مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

حالا که به کمک اینترنت و گوشی های تلفن همراهی که در دست داریم میتوانیم به دنیای مجازی وارد شویم، بسیاری از کار ها آسانتر شده اند. شیوه انجام کار ها تغییر کرده است و اغلب مردم، انجام آنلاین کار ها را به روش های سنتی ترجیح می دهند. یکی از کسب و کار هایی که در دنیای آنلاین بسیار پیشرفت کرده است، اسنپ است. اسنپ با سرویس های مختلف خود به انجام کار های مختلف سرعت بخشیده است. اسنپ اکسپرس هم یکی از سرویس های مخصوص همین استارتاپ است. شما با کد تخفیف اسنپ اکسپرس میتوانید ارزانتر از خدمات این سرویس استفاده کنید. کد تخفیف 100% اسنپ اکسپرس، بیشترین کد تخفیف با ارسال رایگان، کدهای تخفیف بدون محدودیت و رایگان و تست شده فقط در تخفیف هات.

همانطور که احتمالا میدانید، اسنپ یک فروشگاه نیست، اما کمک می کند شما راحت تر به فروشگاه های مختلف دسترسی داشته باشید. اسنپ اکسپرس هم کمک می کند تا خدماتی که شما از فروشگاه های اطرافتان دریافت می کنید، با کیفیت تر باشد. زمانی که سفارشتان به صورت اکسپرس ارسال می شود، علاوه بر سرعت بالاتر در رسیدن سفارش، از مزایای دیگری هم بهره مند می شوید. سفارشی که اکسپرس باشد، در تمام مراحل ارسال بر روی نقشه قابل پیگیری است و پشتیبانی مسئولیت پذیر و حرفه ای دارد. 

اسنپ اکسپرس در چه شهر هایی خدمات میدهد؟

اسنپ اکسپرس هم اکنون در اکثر کلان شهرها مانند: تهران، اصفهان، مشهد مقدس، تبریز، شیراز، اهواز، یزد، قم، سمنان، بندر انزلی، جزیره کیش و قشم فعال است و به زودی در سایر شهرها نیز شروع به فعالیت خواهد کرد.

تفاوت اسنپ مارکت و اکسپرس مارکت در چیست؟

اکسپرس مارکت با اسنپ مارکت بسیار متفاوت است. اکسپرس مارکت به فروشگاه فیزیکی که توسط گروه اسنپ اکسپرس ایجاد شده، گفته می شود. اگرچه شما می توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ اکسپرس از اکسپرس مارکت نیز به صورت آنلاین خرید کنید.
 

چطور در سایت اسنپ اکسپرس سفارش ثبت کنیم؟

خرید از اسنپ اکسپرس مثل همه ی سفارش های دیگر در اسنپ است. شما باید ابتدا وارد اپلیکیشن اسنپ اکسپرس و یا نسخه وب سایت آن شده و سپس از بین فروشگاه های پیشنهادی نزدیک خود یکی را انتخاب  کنید. حالا از بین دسته بندی های فروشگاه منتخب دسته محصولات مورد نظر خود را پیدا کرده و کالاهای مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه فرمایید. در پایان با زدن دکمه تسویه حساب به صفحه انتخاب زمان ارسال و آدرس محل دریافت خرید هدایت خواهید شد. در صفحه پرداخت می توانید کد تخفیف اسنپ اکسپرس خود را وارد کنید و سپس پرداخت را انجام دهید.

 

 

 

منبع:
https://takhfifhot.com/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3?page=2&pageType=0&canonical=1

 

  • ۰۲/۰۷/۲۲
  • مژده زمانلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی