوت که قیمتش نسبت به نسل قبلی خود کاهش یافته و از لحاظ ابعاد نیز تفاوت کمی با آن دارد. طراحی این پاور بانک Mi کاملاً مشابه نسخه‌های پیشین بوده و سفید رنگ است.

 

پاور بانک 10000 شیائومی مدل PLM09ZM نسخه دو پورت


با استفاده مداوم و پی در پی از لوازم الکترونیکی، شارژ لوازم به سرعت تمام می‌شود و نیاز به یک منبع شارژ همراه ضرورت پیدا می‌کند. شرکت شیائومی به تازگی نسخه جدیدی از پاور بانک 10000 نسخه 2 با دو پورت USB برای رفع مشکل کاربران رونمایی کرده است. می توانید این پاوربانک را با کد تخفیف تکنولایف از سایت تخفیف هات بخرید.

برخی افراد به دلیل داشتن دو گوشی نیاز دارند هم‌زمان دو گوشی خود را شارژ کنند، و یا گاهی اوقات نیاز دارید علاوه بر گوشی خود، گوشی دوست یا یکی از اعضای خانواده خود را نیز شارژ کنید؛ پس شیائومی دست به کار شد و یک پورت دیگر نیز به پاور بانک 10000 نسخه 2 اضافه کرد تا باری دیگر ثابت کند که نیازهای کاربران، محصولات شیائومی را توسعه می‌دهد.

 

 

پاور بانک شیائومی Mi Pro PLM03ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر


پاور بانک شیائومی مدل Mi Pro PLM03ZM با طراحی ارگونومیکی که دارد زمان استفاده تجربه حس خوب و خوش دست بودن را به شما انتقال می‌دهد. بدنه یکپارچه آلومینیومی این محصول و در حین حال با دارا بودن سطحی صاف با گوشه‌های منحنی حس رضایتمندی را به کاربر می‌دهد. برای ساخت بدنه یکپارچه ‌آلومینیومی این پاور بانک از CNC استفاده شده بدنه‌ی که از چنان استحکام بالایی برخوردار است که می‌تواند در برابر ضربه‌ها و خط‌وخش‌ها مقاومت بالایی از خود نشان دهد. این محصول بدنه فوق العاده باریکی دارد که نسبت به نسخه قبلی کمی کاهش یافته است.

بر روی بدنه‌ی پاور بانک شیائومی مدل Mi Pro PLM03ZM دو درگاه وجود دارد یک پورت USB-A و یک پورت Type-C برای همگام سازی با محصولات جدید از جمله اپل تعبیه شده است.

 


پاور بانک شیائومی مدل Mi نسخه 2 ظرفیت 5000 میلی آمپر


با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از گوشی، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتال در طول روز برای انجام کارهای روزانه، مشکل اتمام شارژ این دستگاه‌ها هرروز بیشتر از قبل به چشم می‌آید؛ از این رو پاور بانک، دستگاهی ضروری در زندگی ما محسوب می‌شود که این نیاز مهم ما را رفع می‌کند. کمتر کسی پیدا می‌شود که پاوربانک های شیائومی را نشناسد. پاور بانک های شیائومی با ظرفیت‌های متنوع در سطح جهان عرضه شده‌اند و توانسته‌اند رکوردهای فروش مختلفی را از آن خود کنند. حالا نیز پاور بانک شیائومی مدل Mi نسخه 2 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است؛ محصولی بسیار باکیفیت و توانمند که می‌تواند در مدت زمانی کوتاه، تلفن همراه شما را در هر زمان و مکان شارژ کند.

 

منبع:
 

https://mihamrah.com/best-xiaomi-power-bank/

  • مژده زمانلو