مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

آرایشی که روی صورت نمی‌ماند، پوستی که دست روی آن لیز می‌خورد، منافذی که باز هستند و پیشانی و گونه‌هایی که از چربی برق می‌زنند! افرادی که پوست چرب دارند، تمام این موارد را تجربه کرده‌اند. برای اینکه بتوانید چربی پوست‌تان را کنترل کنید و در طول روز پوستی تمیز و یکدست داشته باشید، کرم پودرهایی طراحی شده‌اند که شما را به این خواسته‌ها می‎‌رسانند. برای دریافت کدتخفیف خرید کرم پودر ادامه مطلب را بخوانید.

کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو

محصولات آرایشی آلمان جزو بهترین محصولات آرایشی دنیا به شمار می‌آیند. برند آرت دکو نیز یکی از برندهای معروف این کشور است.

کرم پودر فاقد چربی آرت دکو یکی از بهترین محصولات برای پوست‌های چرب و مختلط است که بافتی سبک دارد، پوست را مات می‌کند و پوشش‌دهی بالایی دارد. این محصول نمی‌گذارد نواحی پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه که مستعد چرب شدن هستند، ذره‌ای برق بیفتد.

کرم پودر فاقد چربی آرت دکو دارای ویتامین E و اسید هیالورونیک هم هست که منجر به جوانسازی و رطوبت رسانی قوی پوست می‌شوند. از دیگر مزایای این محصول تیره نشدن آن بعد از استفاده روی سطح پوست و با طراوت ماندن آرایش در تمام طول روز است.

کرم پودر ضد آکنه آموتیا

اگر دوست دارید کرم پودر شما علاوه بر قدرت پوشاندن آکنه‌ها، چربی پوست‌تان را کاهش دهد و به مرور از میزان آکنه‌تان کم کند، کرم پودر ضد آکنه آموتیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این کرم پودر به واسطه نداشتن چربی و داشتن ترکیبات ضد جوش مانع از تشکیل آکنه شده، چربی پوست را کنترل کرده و مانع از ترشح زیاد آن می‌شود.

کرم پودر آموتیا بافتی بسیار سبک و مخملی دارد که با قدرت پوشانندگی بسیار بالا و چهار طیف رنگی بسیار شیک همراه شده است. این کرم پودر همچنین حاوی ویتامین E است که تاثیر جوانسازی و ضد چروک برای کسانی دارد که به مراقبت از پوست اهمیت می‌دهند. کد تخفیف خانومی در سایت تخفیف هات موجود است.

کرم پودر آنتی آکنه 2 اریکه

برای کسانی که پوست مستعد آکنه دارند، وجود ترکیبات ضد التهابی و آنتی باکتریال در محصولات پوستی‌شان بسیار مهم است. کرم پودر آنتی آکنه اریکه دارای این ترکیبات است و از همین طریق هم مانع از ایجاد جوش، به ویژه جوش‌های چرکی می‌شود.

با استفاده از این کرم پودر می‌توانید ترشح چربی پوست‌تان را کاهش دهید و از داشتن پوستی تمیز و مخملی لذت ببرید. از دیگر ویژگی‌های این محصول قدرت بالای پوشانندگی آن است که می‌تواند اسکار یا جای جوش‌های قدیمی و لکه‌های ناشی از آن‌ها را بپوشاند. کرم پودر آنتی آکنه اریکه در سه رنگ بژ روشن، بژ معمولی و بژ تیره طراحی شده است که هر کدام با توجه به رنگ پوست شما نتیجه‌ای بسیار زیبا را به نمایش خواهد گذاشت.

کرم پودر کامفورت کالیستا

اگر به دنبال یک محصول با حجم و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم کرم پودر کامفورت کالیستا را از دست ندهید. کرم پودر کامفورت کالیستا مخصوص پوست چرب و مختلط طراحی شده است تا بتواند آن را یکدست کرده و مانع از پس دادن چربی روی آرایش شود. بنابراین زمانی که از این محصول استفاده کنید، پوست‌تان چربی کمتری تولید کرده و در نتیجه آرایشی تمیز و مرتب خواهید داشت. حجم این محصول 30 میل است و پوشش دهی و دوام بسیار بالایی دارد.

 

منبع: https://rojashop.com/blog/post/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D8%B1%D8%A8-%D9%88-%D8%AC%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D8%B1

 

  • ۰۱/۰۹/۲۱
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی