مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

امروزه سایت های اینترنتی زیادی در حوزه خرید و فروش محصولات خانگی و ... فعالیت می کنند کاربران به وسیله اینترنت به راحتی و بدون دردسر می توانند ان ها را خریداری کنند. از طرفی امروزه با جمعیت زیاد کلان شهر ها ترافیک های سنگینی به وجود امده که برای خریدن کوچک ترین چیز باید ساعت های طولانی در این ترافیک های سنگین بمانیم و وقت خود را از دست دهیم. به همین دلیل امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای ماندن در ترافیک های سنگین کالای مورد نیاز خود را از سایت های اینترنتی خریداری کنند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های ارتباطی نوین کسب و کارهای جدیدی مانند سایت باسلام در حوزه اینترنت به وجو امده اند.

سایت اینترنتی باسلام در اصل یک فروشگاه آنلاین می باشد که در ان محصولات محلی و سنتی نیز به فروش می رسد. حتی باید گفت محصولات جذاب و جالبی در این سایت وجود دارد که در کمتر سایتی امروزه دیده می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید از باسلام با کد تخفیف باسلام آشنا شوید و لذت یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید. در این مقاله علاوه بر معرفی فروشگاه باسلام، نحوه خرید را هم آموزش خواهید دید و البته کد تا 100% تخفیف هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

با سلام، بازار کسب و کارهای خانگی و محلی:

عصر حاضر همه چیز را در قالب یک گوشی هوشمند دم دست ما مهیا کرده است. فرقی نمی کند که بخواهید با دوستتان آن طرف دنیا صحبت کنید، پیگیر اخبار باشید، بلیط یا اقامتگاه رزرو کنید یا بخواهید همانطور که روی مبل گرم و نرم تان نشسته اید از چند شنبه بازار سایت با سلام خرید کنید. در بستر اینترنت خدمات متنوع بسیار زیادی جای داده شده اند و basalam یکی از کاربردی ترین آن ها است. در یک مفهوم کلی باسلام یک بازار آنلاین است که در آن هر کسی می تواند اجناسش را بفروشید و یا اجناس دیگران را با کد تخفیف با سلام بخرد.

همانطور که گفتیم basalam شبکه ی اجتماعی برای کسب و کارهای خانگی و محلی است. در واقع این سامانه پلتفرم خرید از تولید کنندگان محصولات ایرانی است. هر یک از تولید کنندگانی که از کاربران با سلام هستند می توانند در این پلتفرم غرفه ی رایگان بسازند و محصولات خود را به فروش برسانند. کاربران دیگر با سلام نیز می توانند محصولاتی شامل خوراکی های محلی، صنایع دستی و ... را از تولید کنندگان ایرانی خریداری کنند.

 

ویژگی های یک غرفه خوب در باسلام

افراد فروشنده، محصولات خود را در غرفه خود در باسلام ارائه می کنند، اما یک غرفه خوب چه غرفه ای است؟ 

  • شما باید مشتریان را ترغیب به خرید محصولات غرفه خود کنید. می توانید با نوشتن داستان کسب و کاراتان در غرفه خود شروع کنید.
  • سعی طیف محصولاتی که ارائه می دهید زیاد و متنوع باشد و مشتری با ورود به غرفه شما دست خالی برنگردد.
  • اولین چیزی که مشتری از محصولات شما میبیند، تصویر آن است. پس از تصاویر زیبا و با کیفیت استفاده کنید.
  • و…

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85

  • ۰۱/۰۳/۳۱
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی