مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این روزها ردپای تکنولوژی در تمام جنبه‌های زندگی‌هایمان به چشم می‌خورد، برای بسیاری از خرید‌هایمان حتی حاضر نیستیم از در خانه خارج شویم و به مغازه‌ها سر بزنیم. مشغله‌های روزمره آنقدر زیاد شده‌اند که زمان برای اصلی‌ترین کارهای زندگیمان کم می‌آوریم و سعی می‌کنیم با خرید‌های اینترنتی مایحتاجمان اندکی به وقت آزاد روزانه خود اضافه کنیم.

در گذشته برای خرید تلفن همراه به پاساژهای مطرح موبایل و کامپیوتر در شهر خود می‌رفتیم و با گشتن در مغازه‌ها و قیمت گرفتن از آن‌ها اقدام به خرید تلفن همراه هوشمند یا معمولی می‌کردیم. اما این روزها حتما نیازی نیست برای خرید تلفن همراه حضوری به جایی مراجعه کنید، به راحتی و با چند کلیک از پشت سیستم می‌توانید چند مدل تلفن همراه را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین قیمت گوشی مورد نظر خود را پیدا کرده و در نهایت انتخاب خود را اینترنتی ثبت و خرید خود را درب منزل دریافت کنید.

 در این مقاله ما قصد داریم به معرفی3 سایت خرید گوشی که خرید تلفن همراه و لوازم جانبی از آن‌ها مطمئن است بپردازیم، با ما همراه باشید.

 

فروشگاه مقداد آی تی

فروشگاه مقداد آی تی، یکی از فروشگاه‌های آنلاین فعال در حوزه‌ی تکنولوژی و تجهیزات جانبی کامپیوتری است. این فروشگاه که دفتر مرکزی آن در مشهد واقع شده است، دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است.

این فروشگاه مجازی ادعا می‌کند قیمت گوشی ارائه شده در مقداد آی تی از اکثریت موجود در بازار پایین‌تر بوده و بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خرید تلفن همراه از مقداد‌آی‌تی با تضمین ضمانت کالا و ۷ روز ضمانت بازگشت کالا در صورت نداشتن گارانتی شرکتی برخوردار است.

گوشی‌های همراه ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی همگی رجیستر شده هستند و از روش‌های قانونی وارد کشور شده‌اند. برای دریافت کد تخفیف مقداد آی تی به سایت تخفیف هات مراجعه فرمایید.

 

 

فروشگاه موبی تول

فروشگاه اینترنتی موبی تول از ابتدای کار سعی میکند یکی از بهترین و تخصصی ترین مرجع های محصولات لوازم جانبی برای انواع گوشی های هوشمند و تبلت را برای تمامی کاربران و مشتریان گرامی فراهم آورد.

محصولات این فروشگاه جز بروز ترین های عصر تکنولوژی بوده و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در دسترس تمام مشتریان قرار خواهد گرفت.

موبی تول برای نیاز های تمام مشتریان با انواع سلیقه ها, محصولات با کیفیت را به شیوه های تخصصی معرفی میکند و در کوتاه ترین زمان ممکن به کاربران عزیز پاسخگویی کامل در زمینه انتقادات و پیشنهادات خواهد داشت.

بررسی تخصصی و ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب اصل مهم موفقیت فروشگاه موبی تول میباشد. همچنین با داشتن کد تخفیف موبی تول از سایت تخفیف هات می توانید در هزینه خرید خود صرفه جویی بفرمایید.

 

 

فروشگاه گوشی شاپ

فروشگاه گوشی شاپ، برخلاف اسمی که دارد تنها فروشنده‌ی گوشی تلفن همراه نیست و حوزه‌ی فعالیت آن فروش آنلاین انواع دستگاه‌های برقی و الکترونیکی است. در فروشگاه گوشی‌شاپ، امکان انتخاب انواع گارانتی وجود دارد و اگر نخواهید گارانتی چند ماهه را انتخاب کنید، می‌توانید تنها در مهلت ۱۰ روزه‌ی تستی که این وب‌سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته است از سلامت دستگاهی که خریداری کرده‌اید مطمئن شوید.

در وب‌سایت گوشی‌شاپ شما می‌توانید بیمه‌ی حوادث نیز برای دستگاه خود خریداری نمایید تا در صورت بروز انواع شکستگی و آسیب‌دیدگی‌های خارج از گارانتی، متحمل هزینه‌های سنگین نشوید. تمامی تلفن‌های همراه فروخته شده در گوشی‌شاپ دارای تضمین اصالت و رجیستری هستند.

 

 

 

منبع:https://toptenha.com/top-10-sites-for-find-mobile-price/

  • مژده زمانلو