مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

پس انداز با قلک:

پس انداز با قلک از قدیمی ترین راه هایی است که افراد برای ذخیره کردن پول های خود استفاده می کرده اند. این روش در حال حاضر نیست بسیار رایج است و از کودکان گرفته تا افراد مسن پس انداز با قلک را آشنایی دارند و به کار می گیرند. روش ذخیره ی پول با قلک در مقایسه با سپرده گذاری در بانک قطعا سود مالی را در بر ندارد و تنها برای نگهداری پول مفید است. برخی افراد تنها سکه هایی را که به عنوان بقیه پول از راننده ی تاکسی و یا خرید های خود می گیرند در قلک می اندازند و نگهداری می کنند. در واقع سکه ها به تنهایی ارزش مالی خیلی کمی دارند اما زمانی که جمع می شوند و کنار یکدیگر قرار می گیرند، مبلغ چشمگیری می شود. 

برخی دیگر برای پس انداز با قلک از پول های کاغذی استفاده می کنند و مبالغ بیشتری را درون قلک می اندازند. استفاده از قلک های شیشه ای نیز یکی از روش های فوق العاده برای پس انداز با قلک است. اگر از قلک های شیشه ای برای ذخیره ی پول های خود استفاده کنید در هر لحظه با چشم می توانید افزایش پول در قلک را ببینید. از طرفی این افزایش پول حس خوبی برایتان به وجود می آورد و انگیزه ی شما را برای انداختن پول هایتان در قلک زیاد می کند. حتی این روش می تواند انگیزه ی افراد خانواده تان را نیز برای پس انداز با قلک افزایش دهد.

 

ادامه مطلب پس انداز را در وبلاگ تخفیف هات، سایت ارائه دهنده های کد تخفیف های معتبر و رایگان مطالعه نمایید.

 برای پس انداز بیشتر و صرفه جویی در هزینه ها نیز می توانید تخفیف اسنپ، تخفیف خرید تبلت، تخفیف طاقچه، تخفیف گاج مارکت 99 و ... را می توانید از takhfifhot دریافت نمایید.

  • ۹۹/۱۰/۱۸
  • مژده زمانلو

پس انداز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی