مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

آموزش استفاده از کد هدیه علی بابا برای داشتن سفری لذت بخش کاملا راحت است. وقتی وارد سایت علی بابا می شوید صفحه ای برای شما نمایان می شود. همانطور که مشاهده می کنید مبدا, مقصد, تاریخ رفت و برگشت, تعداد مسافر و ... از شما خواسته می شود. با پر کردن اطلاعات لازم و انتخاب نوع وسیله نقلیه برای سفرتان روی جستجو کلیک کنید.

پس از کلیک شما به این صفحه منتقل می شوید و اطلاعات سفرتان مطابق کادر های قرمز برای شما نمایان می شود. با کلیک بر روی خرید بلیط به مرحله دیگری منتقل خواهید شد.

در این مرحله باید اسم و فامیلی خود همچنین جنسیت و کد ملی خود را وارد کنید و با پذیرفتن شرایط و قوانین علی بابا روی ادامه فرایند خرید بلیط کلیک کنید.

اکنون در مراحل پایانی خرید بلیط قرار می گیریم و فقط آموزش استفاده از کد هدیه علی بابا باقی مانده است. در کادر قرمز عبارت کد تخفیف نوشته شده است شما با وارد کردن کد تخفیف خود و کلیک بر روی گزینه برسی و اعمال کد از مبلغ بلیط تان هزینه ای کم می شود.

کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف داروکده، کد تخفیف ایسام ، کد تخفیف فیلیمو و... را از تخفیف هات دریافت کنید.

 

علی بابا

چرا هک کد تخفیف علی بابا وقتی راه امن است؟

همه ما ممکن است شنیده باشیم که خیلی از افراد از راه های غیر قانونی اقدام به هک کد تخفیف علی بابا می کنند تا هزینه های سفر خود را کاهش دهند. حتی در بسیاری از موارد سایت های مرجع آکاهی پیدا می کنند و در نتیجه دردسر ساز می شود. حالا چرا هک کد تخفیف علی بابا وقتی راه ها امن و قانونی وجود دارد؟

 با نوشتن دریافت کد تخفیف علی بابا در گوگل چندین سایتی که امروزه در حوزه ارائه کد تخفیف رایگان فعالیت می کنند برای شما آورده می شود. با وارد شدن در هر کدام از این سایت ها مانند تخفیف هات دیگر نیازی به هک کد تخفیف علی بابا نیست.

 

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7

  • ۰۰/۰۹/۰۷
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی