مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

برای همه ما پیش آمده که هنگام اشپزی تازه متوجه نبود یک مواد غذایی شدیم و در اون شرایط با اون همه خستگی بعد از کار یا دانشگاه حوصله رفتن به مغازه و پیدا کردن محصول مورد نظر را نداریم. با وجود اسنپ مارکت با خیال راحت می توانید از اوقات فراغت خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. برای نحوه خرید از اسنپ مارکت به صورت آنلاین کافیست وارد سایت اسنپ مارکت شوید.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید به محض ورودتان به این سایت برای نحوه خرید از اسنپ مارکت با صفحه ای همانند عکس بالا مواجه می شوید. برای نحوه خرید از اسنپ مارکت با کشیدن نوار موجود در سمت راست به سمت پایین شاهد هزاران محصول با قیمت های باور نکردنی خواهید بود. اما باید بدانید که قبل از نحوه خرید از اسنپ مارکت ابتدا باید محله ای که در آن قرار دارید را مشخص کرده تا طبق آن لوکیشن هایپر مارکت های اطراف خودتان فقط برای شما نمایش داده شود.

در اسنپ مارکت دو راه برای تایین لوکیشن وجود داردو روش اول همانند عکس بالا روی " لطفا ادرس خود را انتخاب کنید " کلیک کنید و روش دوم کلیک بر روی " تغییر ادرس " می باشد. پس از انجام این موارد برای نحوه خرید از اسنپ مارکت سوپرمارکت هایی برای شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی " تغییر فروشگاه " می توانید هایپری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ادامه مطلب نحوه خرید از اسنپ مارکت را در وبلاگ سایت تخفیف هات، ارائه دهنده کد تخفیف های معتبر مطالعه نمایید.

 

برای دریافت کد تخفیف اکالا کلیک نمایید.

  • ۰۰/۰۲/۲۶
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی