مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

اینترنت همه ی کار هایی که قبل از آن سخت و زمان بر بودند را راحت تر و سریع تر کرده است. قبل از گسترش اینترنت به شکل امروزی و دسترسی عموم مردم در همه جا به اینترنت، اگر میخواستید سفارش هایی مثل غذا و خرید های سوپر مارکتی را انجام دهید، باید از تلفن استفاده می کردید. تماس تلفنی احتمال خطا در سفارش شما را بالا میبرد. از طرفی هم ممکن بود رستوران یا فروشگاه مد نظرتان اصلا دلیوری نداشته باشد. اسنپ اما برای رفع این مشکلات با کمک اینترنت چاره ای اندیشید. اسنپ فود به همراه اسنپ اکسپرس نتیجه تلاش اسنپ برای حلاین مشکل بود. در این مطلب چگونگی استفاده از این سرویس ها و دریافت کد تخفیف آن ها را برایتان آورده ایم.

نحوه خرید از اسنپ اکسپرس

سفارش آنلاین از رستوران ها، شیرینی فروشی ها، کافی شاپ ها، سوپر مارکت ها، قصابی ها و ... اتفاقی است که در اسنپ فود می افتد. زمانی که شما توان و وقت بیرون رفتن از خانه یا محل کارتان را ندارید، می توانید با کمک اپلیکیشن اسنپ فود و تنها با چند کلیک خریدتان را با کد تخفیف اسنپ فود انجام دهید. بعد از آن هم کافی است فقط منتظر باشید تا سفارشتان به کمک اسنپ اکسپرس به دستتان برسد. این سرویس ارسال سفارش ها را با سرعت و کیفیت بالا تری انجام می دهد. مزایای استفاده از اسنپ اکسپرس، تحویل سفارش تنها بعد از ۱۲ دقیقه از زمان تحویل آن از فروشگاه، امکان پیگیری آنلاین وضعیت سفارش بر روی نقشه و پشتیبانی حرفه ای و مسئولیت پذیر در تحویل سفارش است. در اینجا علاوه بر آموزش تصویری نحوه خرید از اسنپ اکسپرس برای شما کد تا 100% تخفیف رایگان قرار داده ایم. 

 

راهنمای سفارش از اسنپ اکسپرس

یکی از امکاناتی اسنپ فود و اسنپ اکسپرس برای دریافت سفارش در نظر گرفته اند، انتخاب زمان دریافت آن است. شما میتوانید با کلیک کردن بر روی علامت ساعت در بالای صفحه مشخص کنید سفارشتان حالا حاضر شود یا در زمان دیگری به دستتان برسد. بعد از مشخص کردن این قسمت، مجددا سبد خرید و سفارش هایتان را چک کنید. اگر توضیحاتی لازم است در همین قسمت در باکس مخصوص وارد کنید. 
اگر تا این مرحله وارد حساب کاربریتان در اسنپ نشده اید، حالا باید وارد شوید. کافی است شماره تلفن همراهتان را وارد کنید و ادامه را کلیک کنید. بعد از آن هم وارد کردن رمز و یا دریافت رمز یکبار مصرف از طریق پیامک و وارد کردن آن است.








منبع:
https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3

  • ۰۲/۰۷/۰۸
  • مژده زمانلو

اسنپ فود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی