مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

همه ما به دنبال دانلود فیلم مورد نظرمان و انجام امور دانشگاهی و سازمانی با اینترنت پرسرعت و قوی هستیم. اما همان طور که می دانید بسیاری از اینترنت ها مانند داده گوشی یا وای فای های معمولی از سرعت بسیار پایینی برخوردار هستند علاوه بر این مورد برای خرید مودم یا اینترنت پرسرعت از طریق بسیاری از سایت ها اعتماد کافی نداریم و نگران کیفیت و هزینه خود هستیم. سایت مبین نت در این مورد به کمک ما آمده است. شرکت مبین نت شبکه اینترنتی سراسری خود را بر پایه فناوری وایمکس در سال 87 راه اندازی کرده است.

 در حقیقت مبین نت با ایجاد شبکه ی نسل چهار در کشور ایران به عنوان اولین اپراتور دارای LTE معرفی شده است. حتی لازم به ذکر است که مبین نت به عنوان اپراتور اصلی ارائه دهنده اینترنت ثابت بی سیم توانسته است حدود 57 شهر از استان های کشور عزیزمان را تحت پوشش اینترنت بی سیم TD-LTE قرار دهد. در ادامه برای راهنمای خرید اینترنت TD-LTE مبین نت و تخفیف اینترنت با ما همراه باشید تا در عرض چند دقیقه راهنمای خرید اینترنت TD-LTE مبین نت را فرا بگیرید.

 

راهنمای خرید اینترنت TD-LTE مبین نت

اینترنت بی سیم TD-LTE جدید امروز یکی از فناوری های ارائه اینترنت ثابت در کشور عزیزمان است که سرعت بسیار بالا و قوی در مقایسه با اینترنت ADSL دارد و از این اینترنت بی سیم می توانید برای انجام تمامی امور سازمانی و خانگی در هرجا به آسانی استفاده کنید. خرید بسته اینترنت از سایت مبین نت به راحتی امکان پذیر است فقط کافیست راهنمای خرید اینترنت TD-LTE مبین نت را بلد باشید تا از سرعت بالا نهایت لذت را ببرید. برای راهنمای خرید اینترنت  TD-LTEمبین نت همان طور که در عکس مشاهده می کنید با وارد شدن به سایت مبین نت گزینه ای با عنوان درخواست خرید در بالای صفحه برای شما نهاده شده است.

با کلیک بر روی گزینه موجود در کادر قرمز وارد صفحه ای همانند عکس بالا می شوید که طرح های خرید اینترنت TD-LTE به همراه مودم و سیم کارت و حجم اینترنت برای شما قرار داده شده است. پس از بررسی و انتخاب حجم اینترنت مورد نیازتان روی الان سفارش دهید کلیک کنید.

 

راه های شارژ مبین نت

 

در حقیقت سایت مبین نت برای راحتی کاربران خود راه های شارژ مختلفی قرار داده است که هرکس با هر روشی که راحت می باشد اقدام به شارژ اینترنت خود می کند. یکی از راه های شارژ مبین نت نصب اپلیکیشن مبین نت در تلفن های همراه تان می باشد که پس از نصب این اپلیکیشن شاهد گزینه تمدید و خرید اشتراک خواهید بود و با کلیک بر روی این گزینه ها به راحتی می توانید اینترنت خود را تمدید یا خریداری کنید.

اگر از طریق اپلیکیشن نتوانستید خرید یا تمدید اینترنت خود را انجام دهید به هیچ وجه نگران نباشید چون یکی دیگه از راه های شارژ مبین نت زنگ زدن به پشتیبانی می باشد. در حقیقت در هر ساعت از شبانه روز فرقی نداره و با کلیک بر روی سامانه صدای مشتری می توانید مشکل خود را برای خرید یا تمدید اینترنت از طریق گفت و گوی آنلاین حل کنید.

 

آشنایی با TD-LTE مبین نت

 

از طریق آشنایی با TD-LTE مبین نت خیالی راحت را تجربه خواهید کرد. اینترنت بی سیمی که اسم آن TD-LTE گذاشته شده است در حقیقت اخرین تکنولوژی اینترنت پرسرعت نسل 4.5 در کشور عزیزمان می باشد. از ویژگی های باور نکردنی و جذاب این اینترنت سرعتی تا 40 مگابیت بر ثانیه, پایداری بالای اینترنت بی سیم, نصب و راه اندازی سریع و آسان در خانه و مراکز سازمانی, عدم نیاز به خط تلفن و پورت مخابراتی برای ارائه سرویس اینترنت و ... نام برد. علاوه بر این موارد که برای آشنایی با TD-LTE مبین نت گفته شد با کلیک بر روی مناطق تحت پوشش یا طرح ها و تعرفه ها می توانید اطلاعات بیشتری از این اینترنت قوی و پرسرعت کسب کنید.

 

طرح تعویض مودم مبین نت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی اپراتور مبین نت سرویس قبلی خود یعنی وایمکس را در بسیاری از نقاط شهر خاموش یا متوقف کرده است و اگر در مناطقی هم در حال فعالیت است و کار می کند به زودی قطع خواهد شد. در اصل شرکت مبین نت در یک طرح جدید طرح تعویض مودم مبین نت با مودم های قدیمی وایمکس مطرح کرد. مشترکینی که اقدام به طرح تعویض مودم مبین نت خود بکنند می توانند یک سیم کارت نسل جدید TD-LTE با سرعت حداکثر 40 مگابیت دریافت کنند. همچنین در این طرح 80 هزار تومان تخفیف به مشترکین فعال طرح های وایمکس داده خواهد شد.

 

جهت مشاهده ادامه مطلب به وبلاگ takhfifhot مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۳/۲۶
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی