مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

۱۱ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اسنپ مارکت با پشتکار و تلاش خود امروزه تبدیل به یکی از بهترین و بزرگ ترین سوپرمارکت های آنلاین در دنیای مدرن شده که همواره کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب بهمراه کد تخفیف اسنپ مارکت به هم وطنان خود ارائه می دهد. این سوپرمارکت اینترنتی همواره در تلاش بوده که با وجود افزایش روزانه قیمت کالاها، بهترین و با کیفیت ترین کالا ها را برای افراد جامعه فراهم کند.

بنابراین شما با خرید از این سوپرمارکت اینترنتی خیال تان از بابت کیفیت کالای خریداری شده تان راحت باشد. این سوپرمارکت اینترنتی  دارای 5000 کالای متنوع در دسته بندی های خود مانند لبنیات، خواربار، میوه و سبزیجات تازه، مواد پروتئینی، نان و شیرینی، محصولات آرایشی و بهداشتی و ... می باشد این بدان معناست که همه چیز در این سوپرمارکت در دسترس است.

خرید محصولات متنوع از هایپر استار

هایپراستار یکی دیگر از به روز ترین و پویا ترین هایپر مارکت های کشورمان می باشد که در سال 1388 اولین شعبه خود را در غرب تهران افتتاح کرد. هدف اصلی این سوپرمارکت همواره ارائه محصولات متنوع، با کیفیت و قیمت مناسب به هم وطنان خود بوده است.

تنوع محصولات موجود در هایپر استار بسیار بالاست که همین امر دامنه انتخاب بالایی را برای مصرف کننده فراهم می کند. دسته بندی های محصولات هایپر استار شامل مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی، مواد غذایی تازه، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی خانگی و دیجیتال، پوشاک و لوازم خواب و حمام می باشد.

فروشگاه های زنجیره ای هایپر فامیلی

شرکت فروشگاه های زنجیره ای هایپر فامیلی که متعلق به گروه صنعتی گلرنگ می باشد فعالیت خرده فروشی خود را در سال 1396 شروع کرد. این شرکت در همان ابتدای تاسیس خود با بهره گرفتن از تیمی متخصص و خبره در تلاش بوده تا بهترین خدمات فروشگاهی را برای هم وطنان خود به ارمغان آورد. فروشگاه های فامیلی در حال حاضر در اکثر استان ها و شهر های ایران دارای شعب متعددی می باشد و شما با خیال راحت از کیفیت محصولات آن می توانید خرید های مورد نیاز خود را در آن انجام دهید.

 

 

منبع:
https://khabarban.com/a/35711027

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

با کپی کد تخفیف TKK4 و کلیک روی دکمه "خرید کنید" می توانید از 45 هزار تومان کد تخفیف دیجی کالا جت، از فروشگاه هایی که در سایت و اپلیکیشن دیجی کالا جت قرار دارند برای حداقل خرید 110 هزار تومان، بهره مند شوید.

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

تهیه کدتخفیف کارنامه خیلی هم سخت نیست. کافی است تا به مرجع ارائه تخفیف سر بزنید. اگر به مراجع ارائه تخفیف ها سر بزنید می توانید از جدید ترین تخفیف های برند ها و کالا های مختلف مانند کد تخفیف دیجی کالا ، کد تخفیف اسنپ و... مطلع شوید. تخفیف هات یکی از بهترین مراجع است. با سر زدن به تخفیف هات می توانید برای هر خرید یا دریافت هر خدماتی ارزان تر از قبل اقدام کنید. جدید ترین کد تخفیف کارنامه را هم از تخفیف هات بدست آورید. پس قبل از اقدام به پرداخت حتما به تخفیف هات سر بزنید.

 

انواع کد تخفیف سایت کارنامه

سایت کارنامه در برخی مواقع، به منظور جذب مشتریان جدید و نیز تشویق مشتریان قدیمی، به آنها کد تخفیف های متنوعی ارائه می دهد. برخی از انواع کد تخفیف کارنامه عبارتند از:

کد تخفیف تعمیر و نگهداری خودرو

این کدها معمولاً به منظور تشویق مشتریان به انجام تعمیرات و نگهداری منظم خودرو صادر می‌شود و می‌تواند شامل تخفیف‌هایی برای خدمات مختلف از جمله تعویض روغن، تعمیر موتور، تعمیرات بدنه و دیگر خدمات متنوع باشد.

کد تخفیف خرید لوازم جانبی

  این نوع تخفیف‌ برای لوازم دکوری، تجهیزات الکترونیکی، لوازم جانبی برای باربری و دیگر اقلام مرتبط با خودرو می باشد.

کد تخفیف کارشناسی خودرو کارنامه

همانطور که از نام آن مشخص است این کد تخفیف تنها برای خدمات کارشناسی خودرو اعمال می شود. کد تخفیف کارشناسی خودرو کارنامه را می توانید از سایت تخفیف هات دریافت کنید.

لازم به ذکر است که هر کد تخفیف دارای شرایط و محدودیت‌های خاصی است، بنابراین پیش از استفاده از کد تخفیف، شرایط آن را بخوانید. همچنین اگر با مشکلی در استفاده از کد تخفیف روبرو شدید، به پشتیبانی کارنامه مراجعه کنید.

 

چطور کد تخفیف کارنامه را استفاده کنیم؟

اولین قدم برای استفاده از تخفیف سایت کارنامه ورود به تخفیف هات است. به تخفیف هات وارد شوید و کد تخفیف کارنامه را جست و جو کنید. در نتایج جستوجویتان جدید ترین کدتخفیف کارنامه معتبر را خواهید دید. کد تخفیف را کپی کنید. بعد از آن کارتان با تخفیف هات تمام می شود.

وارد سایت karnameh شوید. به قسمت مورد نظرتان وارد شوید. اقدام به ثبت درخواستتان کنید و مراحل ثبت سفارش را تا مرحله پرداخت پیش ببرید. قبل از پرداخت جعبه کد تخفیف را خواهید دید. کد تخفیف کپی شده را در باکس وارد کنید. سپس تخفیف را اعمال کنید تا مبلغ از فاکتورتان کسر شود. بعد از آن هم می توانید پرداخت را انجام دهید و درخواستتان را نهایی کنید.

در زمان استفاده از کد تخفیف کارنامه حواستان به موارد زیر باشد:

  • کد تخفیف را صحیح وارد کنید.
  • محدودیت زمان کد تخفیف را در نظر بگیرید و در زمان مجاز از آن استفاده کنید.
  • کد تخفیف مخصوص هر خدماتی را به جا و برای موارد ذکر شده استفاده کنید.

با توجه به این نکات در زمان استفاده از تخفیف با مشکلی بر نخواهید خورد.

 

منبع:
https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

شیائومی یکی از برندهای برجسته در صنعت گوشی‌های هوشمند است که به عنوان یکی از پیشروهای بازار تلفن‌های همراه شناخته می‌شود. گوشی‌هایشیائومی به عنوان نمادی از ترکیب فناوری پیشرفته و قیمت مناسب به شهرت رسیده‌اند. کیفیت ساخت و طراحی این گوشی‌ها به طور معمول بسیار مناسب است و از جنبه‌های مختلفی به طراحی این محصولات پرداخته شده است. شیائومی با ارائه گوشی‌هایی با مشخصات قدرتمند، دوربین‌های با کیفیت و صفحه‌نمایش‌های بزرگ، به کاربران خود تجربه‌ی بی‌نظیری از کار با تکنولوژی را ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

یکی از زمینه‌های فعالیت شیائومی تولید انواع گوشی شیائومی گیمینگ است. گوشی‌های گیمینگ شیائومی با نمایشگرهای با فرکانس‌های تازه سازی بالا، پردازنده‌های قدرتمند و باتری‌های با ظرفیت بالا، به عنوان گزینه‌هایی برتر برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی شناخته می‌شوند. این گوشی‌ها با کیفیت صفحه‌نمایش بالا و نرخ به‌روزرسانی بالا تصاویر و فریم‌های بازی را به با بالاترین کیفیت به نمایش گذاشته و تجربه‌ی بازی حرفه‌ای را فراهم می‌کنند که از آن لذت خواهید برد. با کد تخفیف مقداد آی تی این گوشی را ارزانتر تهیه کنید.

با توجه به قیمت مناسب انواع گوشی شیائومی و با توجه به این موضوع که یکی از برندهای پرفروش گوشی در بازار ایران محصولات برند شیائومی است در این مطلب نگاهی داریم به لیست ۱۰ تایی با عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی که می‌تواند راهنمای مناسبی برای خریداران گوشی هوشمند باشد.

گوشی Xiaomi 13 Pro 5G

شیائومی ۱۳ پرو یک گوشی پرچمدار و برجسته است که تجربه بازی درجه یک را ارائه می‌دهد. چیپست چشمگیر اسنپدراگون 8 نسل 2 و پردازنده گرافیکی Adreno 740 عملکرد فوق‌العاده سریعی را ارائه می‌کنند و گیم‌پلی روان را حتی برای سخت‌ترین بازی‌های موبایل تضمین می‌کنند.

ترکیبی از صفحه نمایش LTPO AMOLED با نرخ تازه سازی بالا با 120 هرتز و وضوح 1440 در 3200 پیکسل، تصاویری خیره کننده با رنگ‌های زنده و جزئیات واضح را تضمین می‌کند. گیمرها از پشتیبانی Dolby Vision و HDR10+ که تجربه کلی بازی را با ارائه گرافیک غنی‌تر و همه‌جانبه‌تر افزایش می‌دهند، لذت خواهند برد. علاوه بر این، سطوح روشنایی 1200 نیت (HBM) و 1900 نیت (پیک) دیدن صفحه نمایش را حتی در شرایط نوری زیاد در فضای باز آسان می‌کند.

شیائومی ۱۳ پرو از نظر عمر باتری و قابلیت شارژ نیز متمایز است. با این محصول به عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی با باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی، می‌توانید از جلسات بازی طولانی‌تر بدون نگرانی از تمام شدن شارژ لذت ببرید. همانطور که در تبلیغات اعلام شده است، دستگاه می‌تواند تنها در ۱۹ دقیقه ۱۰۰٪ شارژ شود.

علاوه بر این، پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی یک ویژگی فوق العاده برای کسانی است که گزینه‌های شارژ بدون سیم را ترجیح می‌دهند. چه در حال انجام بازی‌های با گرافیک بالا باشید و چه از این گوشی هوشمند برای کارهای دیگر استفاده می‌کنید، سخت افزار و قابلیت‌های باتری Xiaomi 13 Pro آن را به یک گوشی هوشمند گیمینگ استثنایی تبدیل کرده است.

از نظر طراحی، شیائومی 13 پرو، جلو و پشت شیشه‌ای خوش ساخت را با فریم آلومینیومی ترکیب می‌کند و حس برتر و کیفیت ساخت بالا را به آن می‌دهد. گنجاندن استاندارد IP68 که به معنی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است، به دوام آن می‌افزاید. اگر چه این گوشی هوشمند همچون همه‌ی گوشی‌های پرچمدار نسل جدید فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است، اما با بلندگوهای استریو خود کیفیت صدای فراگیر را برای بازی و پخش ویدیوها ارائه می‌کند، این کمبود را جبران می‌کند.

به طور کلی، شیائومی ۱۳ پرو قدرت یک تلفن همراه گیمینگ است که عملکرد عالی، تصاویری خیره‌کننده و شارژ سریع را ارائه می‌دهد و آن را به گزینه‌ای عالی برای گیمرهایی تبدیل می‌کند که به دنبال تجربه به یاد ماندنی از بازی‌های موبایلی هستند.

 

 

منبع:
https://meghdadit.com/mag/the-best-xiaomi-gaming-phone/

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

حالا که به کمک اینترنت و گوشی های تلفن همراهی که در دست داریم میتوانیم به دنیای مجازی وارد شویم، بسیاری از کار ها آسانتر شده اند. شیوه انجام کار ها تغییر کرده است و اغلب مردم، انجام آنلاین کار ها را به روش های سنتی ترجیح می دهند. یکی از کسب و کار هایی که در دنیای آنلاین بسیار پیشرفت کرده است، اسنپ است. اسنپ با سرویس های مختلف خود به انجام کار های مختلف سرعت بخشیده است. اسنپ اکسپرس هم یکی از سرویس های مخصوص همین استارتاپ است. شما با کد تخفیف اسنپ اکسپرس میتوانید ارزانتر از خدمات این سرویس استفاده کنید. کد تخفیف 100% اسنپ اکسپرس، بیشترین کد تخفیف با ارسال رایگان، کدهای تخفیف بدون محدودیت و رایگان و تست شده فقط در تخفیف هات.

همانطور که احتمالا میدانید، اسنپ یک فروشگاه نیست، اما کمک می کند شما راحت تر به فروشگاه های مختلف دسترسی داشته باشید. اسنپ اکسپرس هم کمک می کند تا خدماتی که شما از فروشگاه های اطرافتان دریافت می کنید، با کیفیت تر باشد. زمانی که سفارشتان به صورت اکسپرس ارسال می شود، علاوه بر سرعت بالاتر در رسیدن سفارش، از مزایای دیگری هم بهره مند می شوید. سفارشی که اکسپرس باشد، در تمام مراحل ارسال بر روی نقشه قابل پیگیری است و پشتیبانی مسئولیت پذیر و حرفه ای دارد. 

اسنپ اکسپرس در چه شهر هایی خدمات میدهد؟

اسنپ اکسپرس هم اکنون در اکثر کلان شهرها مانند: تهران، اصفهان، مشهد مقدس، تبریز، شیراز، اهواز، یزد، قم، سمنان، بندر انزلی، جزیره کیش و قشم فعال است و به زودی در سایر شهرها نیز شروع به فعالیت خواهد کرد.

تفاوت اسنپ مارکت و اکسپرس مارکت در چیست؟

اکسپرس مارکت با اسنپ مارکت بسیار متفاوت است. اکسپرس مارکت به فروشگاه فیزیکی که توسط گروه اسنپ اکسپرس ایجاد شده، گفته می شود. اگرچه شما می توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ اکسپرس از اکسپرس مارکت نیز به صورت آنلاین خرید کنید.
 

چطور در سایت اسنپ اکسپرس سفارش ثبت کنیم؟

خرید از اسنپ اکسپرس مثل همه ی سفارش های دیگر در اسنپ است. شما باید ابتدا وارد اپلیکیشن اسنپ اکسپرس و یا نسخه وب سایت آن شده و سپس از بین فروشگاه های پیشنهادی نزدیک خود یکی را انتخاب  کنید. حالا از بین دسته بندی های فروشگاه منتخب دسته محصولات مورد نظر خود را پیدا کرده و کالاهای مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه فرمایید. در پایان با زدن دکمه تسویه حساب به صفحه انتخاب زمان ارسال و آدرس محل دریافت خرید هدایت خواهید شد. در صفحه پرداخت می توانید کد تخفیف اسنپ اکسپرس خود را وارد کنید و سپس پرداخت را انجام دهید.

 

 

 

منبع:
https://takhfifhot.com/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3?page=2&pageType=0&canonical=1

 

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

امروزه همه چیز را می توان آنلاین سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت. لباس نیز از این قاعده استثنا نیست و مراجعه به فروشگاه های آنلاین لباس می توان انواع لباس ها را مشاهده کرد و در نهایت خریداری کرد. اما نکته ای که باید توجه کرد اعتبار ان فروشگاه است. دیجی استایل یک فروشگاه معتبر است که یکی از سرویس های آنلاین دیجی کالا است. سرویس دیجی استایل به صورت تخصصی در حوزه پوشاک فعالیت می کند که شما در این فروشگاه می توانید انواع لباس های برند را نیز مشاهده کنید.

در تنوع، دیجی استایل حرف اول را می زند.

شما از میان بیش از 300 برند مختلف پوشاک مقایسه و انتخاب می کنید؛ انتخابی که اورجینال بودن محصول توسط دیجی استایل ضمانت شده است و شما نگران تقلبی بودن لباس خریداری شده نمی باشید. علاوه بر ضمانت اورجینال بودن؛ دیجی استایل ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز را در اختیار شما قرار می دهد. تحویل کالا به صورت رایگان برای خریدهای بیش از 100 هزار تومان در تهران و 200 هزار تومان در شهرستان ها نیز از خدمات دیگر دیجی استایل می باشد.
خرید آنلاین لباس شاید سخت به نظر برسد ولی دیجی استایل با دقت و صداقت به معرفی لباس می پردازد که شامل معرفی ظاهر لباس، سایز، جنس و نحوه نگهداری و شستشو می باشد و با تصاویر واضح و باکیفیت به شما کمک می کند تا انتخابی درست داشته باشید. در صورتی که سایز لباس برای شما مناسب نباشید؛ اصلا نگران نباشید چون دیجی استایل آن را برای شما تعویض می کند، پس بدون نگرانی سفارش خود را ثبت کنید.

 

خرید آنلاین لباس با دیجی استایل 

لباس های برند معمولا بدون تخفیف به فروش می رسند چون کالای با کیفیت همیشه خریدار خود را دارد ولی از نظر ما هیچ خریدی بدون تخفیف جذاب نخواهد بود. با استفاده از کد تخفیف دیجی استایل (digistyle) خرید لباس با تخفیف های هیجان انگیز بر روی بهترین برندها را تجربه کنید. 
در دیجی استایل هر آنچه شما برای شیک پوشی لازم دارید در اختیار شماست و با کد تخفیف دیجی استایل این شیک پوشی برای شما ارزان تر از همیشه خواهد بود. از مدل لباس مردانه و زنانه تا اکسسوری های مختلف از برندهای گوناگون؛ همه و همه در اختیار شماست تا تجربه لذت بخش خرید آنلاین در دیجی استایل را احساس کنید. 
دیجی استایل را میتوانید هم از طریق وب سایت و هم به صورت اپلیکیشن بر روی موبایل در اختیار داشته باشید.

 

خرید آسان با دیجی استایل

زندگی با ارزش تر از آنست که زمان خود را در شلوغی خیابان ها و ترافیک هدر دهید. زمان خود را در کنار خانواده خود بگذرانید و در آرامش از یک خرید آنلاین با گارانتی بازگشت و اطمینان از اورجینال بودن کالا لذت ببرید. همچنین هر لباسی در دیجی استایل امکان به اشتراک گذاری دارد تا نظرات عزیزان خود را جویا شوید. دیجی استایل (digistyl) بیست و چهار ساعته باز می باشد و شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از خرید لباس با تخفیف لذت ببرید.

 

منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84-13

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

اینترنت همه ی کار هایی که قبل از آن سخت و زمان بر بودند را راحت تر و سریع تر کرده است. قبل از گسترش اینترنت به شکل امروزی و دسترسی عموم مردم در همه جا به اینترنت، اگر میخواستید سفارش هایی مثل غذا و خرید های سوپر مارکتی را انجام دهید، باید از تلفن استفاده می کردید. تماس تلفنی احتمال خطا در سفارش شما را بالا میبرد. از طرفی هم ممکن بود رستوران یا فروشگاه مد نظرتان اصلا دلیوری نداشته باشد. اسنپ اما برای رفع این مشکلات با کمک اینترنت چاره ای اندیشید. اسنپ فود به همراه اسنپ اکسپرس نتیجه تلاش اسنپ برای حل این مشکل بود. در این مطلب چگونگی استفاده از این سرویس ها و دریافت کد تخفیف اسنپ اکسپرس آن ها را برایتان آورده ایم.

از زمانی که فناوری و اینترنت به زندگی‌های ما نفوذ کرده، تجربه خرید ما را دستخوش تغییرات چشمگیری کرده است. از فروشگاه‌های مجازی تا پیک‌های موتوری که سفارشات ما را تا خانه‌هایمان می‌آورند، دنیای خرید آنلاین از زمان ظهورش به شدت پیشرفت کرده است.  اسنپ پس از تجربه موفق ارسال اکسپرس غذا در اسنپ فود، حال در نظر دارد که خرید های سوپر مارکتی  را نیز به صورت اکسپرس ارسال کند. به همین منظور یکی سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس را ایجاد کرده است تا سفارش مشتریان خود را در اسرع وقت به دست آنها برساند. 

اسنپ اکسپرس چیست؟

اسنپ اکسپرس خدمتی دیگر از گروه اسنپ و یک سوپرمارکت آنلاین است که محصولات متنوعی از سوپرمارکت‌های محلی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این ویژگی مهم این پلتفرم این است که شما می‌توانید به راحتی سفارش خود را آنلاین ثبت کرده و سپس در کمتر از 30 دقیقه آن را دریافت کنید. این یعنی پایان دادن به صف‌های طولانی در صفوف پرترافیک سوپرمارکت‌ها و صرف زمان ارزشمندتان برای کارهای دیگر. در ادامه علاوه بر آموزش تصویری نحوه خرید از اسنپ اکسپرس برای شما کد تا 100% تخفیف رایگان نیز قرار داده ایم. در اینجا علاوه بر آموزش تصویری نحوه خرید از اسنپ اکسپرس برای شما کد تا 100% تخفیف رایگان قرار داده ایم.
 

نحوه خرید از اسنپ اکسپرس 

برای خرید از اسنپ اکسپرس 2 گزینه پیش روی شما قرار دارد:

  • نسخه وب اسنپ اکسپرس (سایت اسنپ اکسپرس)
  • نسخه اپلیکیشن اسنپ اکسپرس


نسخه وب اسنپ اکسپرس همان سایت اصلی آن به آدرس https://snapp.express/ است. البته شما از طریق مراجعه به سایت اسنپ و انتخاب گزینه خرید سوپرمارکتی اسنپ اکسپرس نیز می توانید به وب اسنپ اکسپرس دست یابید.
برای استفاده از نسخه اپلیکیشن، باید به سوپر اپلیکیشن اسنپ رفته و در صفحه اصلی آن بخش سوپر مارکت را انتخاب کنید و سپس در منو باز شده گزینه تحویل فوری سوپرمارکت های اطراف را انتخاب کنید. تا به صفحه  خرید از اسنپ اکسپرس هدایت شوید.
ادامه ثبت سفارش از این مرحله به بعد در دو نسخه نسخه وب اسنپ اکسپرس و اپلیکیشن آن به یک صورت می باشد.

پس از ثبت نام و وارد شده به اسنپ اکسپرس، باید آدرس محل خرید خود را در نقشه مشخص کنید.

 پس از آن، فهرستی از سوپرمارکتهای نزدیک شما نمایش داده خواهد شد و شما می توانید با انتخاب فروشگاه مورد نظر خود اقلام مورد نیاز را به سبد خرید اضافه کنید. پس از این که اقلام مورد نیاز را انتخاب کردید بر روی دکمه تکمیل خرید در پایین صفحه بزنید. در ادامه مبلغ پرداختی شامل هزینه ارسال، مالیات، تخفیف و... را مشاهده می فرمایید. اگر خرید شما نیاز به توضیح خاصی نیز دارد در این بخش می توانید آن را نیز وارد نمایید.

 

منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

امروزه دیگر کسی نیست که دیجی کالا را نشناسد و از آن خرید نکرده باشد. در ایران فروشگاه آنلاین دیجی کالا از بزرگترین و پرطرفدار ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه خرده فروشی است که محوبیت آن تا خاورمیانه نیز رسیده است. این فروشگاه به دلیل تنوع زیاد در محصولات خود و کیفیت بالا در محصولات خود توانسته تقریبا همه نیاز های افراد را برطرف کند. از بخش های هیجان انگیز خرید از دیجی کالا تخفیف های آن است که هر کسی را به سمت خود جذب می کند. در این مطلب به بررسی بخش پیشنهاد ویژه دیجی کالا و کد تخفیف دیجی کالا می پردازیم که مخاطبان زیادی را به همراه دارد.

پیشنهاد ویژه دیجی کالا برای خرید از فروشگاه دیجی کالا

اگر از کاربران قدیمی فروشگاه دیجی کالا باشید حتما با پیشنهاد ویژه دیجی کالا آشنا هستید. پیشنهادی که گاهی با درصد کد تخفیف های غیرقابل باور شما را به شگفتی می اندازد. این کالاها برای فقط یک روز با تخفیف استثنایی در اختیار شما برای خرید قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه دیجی کالا گاهی به شما تخفیف هایی را پیشنهاد می کند که غیرقابل باور است؛ حتی برای کسانی که در آن حوزه فعال هستند. ما نمی دانیم که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا چطور این کار را انجام می دهد ولی می توانیم از این تخفیف های جادویی دیجیکالا استفاده کنیم و هر چیزی را مناسب تر خریداری کنیم. فقط باید در زمان پیشنهاد ویژه دیجی کالا در دیجی کالا حضور داشته باشیم.

 

خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

این پیشنهاد ویژه شامل هر کالایی می شود و باید خوش شانس باشید که پیشنهاد ویژه دیجی کالا با خواسته شما هماهنگ باشد و آن وقت است که با یک لبخند شروع به خرید می کنید. شاید من آدم خوش شانسی نباشم ولی با هر روز سر زدن به بخش پیشنهاد ویژه دیجی کالا به یک خوش شانس می توانم تبدیل بشوم و با پیدا کردن کالای مدنظر با یک لبخند کشدار خرید خود را نهایی کنم. پیشنهاد ویژه دیجی کالا یعنی یک خرید مناسب یا شاید یک خرید فوق العاده!

 

 

منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-2

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

اینترنت همه ی کار هایی که قبل از آن سخت و زمان بر بودند را راحت تر و سریع تر کرده است. قبل از گسترش اینترنت به شکل امروزی و دسترسی عموم مردم در همه جا به اینترنت، اگر میخواستید سفارش هایی مثل غذا و خرید های سوپر مارکتی را انجام دهید، باید از تلفن استفاده می کردید. تماس تلفنی احتمال خطا در سفارش شما را بالا میبرد. از طرفی هم ممکن بود رستوران یا فروشگاه مد نظرتان اصلا دلیوری نداشته باشد. اسنپ اما برای رفع این مشکلات با کمک اینترنت چاره ای اندیشید. اسنپ فود به همراه اسنپ اکسپرس نتیجه تلاش اسنپ برای حلاین مشکل بود. در این مطلب چگونگی استفاده از این سرویس ها و دریافت کد تخفیف آن ها را برایتان آورده ایم.

نحوه خرید از اسنپ اکسپرس

سفارش آنلاین از رستوران ها، شیرینی فروشی ها، کافی شاپ ها، سوپر مارکت ها، قصابی ها و ... اتفاقی است که در اسنپ فود می افتد. زمانی که شما توان و وقت بیرون رفتن از خانه یا محل کارتان را ندارید، می توانید با کمک اپلیکیشن اسنپ فود و تنها با چند کلیک خریدتان را با کد تخفیف اسنپ فود انجام دهید. بعد از آن هم کافی است فقط منتظر باشید تا سفارشتان به کمک اسنپ اکسپرس به دستتان برسد. این سرویس ارسال سفارش ها را با سرعت و کیفیت بالا تری انجام می دهد. مزایای استفاده از اسنپ اکسپرس، تحویل سفارش تنها بعد از ۱۲ دقیقه از زمان تحویل آن از فروشگاه، امکان پیگیری آنلاین وضعیت سفارش بر روی نقشه و پشتیبانی حرفه ای و مسئولیت پذیر در تحویل سفارش است. در اینجا علاوه بر آموزش تصویری نحوه خرید از اسنپ اکسپرس برای شما کد تا 100% تخفیف رایگان قرار داده ایم. 

 

راهنمای سفارش از اسنپ اکسپرس

یکی از امکاناتی اسنپ فود و اسنپ اکسپرس برای دریافت سفارش در نظر گرفته اند، انتخاب زمان دریافت آن است. شما میتوانید با کلیک کردن بر روی علامت ساعت در بالای صفحه مشخص کنید سفارشتان حالا حاضر شود یا در زمان دیگری به دستتان برسد. بعد از مشخص کردن این قسمت، مجددا سبد خرید و سفارش هایتان را چک کنید. اگر توضیحاتی لازم است در همین قسمت در باکس مخصوص وارد کنید. 
اگر تا این مرحله وارد حساب کاربریتان در اسنپ نشده اید، حالا باید وارد شوید. کافی است شماره تلفن همراهتان را وارد کنید و ادامه را کلیک کنید. بعد از آن هم وارد کردن رمز و یا دریافت رمز یکبار مصرف از طریق پیامک و وارد کردن آن است.








منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3

  • مژده زمانلو
  • ۰
  • ۰

کد تخفیف انتشارات جنگل برای خرید اینترنتی از این انتشارات است. خرید اینترنتی به خودی خود، مزایای فراوانی را به نسبت روش های سنتی خرید کردن برای ما به ارمغان می آورد. صرفه جویی در زمان و هزینه ها و تنوع بیشتر برای انتخاب برخی از ویژگی های خرید اینترنتی هستند. گاهی شرایطی ایجاد می شود که مزایای خرید اینترنتی از قبل هم بیشتر می شود. مثل همین کدتخفیفی که برای خرید اینترنتی می توانید استفاده کنید. این امکان را تخفیف هات برای شما فراهم می کند. در ادامه بیشتر با این وب سایت و کدتخفیف هایش آشنا خواهید شد.

کد تخفیف انتشارات جنگل برای اولین خرید

اگر تا به حال انتشارات جنگل را نمی شناختید یا از آن خرید نکرده اید، یک کدتخفیف مخصوص شما برای خرید از این انتشارات وجود دارد. انتشارات جنگل کتاب های مختلفی را به فروش می رساند. در تاریخچه آن ها، چاپ کتاب های زبان در کلیه سطوح یکی از پر رنگ ترین خدمات است. آزمون های بین المللی، رمان های پر فروش و برنده جایزه، کتاب های دانشگاهی و کتاب های روانشناسی برخی از دیگر مواردی است که در جنگل پیدا خواهید کرد. کد تخفیف انتشارات جنگل خرید اول را فقط یک بار و در همان اولین خرید می توانید استفاده کنید. پس این فرصت را از دست ندهید و در زمان صحیح از این تخفیف استفاده کنید.

خرید کتاب های زبان اصلی با کد تخفیف انتشارات جنگل

انتشارات جنگل یک مجتمع بین المللی است. این مجتمع به چاپ و نشر کتاب های زبان و حقوقی می پردازد. زمانی که به وب سایت فروشگاهی انتشارات جنگل وارد شوید، در منو بالای صفحه دسته بندی های مختلف را مشاهده خواهید کرد. اولین دسته بندی کتاب های زبان هستند. هم زبان انگلیسی و هم زبان های دیگر مانند فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و ترکی را پیدا خواهید کرد. کتاب های موجود فقط به آموزش زبان نمی پردازند. اگر کتاب های زبان اصلی داستانی و غیر داستانی و خواندنی های عمومی را هم بخواهید می توانید در میان کتاب ها پیدایشان کنید.

هر کتابی از هر دسته یا زبانی که بخواهید تهیه کنید، باید کد تخفیف انتشارت جنگل را طوری تهیه کنید که شامل خریدتان بشود. مثلا کد تخفیف کتاب های زبان اصلی فقط برای همین دسته قابل استفاده هستند.

گلدن باکس انتشارات جنگل چیست؟

استفاده از کد تخفیف انتشارات جنگل تنها راهی نیست که با کمک آن بتوانید کتاب ها را ارزان تر تهیه کنید. قسمتی در وب سایت این انتشارات وجود دارد، به نام گلدن باکس. شما در گلدن باکس کتاب های مختلف را با قیمت های ارزان تر از ارزش واقعی آن ها خواهید دید. گلدن باکس برای تهیه رمان های انگلیسی و کتاب های زبان با تخفیف هایی تا ۶۰ درصد است. پس اگر کدتخفیفی پیدا نکردید که شامل محصول شما بشود، سری هم به گلدن باکس بزنید. شاید کتاب مورد نظرتان در لیست روزانه این بخش باشد.

ارسال رایگان انتشارات جنگل شامل چه خرید هایی می شود؟- کد تخفیف ارسال رایگان

معمولا هر چقدر هم خرید در مجموع ارزان تر تمام شود یا هر چقدر هم هزینه ارسال پایین باشد، به چشم خریداران غیر منطقی و غیر معقول می آید. از همین رو است که فروشگاهی که خرید ها را رایگان ارسال کند، بیشتر نظر مشتریان را جلب می کند. در انتشارات جنگل شما در صورتی می توانید خرید هایتان را رایگان دریافت کنید که بالای ۱۵۰ هزار تومان خرید کرده باشید. اما اگر فکر می کنید این تنها راه ارسال رایگان است، اشتباه می کنید. شما می توانید در میان کد های تخفیف مختلف موجود تخفیف هات، کدی مخصوص ارسال رایگان هم پیدا کنید.

 

 

 

منبع:
https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1169176-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%D8%AF%D9%87

  • مژده زمانلو