مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

مقالات عمومی

در این سایت اطلاعات خود را در همه حوزه ها افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

در زندگی پرهیاهو و پراسترس امروز که خیلی‌ها تغییر حالت طبیعی مو را تجربه می‌کنند گریزی از خشکی و وز شدگی موهای خشک و بدحالت  نیست. طب پوست و مو و دنیای داروهای سنتی و تقویتی هم خیلی از اوقات مغلوب این وز شدگی و بدحالتی موها می‌شود؛ اما حالا که راه‌های مختلف را برای رفع خشکی موها امتحان کرده‌اید شاید بد نباشد این بار انواع بهترین مارک ماسک موی کراتینه را هم امتحان کنید!

کراتین درمانی واژه جدیدی نیست. بخشی از بافت پوششی بدن ما از کراتین تشکیل شده و موها و ناخن‌ها هم از کراتین تشکیل شده‌اند. به نظر می‌رسد این تجربه تلخ و ناگوار وز شدگی موها هم به سبب تخریب و کاهش تولید کراتین رخ دهد. پروتئین ارزشمندی که به دنبال سشوار کشی، شانه کشی و روش‌های مراقبتی غیر اصولی کم کم از بین می‌رود و جایگزین دائمی هم برای آن وجود ندارد. برای خرید ارزان ماسک مو میتوانید از کد تخفیف شاواز موجود در تخفیف هات مراجعه کنید.

ماسک کراتینه موی سر مای گزینه اقتصادی و ایرانی برای ترمیم موهای آسیب دیده بانوان و آقایان است. موهای خشک، شکسته و آسیب دیده در اثر رنگ کردن مداوم به این محصول برای کراتین درمانی و احیای فولیکول‌ها نیاز دارند. برای جلوگیری از آسیب بیش‌تر موها توصیه می‌شود بعد از هر بار رنگ کردن مو حتما از این ماسک مو به صورت دوره‌ای استفاده کنید.

ماسک مو کراتینه دنی وان تقویت کننده و تثبیت کننده حالت موها است. اگر موهای نازک و در عین حال مجعدی دارید این ترکیب کراتینه به رفع خشکی و شکنندگی موها کمک می‌کند.

ماسک موی کراتینه دنی وان حاوی روغن جوجوبا و پروتئین گیاه گندم است که در دراز مدت به نرمی موها کمک می‌کند.

ماسک مو کراتینه سیمفونی مدل Golden Argan فرمولاسیون غیر چرب و سبک برای ابریشمی شدن موهای وز و خشک شما است. ستریمونیوم کلراید ترکیب تقویتی موثر این محصول است که علاوه بر جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن به رفع موخوره کمک می‌کند. استفاده از این ترکیب قبل از هر بار سشوار کشی و شانه کشی به نرم شدن موها کمک می‌کند.

ماسک مو ماسینکس با آبرسانی قوی موها ترکیبی موثر در بازسازی فولیکول مو و تغذیه آن‌ است. کراتین به کار رفته در این محصول در صورت استفاده مداوم شفافیت و نرمی موها را احیا می‌کند.

 

 

منبع:
https://minijupe.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%87/

  • ۰۲/۰۹/۲۱
  • مژده زمانلو

شاواز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی