مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

اگر به تازگی تصمیم دارید موهایتان را رنگ کنید بهتر است برای انتخاب رنگ مناسب به نکاتی مانند سلیقه خود، رنگ پوست، نوع لباس پوشیدن و شغل خود توجه داشته باشید تا راحت تر بتوانید میان هزاران رنگ مو، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین اگر مدام از خود می پرسید که چه رنگ مویی بهم میاد ؟ باید بگوییم که جواب این سوال پیش خودتان است. همان طور که می دانید رنگ کردن موها ساده ترین و موثرترین روش برای تغییر در ظاهرتان می باشد که امروزه خانم ها و آقایان زیادی از آن استقبال کرده اند. به یاد داشته باشید مراحل رنگ کردن موهایتان را در خانه انجام دهید زیرا مراجعه به آرایشگاها شاید نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد بنابراین خودتان سعی کنید رنگ مورد علاقه تان را پیدا کنید. برای پیدا کردن رنگ طبیعی موهایتان به عکس های دوران کودکی خود نگاهی بیندازید، در کودکی معمولا رنگ طبیعی مو با رنگ پوست یکسان می باشد. یک جواب بسیار ساده برای سوال چه رنگ مویی بهم میاد ؟ وجود دارد و آن این است که رنگ های گرم به پوست های گرم بهتر به نظر می رسد و رنگ مو سرد نیز به پوست های سرد. البته نوع و رنگ لباس هایی که معمولا می پوشید نیز تاثیر دارد. برای خرید انواع رنگ مو و اکسیدان با تخفیف می توانید به سایت خانومی مراجعه کنید.

 

رنگ سرد و گرم مو کدامند

برای اینکه بتوانید راحت تر رنگ مناسب خود را پیدا کنید باید با انواع رنگ مو گرم و سرد آشنا باشید. رنگ‌ های گرم زنده و شفاف هستند که بیش‌ تر جلب ‌توجه نموده و خود را نزدیک‌ تر نشان می‌دهند. این رنگ ‌ها را چشم زودتر تشخیص داده و از پایه قرمز گرفته می‌شوند. در واقع می‌توان گفت رنگ‌ های گرم از آتش‌گرفته شده‌اند. رنگ های گرم مو شامل : طلایی، مسی، ماهاگونی، قرمز، بلوطی، شکلاتی، عسلی، فندقی، شرابی، نسکافه ای گرم، برنز تشکیل شده است. در سایت تخفیف هات کد تخفیف خانومی موجود است.

 

همچنین رنگ سرد  از پایه رنگ آبی هستند. در واقع می‌توان گفت رنگ ‌های سرد از برف که نور آبی دارد گرفته شده‌ اند. این رنگ‌ ها کدر هستند و چشم آن‌ ها را دیرتر تشخیص می‌دهد. رنگ ‌های سرد فرارتر بوده و قدرت پوشش کمی دارند. رنگ های سرد شامل : دودی، زیتونی، موکا، بنفش، نقره ای، صدفی، مرواریدی، شامپاینی، نسکافه ای سرد، کنفی و … است که برای اعمال این رنگ ها به موهایتان باید مراحل دکلره کردن مو را پشت سر بگذارید. به طور خلاصه افراد لاغر با پوست تیره و گندمی جز گروه سرد و افراد چاق با پوست روشن جز گروه گرم می ‌باشند.

اگر موهای مشکی یکدست دارید، یک دفعه نروید سراغ بلوند روشن. رنگ اصلی موهای شما دقیقا همان چیزی است که به ‌شما می‌آید. پس اگر می‌خواهید رنگ جدید مثل کلاه‌گیس روی سرتان به نظر نرسد، از اصل‌تان خیلی دور نشوید. اما تغییر نیز همیشه بد نیست و خوب است تا رنگ ها و چیز های جدیدی را انتخاب کنید. اگر به موارد بالا دقت داشته باشید بدون شک می توانید به راحتی می توانید به سوال چه رنگ مویی بهم میاد را پاسخ بدهید.

 

منبع: https://asremoo.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C/how-to-choose-haircolor/

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی