مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

نحوه فروش دامنه به چه صورت است؟

در بخش قبلی سه وضعیت دامنه ای که از قبل به ثبت رسیده است را بررسی نام بردیم. در این بخش نحوه فروش دامنه در حالت های مختلف را شرح می دهیم:

حالت اول: یک دامنه با هدف فروش به قیمت بالاتر به ثبت رسیده است. 

در این حالت افرادی وجود دارند که دامنه هایی را تشخیص می دهند مناسب است و احتمالا برند خاصی برای خرید آن اقدام مینماید را به نام خود ثبت می کنند. هدف این افراد این است که دامنه ها را با قیمت بالاتری به فروش برسانند. برای فروش این دامنه ها معمولا صفحه ای با اطلاعات تماس که اشاره به فروش دامنه دارد، در دامنه بارگزاری می شود. شخصی که از قصد خرید دامنه را دارد می تواند از طریق اطلاعات تماسی که در صفحه درج شده است اقدام به خرید دامنه نماید.

حالت دوم: یک دامنه توسط شخصی به ثبت رسیده است و دیگر برای او استفاده ای ندارد.

گاها ممکن است دامنه های اینترنتی توسط شخصی به ثبت رسیده باشد ولی دیگر برای او کارایی نداشته باشد. اگر شخصی قصد خرید این نوع دامنه ها را داشته باشد می تواند از طریق اطلاعات تماسی که در whois ثبت شده است برای خرید دامنه اقدام نماید. 

حالت سوم: یک دامنه توسط شخص و یا شرکت خریداری شده است و در حال بهره برداری نیز می باشد.

در این حالت امکان احتمال اینکه بتوانید دامنه را بخرید بسیار پایین است. دلیل این موضوع این است که کسانی که از دامنه های خود در حال بهره برداری هستند قطعا قصد فروش دامنه را ندارند. اگر دامنه برای شما خیلی ارزشمند باشد شاید بتوانید با مذاکره با صاحب آن دامنه را خریداری کنید.

ادامه مطلب خرید و فروش دامنه را در سایت تخفیف هات ارائه دهنده کد تخفیف مطالعه نمایید.

اینترنت ایرانسل رایگاناینترنت رایگان همراه اول | خرید cdn

  • ۹۹/۱۱/۰۴
  • مژده زمانلو

خرید و فروش دامنه

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی