مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

کد اینترنت رایگان و مکالمه مدار فیروزه ای همراه اول

همراه اول در طرح مدار فیروزه ای خود بسته های مکالمه و اینترنت ساعتی و کوتاه مدت را برای مشترکین دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است که در هر ساعت و مکان های مختلف شبکه قیمت متفاوتی دارد که یا از طریق اپلیکیشن مدار فیروزه ای و یا با شماره گیری کد # 121* این بسته ها را می توان استفاده نمود. این بسته ها از نظر تعداد محدودیتی نداشته و بعد از اتمام بسته اول بلافاصله می توانید از بسته بعدی استفاده نمایید، و همچنین می توانید از بسته مکالمه و اینترنت مدار فیروزه ای به طور هم زمان استفاده نمایید.ضمنا این بسته ها قابلیت رزرو نداشته و مشترکین توجه داشته باشند که بعد از اتمام بسته مدار فیروزه ای مصرف آنها با تعرفه عادی محاسبه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی "خرید کنید" در صفحه این تخفیف در تخفیف هات کلیک نمایید.

 

کد نت رایگان همراه اول# 121*

 

برای دریافت آخرین کد تخفیف ها و معتبرترین کوپن های تخفیفی مانند کد تخفیف ایسام، کد تخفیف تیمچه ،کد تخفیف داروکده  و... به منبع این تخفیف ها در سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86

 

  • ۰۰/۰۴/۰۹
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی