مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

پس از آموزش برنامه کرفس و محاسبه شاخص توده بدنی تان برای رسیدن به تناسب اندام نوبت به راهنمای خرید اشتراک کرفس برای کاهش هزینه هایتان می شود. در اصل شما همان طور که برای رفتن به مطب های دکتر تغذیه هزینه می کنید برای دریافت برنامه رژیم کرفس نیز باید هزینه ای پرداخت کنید که این هزینه به صورت خرید اشتراک می باشد. 

ابتدا برای خرید اشتراک کرفس با کد تخفیف کرفس روی سه نقطه بالای صفحه اصلی اپلیکیشن باید کلیک کنید تا صفحه ای همانند عکس ابتدایی برای شما نمایان شود. به محض باز شدن این صفحه در کادر نارنجی رنگ بالای صفحه نداشتن اشتراک را به شما گوشزد می کند. برای خرید اشتراک باید روی گزینه خرید کنید کلیک کنید تا انواع اشتراک برای شما بارگزاری شود همان طور که مشاهده می کنید اولین اشتراک کرفس دوازده ماهه می باشد.

کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف دیجی کالا جت، کد تخفیف داروکده و... را به صورت رایگان و معتبر از تخفیف هات دریافت کنید.

 

پس از کلیک بر روی گزینه خرید کنید اشتراک های کرفس برای شما ظاهر می شود. در کرفس اشتراک های هفتگی, بیست و چهار ماهه, ماهانه, سه ماهه, شش ماهه, دوازده ماهه و ... با قیمت های مختلف  با کد تخفیف های متنوع وجود دارد که مطابق سلیقه و هزینه های خود می توانید اقدام به خرید آن کنید. برای دریافت کد تخفیف ها نیز می توانید به سایت تخفیف هات سر بزنید و جدیدترین تخفیف های برند ها و فروشگاه های مختلف را دریافت کنید.

رژیم لاغری کرفس
کد تخفیف کرفس

 

آموزش اپلیکیشن کالری شمار کرفس و رسیدن به وزن ایده آل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن پدید امدن سایت های اینترنتی همه ما می دانیم که اگر تعداد کالری های دریافتی در روز کمتر یا بیشتر از چیزی که باید باشد دریافت شود یا باعث افزایش وزن یا کمبود وزن مان می شود بنابراین ابتدا باید بدانیم که چه مقدار کالری باید در روز با توجه به وزنمان برای لاغری یا چاقی دریافت کنیم.

پس از محاسبه شاخص توده بدنی توسط سایت کرفس و وارد کردن وزن خود در برنامه کرفس مقدار کالری که در طول روز باید دریافت کنیم به ما گفته می شود. همچنین در آموزش اپلیکیشن کالری شمار کرفس به شما گفته می شود که چه غذاهایی در صبحانه, ناهار, شام و میان وعده هایمان استفاده کنیم تا میزان کالری دریافتی کمتر یا بیشتر نشود

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D9%81%D8%B3

  • ۰۰/۰۹/۱۵
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی