مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

حالا تقریبا به انتهای مراحل خرید رسیده اید. در این مرحله باید پرداخت را انجام دهید. آدرسی که مشخص کرده اید را چک کنید و اگر همه چیز رو به راه بود به کمک درگاه آسان پرداخت و با کلیک بر روی دکمه ی پرداخت، خریدتان را نهایی کنید.
زمانی که دکمه پرداخت را بفشارید، به درگاهی منتقل میشوید که میتوانید در آن با وارد کردن اطلاعات حساب بانکیتان به صورت صحیح هزینه خرید را بپردازید. بعد از آن اگر مشکلی وجود نداشته باشد، پیام موفقیت آمیز بودن پرداخت و خرید را مشاهده خواهید کرد.
 

ارسال رایگان اسنپ شاپ

 

آموزش نصب اسنپ شاپ

نصب اسنپ شاپ بسیار آسان است. اگر سوپر اپلیکیشن اسنپ را داشته باشید، به اسنپ شاپ هم دسترسی خواهید داشت. اگر این برنامه را ندارید، از نسخه وب استفاده کنید یا به وب سایت اسنپ رفته و به کمک لینک های موجود برنامه را دانلود کنید.
 

 

نحوه استفاده کد تخفیف اسنپ شاپ

امکان خرید با تخفیف، یکی از امتیازاتی است که در خرید های اینترنتی به نسبت خرید به روش های سنتی بیشتر شامل حالتان میشود. اسنپ شاپ در زمان های مختلف برای مشتریانش کدتخفیف های متنوعی در نظر می گیرد. شما تنها با سر زدن به تخفیف هات در هر زمان میتوانید از تخفیف های معتبر و موجود با خبر شوید. اگر نمیدانید چطور از تخفیف های اسنپ شاپ استفاده کنید، ما برایتان شرح خواهیم داد.
برای استفاده از کدتخفیف اسنپ شاپ کافی است ابتدا به تخفیف هات بروید. در این وبسایت به دنبال کدتخفیف های اسنپ شاپ بگردید. در نتایجی که برایتان نمایش داده میشود، بهترین گزینه را برای خودتان استفاده کنید. بهترین کدتخفیف یعنی کدی که هنوز منقضی نشده باشد و شامل خرید شما بشود. آن را کپی کرده و به اسنپ شاپ بروید. مراحل خرید را قدم به قدم مثل قبل طی کنید. قبل از پرداخت در قسمت مخصوص کد تخفیف را وارد و اعمال /کنید. حالا مبلغ تخفیف از صورت حسابتان کسر میشود و میتوانید با مبلغ ارزان تری خریدتان را نهایی کنید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%B4%D8%A7%D9%BE

  • ۰۱/۰۳/۱۴
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی