مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

این روزها احتمالا نام بی‌بی کرم (BB Cream) را زیاد می‌شنوید یا در ویدیوهای آموزش آرایش می‌بینید که از آن استفاده می‌کنند. اما بی‌بی کرم چیست و استفاده از آن چه مزیتی دارد؟ BB مخفف Beauty Balm یا Blemish Balm است که در فارسی به آن «بالم زیبایی» یا «کرم زیبایی» می‌گویند. بی‌بی کرم فقط یک کرم صورت که اخیرا مد شده نیست! این محصول تلفیقی از لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ضدآفتاب است که علاوه بر زیباتر کردن شما، از پوست‌تان هم مراقبت می‌کند. امروزه انواع بی‌بی کرم در بازار وجود دارد. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که بتوانید یک محصول مناسب برای پوست خود انتخاب کنید. بهترین بی بی کرم ها را با تخفیف 80 درصدی دیجی کالا از سایت تخفیف هات میتوانید خریداری کنید.

بی‌بی کرم چیست؟

این کرم در واقع یک محصول چندمنظوره است، یعنی تلفیقی از کرم مرطوب‌کننده، پرایمر (پایه‌ی آرایش)، ضدآفتاب، کرم پودر و کانسیلر. اولین بی‌بی کرم در سال ۱۹۶۰ در آلمان توسط یک متخصص پوست تولید شد. استفاده‌ی راحت از یک کرم به جای چند محصول مختلف باعث شد که BB Cream خیلی زود به کرم زیبایی مورد علاقه‌ی خانم‌ها در سراسر جهان تبدیل شود، به طوری که امروزه تقریبا همه‌ی شرکت‌های بزرگ آرایشی این محصول را تولید می‌کنند.

تفاوت بی‌بی کرم با سی‌سی کرم در عملکرد اصلی آن‌ها است. CC Cream مخفف Color Correcting است و برای یکدست کردن رنگ پوست استفاده می‌شود. برای برطرف کردن تفاوت رنگ پوست در قسمت‌های مختلف صورت که به‌دلیل لک، آفتاب گرفتن یا عوامل دیگر به وجود آمده است می‌توانید از سی‌سی کرم استفاده کنید. اما بی‌بی کرم در کنار تامین رطوبت پوست، قابلیت پوشانندگی دارد و میزان خوبی SPF برای دفع اشعه‌های خطرناک خورشید فراهم می‌کند.

هر ۲ کرم پایه‌ی بسیار مناسبی برای آرایش هستند و شما را از کرم ضدآفتاب، پرایمر، کانسیلر و کرم پودر، بی‌نیاز می‌کنند و همچنین قدرت نرم‌کنندگی دارند.  اگر تا به حال از بی‌بی کرم استفاده نکرده‌اید، حتما آن را امتحان کنید تا ببینید که چطور در چند ثانیه می‌‌توانید زمان آرایش کردن خود را به نصف برسانید.

مزایای استفاده از بی‌بی کرم چیست؟

در ادامه به سه مورد از مهم‌ترین فواید استفاده از بی‌بی کرم اشاره می‌کنیم.

۱. یک محصول چندکاره است

شما با خرید بی‌بی کرم به‌طور همزمان از مزایای ۲ تا سه محصول مختلف بهره‌مند می‌شوید. بی‌بی کرم‌ها هم یک محصول آرایشی محسوب می‌شوند و هم به مراقبت از پوست کمک می‌کنند. چرا که برای ساخت آن‌ها از مرطوب‌کننده‌های رنگی، مرطوب‌کننده‌های ضدپیری و فیلترهای ضدآفتاب استفاده می‌شود.

از آنجا که بی‌بی کرم‌ها حاوی مجموعه‌ای از ترکیبات مفید از جمله فیلترهای معدنی ضدآفتاب (شامل زینک اکساید و دی‌اکسید تیتانیوم)، مواد جاذب‌الرطوبه (مانند اسید هیالورونیک)، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند، مزایای محصولات پوستی مختلف را به‌طور همزمان ارائه می‌دهند که این به شما کمک می‌کند در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی ‌کنید.

۲. برای یک آرایش سبک و طبیعی مناسب است

 

پوششی که بی‌بی کرم ایجاد می‌کند بسیار طبیعی به نظر می‌رسد و هرگز باعث احساس سنگینی روی پوست نمی‌شود. به‌علاوه، می‌توانید این کرم را به‌راحتی با انگشت روی صورت بمالید تا جذب پوست شود. اگر به پوشش‌دهی بیشتری نیاز دارید، هنوز هم می‌توانید از بی‌بی کرم استفاده کنید. چون این محصول به‌قدری سبک است که می‌تواند زیر لایه‌ای از کرم فاندیشن قرار بگیرد. کد تخفیف خانومی نیز برای خرید این کرم برای شما موجود است.

۳. لک‌ها را بدون تحریک پوست می‌پوشاند

اگر پوست مستعد آکنه دارید و می‌خواهید لک‌ها و سایر نقایص صورت خود را بپوشانید، می‌توانید از فواید بی‌بی کرم بهره‌مند شوید. مواد معدنی تسکین‌دهنده‌ای که اغلب در فرمولاسیون این محصولات وجود دارند برای پنهان کردن لک‌ها مفید هستند.

بی‌بی کرم به‌دلیل بافت سبکی که دارد به پوست مستعد آکنه اجازه نفس کشیدن می‌دهد. بی‌بی کرم یک برند معمولی می‌تواند حداکثر ۴۰ ماده‌ی مختلف داشته باشد، در حالی که وقتی از مرطوب‌کننده، کرم پودر و ضدآفتاب به‌طور جداگانه استفاده می‌کنید، بیش از ۷۰ ماده روی پوست شما قرار می‌گیرد.

 

 

منبع:
https://www.digikala.com/mag/what-is-bb-cream/

  • ۰۲/۰۸/۱۷
  • مژده زمانلو

دیجی کالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی