مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

در اصل آپ یک سامانه قوی است که به راحتی امکان خرید بلیط هواپیما و ... را ز سایت های مقل علی بابا برای کاربران خود فراهم کرده است و چی از این بهتر؟ به جای رفتن به سایت های اینترنتی زیادی مانند علی بابا و تهیه بلیط در زمانی کوتاه می توانید از طریق آپ این کار را انجام دهید. در حقیقت ما در این برنامه نه تنها به پرداخت قبوض و ... می توانیم بپردازیم بلکه رزرو هتل یا حتی سفارش غذای مورد علاقه مان را از طریق این سایت یا اپلیکیشن آن می توانیم انجام دهیم فقط کافیست راهنمای خرید از آپ و نحوه خرید از آپ را بلد باشید.

در اینجا قصد داریم نحوه خرید از آب و راهنمای خرید از آپ را برای شما شرح دهیم. برای نحوه خرید از آپ کافیست از بین تب های موجود در این سایت روی تب پرداخت کلیک کنید. همان طور که در عکس نمایان است هم با کلیک بر روی پرداخت قبض می توانیم پرداختی خود را انجام دهیم هم با کلیک بر روی گزینه پرداخت موجود در سمت چپ صفحه می توانیم در عرض چند دقیقه قبوض منزل خود را پرداخت کنیم.

ادامه مطلب نحوه خرید از آپ را در سایت ارائه دهنده کد تخفیف takhfifhot مطالعه نمایید.

کد رایگان اینترنت ایرانسل را از تخفیف هات دریافت نمایید.

  • ۰۰/۰۲/۰۱
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی