مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

به خاطر داشته باشید، هدف از نوشتن یک رزومه این است که در زمانی کوتاه ثابت کنید که توانایی انجام شغلی که برای آن درخواست داده اید را دارید.

به این دلیل، می خواهید جزئیات بیشتری را در مورد تجارب شغلی تان بیان کنید. در صورتی که اختصار در رزومه نویسی بسیار مهم است؛ فردی که رزومه شما را می خواند، به احتمال زیاد نمونه رزومه های متعددی برای بررسی کردن دارد.

در اینجا، برخی از نکات مهم و کلی برای کمک به شما ارائه شده است.

برای میلادی به شمسی استفاده از تقویم آنلاین پیشنهاد می شود.

 

1. اندازه

اگر کمتر از 5 سال تجربه کار دارید، رزومه خود را در یک صفحه ارائه کنید. این چیزی است که به مرور زمان بدست آورده ام و به نظرم توصیه ی خوبی است.

با ارائه رزومه در یک صفحه، می توانید مطمئن شوید که در مورد آنچه که مهم است، صحبت کرده اید.

 

2. تجربه و توانایی هایی که باید در ابتدا بیان کنید

از آنجا که شما می خواهید هرچه سریعتر یک شغل بدست آورید، اولین چیزی که یک شخص می بیند، توانایی و تجربه شما برای انجام کاری که درخواست کرده اید، است.

معمولا تجربه ای که باید در ابتدا بیان کنید، همان تجربه ایست که شما در آن توانایی بیشتری دارید. این توانایی ها شامل مهارت ها و آموزش هایی است که در آن زمینه بدست آورده اید؛ در این زمینه جزئیاتی را بیان کنید.

به طور مثال یک برنامه نویس لازم است، در مورد اینکه چه پروژه هایی را راه اندازی و با چه زبانی های برنامه نویسی کار کرده است، توضیحاتی را ارائه دهد.

تجربیاتی را که می خواهید ارائه دهید با دقت انتخاب کنید. حتی اگر می خواهید تمام جزئیات مربوط به هر یک از پروژه های شخصی خود را ذکر کنید، به آنهایی بپردازید که از بقیه مهم تر است.

پروژه هایی را انتخاب کنید که به آنها افتخار می کنید و یا بهترین مهارتهای خود را برجسته کرده و فقط در مورد آنها صحبت کنید.

برای ساخت رزومه رایگان و استاندارد می توانید از رزومه ساز استفاده کنید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87/

  • ۰۱/۰۱/۱۸
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی