مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

برای خرید ارزان تر از این مجموعه کافی است کد تخفیف دیجی کالا جت تهیه کنید. کد تخفیف دیجی کالا جت را این کسب و کار آنلاین برای جلب رضایت مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید بیشتر در نظر میگیرد. شما برای با خبر شدن از تخفیف های جدید موجود میتوانید به تخفیف هات بروید. در این سایت تخفیف های فعال و جدید برند ها و کالا های مختلف را مشاهده خواهیدکرد. پس قبل از خرید از دیجی کالا جت و فروشگاه های دیگر، حتما به تخفیف هات بروید.

انواع کد تخفیف دیجی کالا جت

کد تخفیف خرید اول

این کد تنها برای مشتریانی که برای اولین بار می خواهند از دیجی کالا جت خرید کنند اعمال می شود. در سایت تخفیف هات می توانید انواع تخفیف های دیجی کالا جت را بیابید.

کد تخفیف غیر اول

کد تخفیف غیر اول برای مشتریانی که قبلا از دیجی کالا جت خرید کرده اند و مشتریانی که برای اولین بار قصد خرید دارند اعمال می شود. این کد ها معمولا دارای محدودیت ریالی و سقف خرید هستند که موقع استفاده باید به آنها توجه کرد.

کد تخفیف دسته بندی

برخی مواقع کد تخفیف های دیجی کالا جت تنها به دسته خاصی از اجناس یا گروه خاص تعلق میگیرد و بر روی همه اجناس قابل اجرا نیست. مانند کد تخفیف شیرینی و آجیل دیجی کالا جت که تنها برای خرید شیرینی و آجیل اعمال می شود.

چطور از کد تخفیف دیجی کالا جت استفاده کنیم؟

برای استفاده از کدتخفیف دیجی کالا جت ابتدا به تخفیف هات بروید و صفحه دیجی کالا جت را پیدا کنید. در این صفحه از میان تخفیف های موجود بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید و آن را کپی کنید. به سایت سایت دیجی کالاجت برگردید. مراحل خرید را مثل قبل طی کنید. تا زمانی مراحل را انجام دهید که به صفحه انتخاب شیوه پرداخت برسید. در این صفحه باکسی را با نام (کد تخفیف دارید؟) مشاهده خواهیدکرد. بر روی علامت + کلیک کنید. کد تخفیف دیجی کالا جت خودتان را وارد کنید و ثبت را بزنید. حالا با فاکتور ارزانتر پرداخت را انجام دهید.

 

 

منبع:
https://takhfifhot.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%AC%D8%AA?page=1&pageType=0&canonical=1

  • ۰۲/۰۶/۱۹
  • مژده زمانلو

دیجی کالا جت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی