مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

۱۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با استفاده از کدتخفیف می توانید از 40000 تومان تخفیف ویژه دیجی استایل برای سفارش بالای 120 هزار تومان بهره مند شوید. لازم به توضیح است این تخفیف برای اولین خرید است و شامل خرید طلا نخواهد بود. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "دریافت تخفیف" کلیک نمایید تا تخفیف در وبسایت دیجی استایل برای شما اعمال شود.

کد تخفیف»  T6208D08C38D61

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف گیشا اسپرت و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

اگر سعی در صرفه جویی هزینه هایتان دارید، ممکن است اطلاع نداشته باشید که چگونه می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. ما در این مقاله روش هایی را برای مدیریت هزینه های زندگی برایتان آموزش می دهیم. 
سعی کنید تعیین کنید که چقدر پول باید خرج کنید، اهداف خود را ایجاد کنید و برای کاهش هزینه های خود، هزینه های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا از امروز پس انداز کنید. بودجه بندی و مدیریت هزینه ها به صورت روزانه، راهی است برای تنظیم در آمد و برنامه ریزی صحیح هزینه ها که از این طریق، شما می توانید بین در آمد و هزینه های خود تعادل ایجاد کنید.
مدیریت هزینه ها نیز یک فرایند دقیق برنامه ریزی و کنترل به صورت روزانه است. این اقدام مهم یکی از چالش برانگیزترین کارهایی است که در مدیریت مخارجتان می توانید به کار بگیرید. معمولاً تجزیه تحلیل مخارج و هزینه ها توسط نرم افزار مدیریت هزینه ها، می تواند کار شما را برای ثبت کردن هزینه ها و بررسی آنها نسبت به نوشتن آن، راحت تر کند. شما می توانید با مدیریت هزینه ها به صورت یک عادت و یا روتین روزانه، دید بهتری نسبت به بودجه دریافتیان داشته باشید. به این ترتیب خواهید دید که چه میزان پول در اختیارتان هست و این مبلغ، کی و کجا هزینه خواهد شد. استفاده از کد تخفیف نیز هزینه ها را کاهش خواهد داد.


بهترین روش مدیریت هزینه های زندگی:

اولین اقدامی که در شروع کار بایستی انجام شود کاهش هزینه های زندگی است. راه های بسیاری نیز برای کنترل و کاهش هزینه ها وجود دارد. برای مثال اگر مجرد هستید و تنها زندگی می کنید بهتر است برای کاهش مبلغ کرایه خانه، یک هم خانه پیدا کنید. همچنین با تنظیم مناسب وسایل سرمایشی و گرمایشی، وسایل برقی و ... می توانید تا مقدار قابل توجهی در هزینه های زندگیان صرفه جویی کنید. همین موارد خیلی کوچک و آسان می تواند نقش به سزایی در مدیریت ورودی های مالی و همچنین مخارج زندگیان ایفا کند.

 

تهیه فهرستی از اولویت های هزینه های ماهانه:

یکی از بهترین و مهمترین کارهایی که برای اینکه بخواهید امور مالی و هزینه های زنگیتان را سر و سامان دهید و درآمد و مخارج خود را مدیریت کنید، اولویت بندی هزینه ها است. داشتن درک صحیح از اولویت بندی کردن مخارج و فکر کردن به اینکه پول را چطور در جای مناسب خرج کنید، می تواند تغییرات چشمگیری در وضعیت مالی شما ایجاد کند. همچنین به شما کمک کند تا بقیه عمرتان انتخاب های مالی بهتری داشته باشید. برای مثال نیازهای ماهانه و ضروری افراد شامل هزینه هایی نظیر خرید غذا، پوشاک، پرداخت قبوض خدماتی و… است. مثلا خرید تلویزیون جز نیاز های اصلی افراد به حساب نمی آید زیرا یک خواسته است اما خرید مواد غذایی یک نیاز است.

هزینه ماهانه منزل


روش های مدیریت هزینه ماهانه منزل:

همانطور که در سطح جامعه هم شاهد آن هستیم برخی از افراد توانایی مدیریت بهتری در هزینه های ماهانه خانه خود دارند و به راحتی قادر به پس انداز کردن و مدیریت هزینه ماهانه زندگی خود هستند. اما در مقابل افرادی هم هستند که به سادگی نمی توانند حتی هزینه خوراک و پوشاک که جز نیاز های اولیه هست را مدیریت کنند. زمانی که در بازار به جستجوی کالا یا خدماتی هستید سعی کنید نگاهتان را کمی تغییر دهید. برای مثال اگر اهل خریدن اجناس برند و خارجی هستید و از آن ها استفاده می کنید می توانید دنبال جایگزین آن دسته از اجناس بروید که کیفیت مناسبی دارند. می توانید از اطرافیانتان و کسانی که از کالاهای داخلی استفاده می کنند هم برای شناخت جنس مناسب و با کیفیت بیشتر و قیمت کمتر کمک بگیرید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

سیسمونی نوزاد به پوشاک، اسباب بازی و سرگرمی، حمل و نقل، لوازم خواب، حمام و بهداشتی نوزاد گفته می شود که اغلب خانواده ها چندین ماه قبل از تولد کودک شروع به تهیه وخرید آن میکنند. با توجه به وضعیت جسمانی که مادر در ماههای بارداری دارد، خرید سیسمونی نوزاد یکی از دشوارترین کارها برای خانواده هاست و نگرانی از خرید وسایلی که استاندارد لازم را ندارند و ممکن است که به سلامت کودک آسیب بزنند همیشه همراه مادران است.

خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد پسر

طی سالهای اخیر خانواده ها استقبال زیادی از خرید اینترنتی یک محصول علی الخصوص سیسمونی داشته اند و برای آن هم دلایل متعددی دارند که مهم ترین آنها، وجود اطلاعات فراوان در مورد وسایل سیسمونی نوزاد پسر، امکان مقایسه کیفیت و قیمت کالاها با یکدیگر، صرفه جویی در زمان و هزینه، کاهش سختی های رفت و آمد مادران باردار ، تنوع در جنس و قیمت می باشد. بطورکلی بارزترین مزیت خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد پسر، راحتی خرید عنوان شده است. علاوه بر این دلایل دیگری نیز وجود دارد که خرید اینترنتی را به جایگزین مناسبی برای خریدهای حضوری تبدیل کرده است.

 

امکان استفاده از تخفیفات ویژه در خرید سیسمونی نوزاد دختر

فروشگاه های اینترنتی با حذف بسیاری از هزینه های اضافی که اغلب فروشگاه های سنتی ملزم به پرداخت آن هستند، این امکان را فراهم می آورند که کدتخفیف ها و فروش های ویژه خاصی را ارائه دهند و با استفاده از این تخفیفات میتوان با هر توان مالی نسبت به خرید سیسمونی نوزاد دختر مناسب اقدام نمود. از جمله این فروشگاه ها دیجی استایل است که شما می توانید از کد تخفیف دیجی استایل استفاده کنید.

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

چند دهه ای است که اینترنت و پیرو آن خرید اینترنتی بخشی از تاروپود زندگی افراد در سراسر دنیا شده اند. مردم برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها و همینطور توانایی انتخاب و مقایسه گسترده ای که فضای اینترنت در اختیار آن ها قرار می دهد، ترجیح می دهند خرید های شان را به صورت اینترنتی انجام دهند.

این امر فضای اینترنت را به یکی از رقابتی ترین فضا های موجود برای رقابت شرکت های مختلف تبدیل کرده است. کد تخفیف خرید رژ لب ویژه یک راهکار مناسب برای اغلب شرکت های آرایشی است که از طریق آن به حفظ مشتریان گذشته و جذب مشتریان جدید می پردازند. کد تخفیف خرید رژ لب نه تنها برای شرکت ها و افراد سودهایی دارد بلکه خرید اینترنتی را نیز مهیج تر می کند.

 

خرید رژ

 

خرید لوازم آرایشی با تخفیف

خرید لوازم آرایشی با کیفیت و از برند های معتبر هزینه زیادی را در بر می گیرد. امروزه نیز خانم ها به دنبال خرید لوازم آرایشی با کیفیت با هزینه کمتری هستند، از این رو کد تخفیف های لوازم آرایشی بسیار پر طرفدار است. اما در میان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، رژ لب ها به دلیل تنوع بالا و مدل های مختلف، هزینه بیشتری را برای خرید نیاز دارند. استفاده از کد تخفیف خرید رژ لپ از فروشگاه های آنلاین می تواند راهکار خوبی برای خرید رژ ارزان تر باشد. شما می توانید این کد تخفیف ها را از تخفیف هات دریافت کنید.

 

 

خرید انواع رنگ رژ لب

تخفیف خرید رژ لب ویژه یک پوئن مثبت برای بسیاری از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی در خصوص جذب کاربران است و از طرفی یک فرصت مهیج برای کاربران می باشد تا نیاز های خودشان را با صرف هزینه کمتر و مطابق با همان کیفیت رایج تامین کنند. عموما کاربران سراغ فروشگاه هایی که کمپین خرید رژلب با تخفیف ویژه اجرا می کنند، می روند و همین استقبال مردم باعث شده تا شرکت های مختلف به صورت مداوم در روز های مختلف سال و با تکیه بر مناسب های مختلف کمپین های خرید رژلب با تخفیف ویژه را اجرایی کنند.

منبع:»

https://mag.takhfifhot.com/%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با وارد کردن کد تخفیف می توانید از 40% تخفیف وبسایت دهاستینگ برای خرید هاست اروپا بهره مند شوید. جهت کسب تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

کد تخفیف»  europe99

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف دهاستینگ و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AF%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

به خاطر داشته باشید، هدف از نوشتن یک رزومه این است که در زمانی کوتاه ثابت کنید که توانایی انجام شغلی که برای آن درخواست داده اید را دارید.

به این دلیل، می خواهید جزئیات بیشتری را در مورد تجارب شغلی تان بیان کنید. در صورتی که اختصار در رزومه نویسی بسیار مهم است؛ فردی که رزومه شما را می خواند، به احتمال زیاد نمونه رزومه های متعددی برای بررسی کردن دارد.

در اینجا، برخی از نکات مهم و کلی برای کمک به شما ارائه شده است.

برای میلادی به شمسی استفاده از تقویم آنلاین پیشنهاد می شود.

 

1. اندازه

اگر کمتر از 5 سال تجربه کار دارید، رزومه خود را در یک صفحه ارائه کنید. این چیزی است که به مرور زمان بدست آورده ام و به نظرم توصیه ی خوبی است.

با ارائه رزومه در یک صفحه، می توانید مطمئن شوید که در مورد آنچه که مهم است، صحبت کرده اید.

 

2. تجربه و توانایی هایی که باید در ابتدا بیان کنید

از آنجا که شما می خواهید هرچه سریعتر یک شغل بدست آورید، اولین چیزی که یک شخص می بیند، توانایی و تجربه شما برای انجام کاری که درخواست کرده اید، است.

معمولا تجربه ای که باید در ابتدا بیان کنید، همان تجربه ایست که شما در آن توانایی بیشتری دارید. این توانایی ها شامل مهارت ها و آموزش هایی است که در آن زمینه بدست آورده اید؛ در این زمینه جزئیاتی را بیان کنید.

به طور مثال یک برنامه نویس لازم است، در مورد اینکه چه پروژه هایی را راه اندازی و با چه زبانی های برنامه نویسی کار کرده است، توضیحاتی را ارائه دهد.

تجربیاتی را که می خواهید ارائه دهید با دقت انتخاب کنید. حتی اگر می خواهید تمام جزئیات مربوط به هر یک از پروژه های شخصی خود را ذکر کنید، به آنهایی بپردازید که از بقیه مهم تر است.

پروژه هایی را انتخاب کنید که به آنها افتخار می کنید و یا بهترین مهارتهای خود را برجسته کرده و فقط در مورد آنها صحبت کنید.

برای ساخت رزومه رایگان و استاندارد می توانید از رزومه ساز استفاده کنید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87/

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

سفارش آنلاین غذا برای غذا خوردن طی سال های اخیر به خوبی توسط شرکت ها و استارتاپ های مختلف در کشورمان پیگیری شده و نتیجه ارائه خدمات خوب و بصرفه آن ها استقبال روز افزون مردم از این نوع سفارش غذا بوده است. سفارش آنلاین غذا هم مانند دریافت هر نوع خدمات و خرید محصولات دیگری به صورت آنلاین مزایای خودش را دارد. مزایایی که نهایتا منجر به رضایت کاربران از این پروسه شده است.

مزایا سفارش آنلاین غذا

ذاتا سفارش آنلاین غذا نه تنها در زمان و هزینه صرفه جویی می کند بلکه باعث افزایش کیفیت و مقایسه آزادانه انتخاب های ممکن با یکدیگر نیز می شود. افزوده بر غذا، پیش غذا و حتی خدمات کافه، رستوران ایتالیایی را هم می توانید از طریق وب سایت های فعال سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید. فرایند سفارش آنلاین غذا به دلیل سهولت در انتخاب، پشتیبانی مناسب و بهره مندی از خدمات متداولی که در صورت استفاده از وب سایت های مرتبط دریافت می کنید، بسیار بصرفه و هدفمند می باشد.

 

 

با اسنپ فود، در کمترین زمان غذا سفارش دهید.

یکی از سرویس های آنلاین سفارش آنلاین غذا، اسنپ فود است که امروزه در تمامی شهر های ایران این سرویس اجرا شده است. برای استفاده از این سرویس کافیست اپلیکیشن آن را نصب کنید و بعد از وارد کردن مکان خود به راحتی به نزدیک ترین رستوران ها و کافی شاپ های خود، غذای خود را سفارش دهید. از مهم ترین مزایا اسنپ فود می توان به تخفیف های روزانه و هیجان انگیزش اشاره کرد. تخفیف هایی مانند کوپن تخفیف های 20 هزار تومانی تا 200 هزار تومانی که به کاربران خود هدیه می دهد. همچنین شما می توانید از تخفیف هات نیز آخرین کدتخفیف اسنپ فود را دریافت کنید.

رستوران

از سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران های تهران لذت ببرید

کاربران در برخی از پلتفرم های سفارش آنلاین غذا به بهترین رستوران های تهران، رستوران ایتالیایی، فست فود ها و کافه ها مرتبط می شوند و می توانند با گستره انتخابی وسیعی با تخفیف سفارش آنلاین غذا، انتخاب های مورد نظرشان را با صرف هزینه بسیار کمتری دریافت نمایند.از طرفی شما از طریق تخفیف هات می توانید با استفاده از کد تخفیف رستوران، از تخفیف سفارش آنلاین غذا، تخفیف بهترین رستوران های تهران، تخفیف فست فود و همینطور تخفیف کافه بهره مند شوید تا علاوه بر غذا خوردن لذتی توام با صرفه جویی را بچشید. تخفیف سفارش اولی ها نیز یک پیشنهاد عالی از طرف تخفیف هات برای تمام کاربرانی است که قصد دارند تجربه اولین سفارش آنلاین غذای خودشان را داشته باشند. با این نوع تخفیف می توانید با هزینه کمتر اولین تجربه دریافت آنلاین غذا هایتان را کسب کنید.

منبع

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

اینترنت دیگر به عنوان یک محیط جانبی یا صرفا یک وسیله سرگرمی شناخته نمی شود. این فضا پا را از ارائه اخبار و ایجاد ارتباط بین افراد فراتر گذاشته به نحوی که امروز کاربران انتظار دارند هر چیزی را تنها با چند کلیک از طریق اینترنت خریداری کنند و یا به آن دسترسی داشته باشند!قطعا این افزایش انتظار نشان دهنده پتانسیل های پنهان اینترنت است. در سال های اخیر ما ارائه خدمات متنوعی را در بستر اینترنت شاهد بودیم که احتمالا قبل از آن حتی فکرش را هم نمیکردیم روزی با چند کلیک ساده بتوانیم بیمه ایران ، بیمه پاسارگاد ، بیمه دانا و... را بصورت آنلاین خریداری کنیم و یا مورد بررسی قرار بدهیم. بیمه آنلاین یکی از همین خدمات است. شرکت های مختلف طی چند سال اخیر به ارائه بیمه به صورت آنلاین رو آورده اند و این مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و هر روز کاربران بیشتری به سمت استفاده از این خدمات روی می آورند.

بیمه بازار، دریافت بیمه آنلاین و معتبر

بیمه بازار به عنوان یک مرجع محبوب و شناخته شده در زمینه فروش بیمه آنلاین فعالیت می کند. از جمله پوئن های مثبتی که اینترنت برای خرید بیمه پیش روی کاربران قرار داده است و البته این پوئن ها را به خوبی در سایت بیمه بازار می توانیم پیدا کنیم، باید به صرفه جویی در زمان، دسترسی سریع به انواع بیمه و شرایط مختلف آن، قابلیت مقایسه بین بیمه ها (بیمه ایران ، بیمه پاسارگاد ، بیمه دانا و..) و در نهایت صرفه جویی در هزینه ها اشاره کنیم.

این ها مواردی هستند که ذاتا با تبدیل شدن خدمات آفلاین به آنلاین ناخودآگاه برای مشتریان ایجاد می شوند. همکاری بیمه بازار با دیجی کالا در راستا کالاها، در نهایت منجر شده تا کاربران نه تنها به دنبال بیمه های حقوقی و حقیقی باشند بلکه با تکیه بر کد تخفیف بیمه بازار دیجی کالا، سراغ خرید های معتبر و ماندگار هم بروند.

منبع»

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%871

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با وارد کردن کد تخفیف از 40000 هزار تومان تخفیف عطر افشان، فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن برای خریدهای بالای 300 هزار تومان بهره‌مند می‌شوید. برای ورود به وبسایت عطرافشان بر روی "خرید کنید" کلیک کنید.

کد تخفیف» firstmopon

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف عطر افشان و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B9%D8%B7%D8%B1

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

از طریق سایت تخفیف هات و با کپی کردن کد تخفیف از 50% تخفیف وبسایت طاقچه ویژه انواع کتاب برای اولین سفارش بهره مند می شوید. اگر نیازمند استفاده از این تخفیف هستید میبایست کدتخفیف را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف در سایت طاقچه برای شما منظور گردد.

کد تخفیف»  پینشهاد تخفیفی

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف طاقچه و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B7%D8%A7%D9%82%DA%86%D9%87

  • مژده زمانلو